منابع
الوانی، مهدی و بودلی، حسن (1391). پدیدارشناسی در مطالعات کارآفرینی. علوم مدیریت ایران، 5 (19)، 33-61.
بیگمرادی، رضا؛ روستا، علیرضا و دشمن زیاری، اسفندیار (1399). تبیین وفاداری مشتری براساس شخصیت برند در صنعت لوازم خانگی براساس رویکرد تئوری دادهبنیاد. مطالعات رفتار مصرفکننده، 7 (1)، 130-144.
جلالی، رستم (1391). نمونهگیری در تحقیقهای کیفی. تحقیقهای کیفی در علوم بهداشتی، 1( 4)، 310-320.
خضرایی، حسام (1397). مطالعات مشتری یا مطالعات رفتار مصرفکننده: حقایقی در مورد روانشناسی مصرفکنندگان و خرید، تهران: انتشارات هیرمند.
رنگریز، حسن؛ ابراهیمی، رحیم؛ آراسته، حمید و سلطانیه، فرزاد (1396)، طراحی مدل شایستگیهای استراتژیک برای مدیران کارکردی با استفاده از روش تحلیل موضوعی. مدیریت آموزشی، 6 (96)، 9-49.
زارعی، عظیم و ناصری اشترانی، زهره (1398). بررسی تأثیر وضعیت رفتار مصرفکننده بر واکنشهای رفتاری با واسطه ارزشهای درکشده و پاسخهای عاطفی ( مطالعه موردی: مصرفکنندگان روغن لادن در تهران). مطالعات رفتار مصرفکننده، 5 (2)، 1-20.
زمانی، سیدقاسم و غریبآبادی، کاظم (1396). تحریمها به مثابه نقض تعهدات بینالمللی دولتها در زمینه حمایت از حقوق بشر، حقوق پزشکی، 11(40)، 111-135.
داناییفرد، حسن؛ الوانی، مهدی و آذر، عادل (1398). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، تهران: انتشارات صفار.
صمدی، محمود؛ نورایی، محمود؛ مظفری، محمد مهدی و حاجیکریمی، بابک (1399). تاثیر عوامل موثر بر رفتار خریداران در مراکز خرید بهینه ایران باتوجه به اصول مدیریت شهری. تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، 20 (59)، 213-228.
عابدی، حسن؛ تسلیمی، سعید؛ فقیهی، ابوالفضل و شیخ، محمد (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضمون: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوها در دادههای کیفی. اندیشه مدیریت راهبردی، 5 (10)، 151-198.
غفاری آشتیانی، پیمان؛ مظفری، امین و آلمجتبی، زهرا (1393). تغییرات رفتار مصرفکننده در پی تحریم اقتصادی. مدیریت بازاریابی، 9 (24)، 1-17.
فشندی، نوبان و قادری، بابک (1396). بررسی مبانی حقوقی وضع تحریمهای هوشمند علیه ایران و تاثیرات برجام بر این تحریمها. قانون یار، 2 (2)، 135-172.
نادریفر، مهین؛ گلی، حمیده و قلجی، آنجل (1396). گلولهبرفی یک روش هدفمند در نمونهگیری از تحقیقهای کیفی. مراحل رشد در آموزش پزشکی، 14 (41)، 101-121.
نمامیان، فرشید؛ حسنی، حمید و معینی، سپیده (1396). رفتار مصرفکننده (مدلها)، تهران: انتشارات دانشجو.
یادگاری، حسین؛ حکمی صفت، یدالله و یعقوبی، مهدی (1395). بررسی تاثیر تحریمهای اقتصادی بر شاخصهای مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران. اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران، کرمان، همایش گستران، دوره 3.
Abedi, H., Taslimi, S., Faqihi, A., & Sheikh, M. (2011). Theme Analysis and Theme Network: A simple and efficient way to explain the patterns in qualitative data, Quarterly Journal of Strategic Management Thought, 5(10), 151-198. (in persian)
Alessandri, G., De Longis, E., Golfieri, F., & Crocetti, E. (2021). Can self-concept clarity protect against a pandemic? A daily study on self-concept clarity and negative affect during the COVID-19 outbreak. Identity, 21(1), 6-19.
Ahmed, M. A., Khalid, S., & Ahmad, M. (2018). Repurchase intentions toward trendy clothing fashion in Muslim communities: the role of social influence, brand attachment and perceived value. Journal of Islamic Business and Management, 8(2).
Alwani, M., & Budlai, H. (2012). Phenomenology in Entrepreneurship Studies, Iranian. Journal of Management Sciences, 5( 19), 33-61. (in persian)
Beigmoradi, R., Rousta, A., & Doshmanziyari, E. (2020). Explaining customer loyalty based on brand personality in the home appliance industry, Based on a Grounded Theory approach. Consumer Behavior Studies Journal, 7 (1), 130-144. (in persian)
Bry, L. J., Chou, T., Miguel, E., & Comer, J. S. (2018). Consumer smartphone apps marketed for child and adolescent anxiety: a systematic review and content analysis. Journal of Behavior therapy, 49(2), 249-261.
Bujisic, M., Bogicevic, V., Yang, W., Cobanoglu, C., & Bilgihan, A. (2017). “Hobson’s choice” servicescape: consumer anxiety and enjoyment. Journal of Consumer Marketing, 123, 351-361.
Cunningham, G. B., & Kwon, H. (2003). The theory of planned behaviour and intentions to attend a sport event. Journal of Sport Management Review, 6(2), 127-145.
Danaeifard, H., Alwani, M., & Azar, A. (2012). Qualitative Research Methodology in Management: A Comprehensive Approach, Saffar Publications. (in persian)
Darrat, A. A., Darrat, M. A., & Amyx, D. (2016). How impulse buying influences compulsive buying: The central role of consumer anxiety and escapism. Journal of Retailing and Consumer Services, 31, 103-108.
Elhoushy, S., & Lanzini, P. (2021). Factors affecting sustainable consumer behavior in the MENA region: A systematic review. Journal of International Consumer Marketing, 33(3), 256-279.
Ezzati, M., & Salmani, U. (2017). The welfare effects of economic sanctions on final consumers of goods and services in iran. International Journal of Environmental and Science Education, 12(4), 679.
Fashandi, N., & Qaderi, B. (2017). Examining the legal basis of smart sanctions against Iran and the effects of Borjam on these sanctions. Law Yar, 2 (2), 172-135. (in persian)
Frisby, C. M. (2016). Delay of game: A content analysis of coverage of Black male athletes by magazines and news websites 2002-2012. Advances in Journalism and Communication, 4(4), 89-102.
Fundin, A., & Elg, M. (2010). Continuous learning using dissatisfaction feedback in new product development contexts. International Journal of Quality & Reliability Management. 27(8), 860-877.
Ghaffari Ashtiani, P., Mozaffari, A.& Al-Mujtaba, Z. (2014). Changes in consumer behavior following economic sanctions. Journal of Marketing Management, 9 (24), 1-17. (in persian)
Gurvich, E., & Prilepskiy, I. (2015). The impact of financial sanctions on the Russian economy. Russian. Journal of Economics, 1(4), 359-385.
Hamilton, R. W., Mittal, C., Shah, A., Thompson, D. V., & Griskevicius, V. (2019). How financial constraints influence consumer behavior: An integrative framework. Journal of Consumer Psychology, 29(2), 285-305.
Hegner-Kakar, A. K., Richter, N. F., & Ringle, C. M. (2018). The customer loyalty cascade and its impact on profitability in financial services. In Partial least squares structural equation modeling (pp. 53-75). Springer, Cham.
Hellebrandt, T., Heine, I., & Schmitt, R. H. (2018). Knowledge management framework for complaint knowledge transfer to product development. Procedia Manufacturing, 21, 173-180.
Hill Ronald, P. (2006).The impact of interpersonal anxiety on consumer information processing, Psychology and Marketing. Journal of Psychology and Marketing. 4(2), 93 – 105.
Jalali, Rostam. (2012), Sampling in Qualitative Research, Journal of Qualitative Research in Health Sciences, 1(4), 310-320. (in persian)
Jackson, P. (2010). Food stories: Cconsumption in an age of anxiety. Journal of Cultural Geographies. 17(2), 147-165.
Keršuliene, V., Zavadskas, E. K., & Turskis, Z. (2010). Selection of rational dispute resolution method by applying new step‐wise weight assessment ratio analysis (SWARA). Journal of business economics and management, 11(2), 243-258.
Khazraei, Hessam (2018). Customer Studies or Consumer Behavior Studies: Facts About Consumers and Shopping Psychology, Tehran, Hirmand Publications. (in persian)
Krippendorff, K. (2018). Content analysis: An introduction to its methodology. Sage publications.
Laato, S., Islam, A. K. M. N., Farooq, A., & Dhir, A. (2020). Unusual purchasing behavior duringthe early stages of the COVID-19 pandemic: The stimulus-organism-response approach. Journal of Retailing and Consumer Services, 57, 1-12.
Lee, K., Kim, H., & Vohs, K. D. (2011). Stereotype threat in the marketplace: Consumer anxiety and purchase intentions. Journal of Consumer Research. 38(2), 343-357.
Lindner, P., Miloff, A., Hamilton, W., Reuterskiöld, L., Andersson, G., Powers, M. B., & Carlbring, P. (2017). Creating state of the art, next-generation Virtual Reality exposure therapies for anxiety disorders using consumer hardware platforms: design considerations and future directions. Journal of Cognitive behaviour therapy, 46(5), 404-420.
Morales, A. C., Amir, O., & Lee, L. (2017). Keeping it real in experimental research—Understanding when, where, and how to enhance realism and measure consumer behavior. Journal of Consumer Research, 44(2), 465-476.
Naderifar, M., Goli, H., & Qaljai, A. (2017), Snowball a purposeful method in sampling qualitative research, Journal of Developmental Steps in Medical Education, 14 (41), 101-121. (in persian)
Naeem, M. (2021). Do social media platforms develop consumer panic buying during the fear of Covid-19 pandemic. Journal of Retailingand Consumer Services. 58, 1-10.
Nair A., Constantin B., Thomas Y. Ch., & Gyusuk, L. (2018). Re-visiting collaborative behavior in supply networks – structural embeddedness and the influence of contextual changes and sanctions. Journal of Purchasing and Supply Management. 24(2), 135-150.
Namamian, F., Hassani, H,. & Moeini, S. (2017). Consumer Behavior (Models), Tehran: Daneshjoo Publications. (in persian)
Nikishina, E. (2020). Trust and sharing platforms. Moscow University Economics Bulletin, Moscow University Economics Bulletin. 2020(4),71–83.
Rangriz, H., Ebrahimi, R., Arasteh, H., & Soltanieh, Farzad. (2017), Designing a Strategic Competencies Model for Functional Managers Using Thematic Analysis Method, Journal of Educational Management, 6( 96), 9-49. (in persian)
Samadi, M., Nouraei, M., Mozaffari, M. M., Haji Karimi, B. (2020). The effect of effective factors on buyers' behavior in optimal shopping centers in Iran according to the principles of urban management. Journal of research in geographical sciences. 20 (59), 213-228. (in persian)
Shell M. A., & Buell, R. W. (2019). Mitigating the Negative Effects of Customer Anxiety through Access to Human Contact. Working Paper 19-089.
https://www.hbs.edu.
Sheth, J. (2020). Impact of Covid-19 on consumer behavior: Will the old habits return or die? Journal of Business Research, 117, 280–283.
Strauss, A. L., & Corbin, J. M. (Eds.). (1997). Grounded theory in practice. Sage Publications, Inc.
Vainikka Bianca.(2015). Bachelor’s Thesis: PSYCHOLOGICAL FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOUR.
Wang, W. (2011). A Content Analysis of Reliability in Advertising Content Analysis Studies., East Tennessee State University.
Weinstein, A., Mezig, H., Mizrachi, S. & Lejoyeux, M. (2014). A study investigating the association between compulsive buying with measures of anxiety and obsessive–compulsive behavior among internet shoppers. Journal of Comprehensive Psychiatry, 57, 46-50.
Woodward, I. (2011). Consumer anxiety. In Encyclopaedia of Consumer Culture. SAGE Publications. 234-235.
Yadegari, H., Hakami Sefat, Y,. & Yaghoubi, M. (2016). The Impact of Economic Sanctions on Financial Indicators in Companies Listed on the Tehran Stock Exchange. The First National Conference on Economics, Management and Accounting, Iran, Kerman, Gostaran Conference. Volume 3. https://civilica.com/doc/571707. (in persian)
Zamani, Q., & Gharibabadi, K. (2018). Sanctions violate the international obligations of governments to protect human rights. Journal of Medical Law. 11 (40), 111-135. (in persian)
Zarei, A., & Naseri Ashtarani, Z. (2019). Investigating the effect of consumer behavior situation on behavioral reactions mediated by perceived value and emotional responses (Case study: Laden oil consumers in Tehran). Consumer Behavior Studies. 5 (2), 1-20. (in persian)