نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
  • آقاجانی، حسنعلی ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]

ا

  • ابراهیم پور ازبری، مصطفی طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • احدی، پری مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • احمدی شریف، محمود طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • ایدی، محمد ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • ایرانی، حمیدرضا مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • اسدی، نورالهدی سادات طراحی استراتژی‌های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-45]
  • اسکندری، نادر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
  • اصغری صارم، علی شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • اکبری، محسن طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • اکبری پور، زهرا تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
  • امیدی، مسلم ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • امیری عقدایی، سید فتح اله رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]

ب

  • بابایی زکیلکی، محمد علی قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • بابلی، مینو تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
  • بدیعی، فرناز طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • بلوچی، حسین بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]

پ

  • پیرایش، رضا تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
  • پوراشرف، یاسان الله ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • پورجمشیدی، حدیث پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه" [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 158-173]
  • پورسعید، محمدمهدی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]

ت

  • تابش مقدم، محمد مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • ترکی، لیلا رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
  • تقی پور، ًصابر نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
  • تقی زاده، هوشنگ طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]

ث

  • ثانوی فرد، رسول طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]

ج

  • جعفری، پژمان واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 140-171]

ح

  • حاتمی، لیلا طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
  • حیدری، سید عباس ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • حیدری، سید عباس مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • حسن پور، اسماعیل شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
  • حسین زاده شهری، معصومه قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • حسینی سرتشنیزی، مرضیه تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • حصارکی، عاطفه شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • حمیدی زاده، علی طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]

خ

  • خراسانی، محمد ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • خیراللهی، هادی طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
  • خسروزاده، شیرین پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • خلیلی پور، حاتم تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • خلیل زاده طلاتپه، معصومه شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • خوراکیان، علیرضا بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
  • خوشنویس، مژده تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]
  • خون سیاوش، محسن پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]

د

  • دیده خانی، حسین طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • دل افروز، نرگس نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • دهقانی زاده، مرضیه تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
  • رضایی راد، مصطفی شناسایی مؤلفه‌‌های تأثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 172-198]
  • رضائی، مرضیه طراحی استراتژی‌های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-45]
  • رضوانی، مهران طراحی استراتژی‌های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-45]
  • رواند، فرزاد ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]

ز

  • زارعی، عظیم موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]
  • زیتونلی، عبدلحمید تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]

س

  • سالاری، سیده زهرا تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • سعیدی، محمد تقی بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • سیف اللهی، ناصر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
  • سلطانی، مرتضی مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • سماک نژاد، نگار واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 140-171]
  • سمیعی، روح اله طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • سودی، نعمت اله سودی تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]

ش

  • شاه حسینی، محمدعلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • شجاعی باغینی، گلنار موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]
  • شیخ اسماعیلی، سامان ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • شیخی زاده، ایوب نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
  • شریعت نژاد، علی ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
  • شعبانی، شهین تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • شهابی، وحید مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
  • شهنوازی، عباس تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]

ص

  • صابریان، فاطمه مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • صادقی، فرزاد طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
  • صفار، احمد مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • صفاری، محمد عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • صفرزاده، حسین مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
  • صفورا، ژیلا ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]

ع

  • عالی، صمد طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
  • عباسی، عباس طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
  • عباسی، فائزه شناسایی مؤلفه‌‌های تأثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 172-198]
  • عبدالوند، محمدعلی پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • عبدالوند، ندا قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • عظیما، شیما واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 140-171]

غ

  • غریب نواز، نادر طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • غفوریان شاگردی، امیر ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]

ف

  • فاطمی، فرشاد بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • فائزی، فرشاد مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
  • فتاح ناصرآباد، سجاد مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • فدایی، مهدی تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • فریدچهر، الهام طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • فلاح شمس، میرفیض مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]

ق

  • قباخلو، حامد طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • قبادی، تحفه شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • قبادی لموکی، تحفه شناسایی مؤلفه‌‌های تأثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 172-198]
  • قلی پورسلیمانی، علی نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]

ک

  • کاردانی ملکی نژاد، مونا بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
  • کریمی، تورج مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • کیماسی، مسعود تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]

گ

  • گلی، آرمین نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]

م

  • ماه آورپور، نسرین قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • محقق منتظری، مهیار طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • محمدی، فائزه مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
  • محمدی فر، یوسف پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه" [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 158-173]
  • محمودی، ادریس تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • مرادزاده، عبدالباسط ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
  • مروی، محمدحسین موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]
  • مطیع نصرآبادی، علی واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 140-171]
  • معروفی، فخرالدین طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
  • مکی زاده، وحید شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]
  • مهدیه، امید تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
  • مهرانی، هرمز طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • موسوی، سید نجم الدین ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
  • موسوی، سید نجم الدین نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
  • موسوی راشدی، سید حبیب شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]

ن

  • نادری، معین رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
  • ناصحی فر، وحید شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • ناصحی فر، وحید شناسایی مؤلفه‌‌های تأثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 172-198]
  • نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • نظری، محسن شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • نظری، محمد علی بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • نظری، مهرشاد شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • نظری پور، محمد ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
  • نعمت الهی، مجید بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
  • نعمتی زاده، سینا مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
  • نیک نفس، علی اکبر عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
  • نوربخش، سید کامران ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]

ه

  • همایون فر، مهدی تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]

ی

  • یعقوبی، نورمحمد ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]