بنیاسدی، مهدی (1392). تاثیر رضایت استفاده از بانکداری الکترونیکی بر وفاداری و تبلیغات شفاهی مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین. نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی.
بهنام، محسن؛ مدیری، ماهرخ و هاشمی، زهرا (1394). تأثیر تبلیغات شفاهی بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی، 7 (31)، 85-104.
توکل، نجمه؛ سرداری، احمد و قاضیزاده، مصطفی (1393). بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات شفاهی با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز). راهبردهای بازرگانی، 21 (8)، 49-60.
خواجویی، فاطمه و نایبزاده، شهناز (2013). تأثیر رضایت و بیتفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). مدیریت بازاریابی، 8، 29-46.
رنگریز، حسن و کرمی، نصیر (1390). بررسی تأثیر رضایت و سهولت استفاده از وبسایت در افزایش سطح وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان). 3 (1)، 81-98.
فرزینفر، زهره؛ سعید اردکانی، سعید و نادریبنی، محمود (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت (موردمطالعه هتلهای سه ستاره و چهار ستاره یزد). مطالعات مدیریت گردشگری، 11(33)، 63-83.
فروغینسب، محمد (1391). رابطه رضایت و وفاداری مشتری و نقش هزینههای تعویض برند در صنعت بانکداری. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی.
غرابی، مجتبی و حسننژادکاشانی، بهزاد (1390). کاربرد مدل کانو در تحلیل رضایت مشتریان چاپ افست. پژوهشنامه علمی-ترویجی چاپ و نشر، 2 (7).
موسوی، سیدمحسن و امیری عقدایی، سیدفتح اله (1399). بررسی رفتار مصرف کننده به منظور خلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده ها. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7 (1)، 160-182.
ونوس، داور و صفائیان، میترا (1383). روش های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی. چاپ سوم، تهران: انتشارات آگاه.
Bani Asadi, M. (2013). The Impact of Satisfaction Using Electronic Banking on Loyalty and Oral Advertising: A Case Study of New Economy Bank. First National Conference on Monetary and Banking Management Development, Tehran, Department of the Monetary and Banking Management Development Conference (in Persian).
Behnam, M., Modiri, M., & Hashemi, Z. (2015). The effect of word of mouth on creating a consumer-based brand equity in sports services. Sports Management Studies, (31), 85-104 (in Persian).
Beerli, A., Martin, J. D., & Quintana, A. (2004). A model of customer loyalty in the retail banking market. European journal of marketing, 38(1/2),253-275.
Burnham, T. A., Frels, J. K., & Mahajan, V. (2003). Consumer switching costs: a typology, antecedents, and consequences. Journal of the Academy of marketing Science, 31(2), 109-126.
Colgate, M., & Lang, B. (2001). Switching barriers in consumer markets: an investigation of the financial services industry. Journal of consumer marketing, 18(4),334-345.
Dehghanizadeh, M., & Akbaripour, Z. (2021). The effect of identity and social effect on perceived value and intention to buy organic products and the moderating effect of consumer innovation; Case study: Consumers of organic products in Karaj. Consumer Behavior Studies, 8(2), 156-175. (in Persian).
East, R., Hammond, K., & Wright, M. (2007). The relative incidence of positive and negative word of mouth: A multi-category study. International journal of research in marketing, 24(2), 175-184.
Farzinfar, Z., Saeed Ardakani, S., & Naderi Bani, M. (2015). The effect of corporate social responsibility on customer loyalty with respect to the mediating role of trust and satisfaction (Study of three-star and four-star hotels in Yazd). Tourism Management Studies, 11 (33), 63-83 (in Persian).
Foroughi Nasab, M. (2012). The relationship between customer satisfaction and loyalty and the role of brand change costs in the banking industry. Master Thesis, Shahid Chamran University of Ahvaz, Faculty of Economics and Social Sciences (in Persian).
Fullerton, G. (2003). When does commitment lead to loyalty?. Journal of service research, 5(4), 333-344.
Gharabi, M., & Hassannejad Kashani, B. (2011). Application of Kano model in offset printing customer satisfaction analysis. Scientific-Extensive Research Journal of Publishing, 2 (7) (in Persian).
Gilly, M. C., Graham, J. L., Wolfinbarger, M. F., & Yale, L. J. (1998). A dyadic study of interpersonal information search. Journal of the academy of marketing science, 26(2), 83-100.
Han, H., & Ryu, K. (2009). The roles of the physical environment, price perception, and customer satisfaction in determining customer loyalty in the restaurant industry. Journal of hospitality & tourism research, 33(4), 487-510.
Jones, M. A., Mothersbaugh, D. L., & Beatty, S. E. (2002). Why customers stay: measuring the underlying dimensions of services switching costs and managing their differential strategic outcomes. Journal of business research, 55(6), 441-450.
Khajoui, F., & Nayebzadeh, Sh. (2013). The Effect of Satisfaction and Indifference on Customer Loyalty (Case Study: Mobile Phone). Marketing Management, 8, 29-46 (in Persian).
Konuk, F., & Konuk, F. (2013). The relationship between service quality, economic and switching costs in retail banking. Business Systems Review, 2(1), 1-16.
Litvin, S. W., Goldsmith, R. E., & Pan, B. (2008). Electronic word-of-mouth in hospitality and tourism management. Tourism management, 29(3), 458-468.
Mousavi, S. M., & Amiri Aghdaei, S. F. (2020). Examining consumer behavior in order to create the expected value of the customer by macro data analysis. Consumer Behavior Studies, 7 (1), 160-1(in Persian).
Minarti, S. N., & Segoro, W. (2014). The influence of customer satisfaction, switching cost and trusts in a brand on customer loyalty–The survey on student as IM3 users in Depok, Indonesia. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 143, 1015-1019.
Podoshen, J. S. (2008). The African-American consumer revisited: brand loyalty, word of mouth and the effects of the black experience. Journal of Consumer Marketing, 245 (4), 211-222.
Ram, J., & Wu, M. L. (2016). A fresh look at the role of switching cost in influencing customer loyalty: Empirical investigation using structural equation modelling analysis. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics.
Rangriz, H., Karami, N. (2011). Investigating the effect of satisfaction and ease of using the website on increasing the level of customer loyalty and positive word of mouth in electronic banking services (Case study of Bank Mellat, Zanjan province). 3 (1), 81-98(in Persian).
Tavakol, N., Sardari, A., & Ghazizadeh, M. (2014). Investigating the effect of e-banking acceptance factors on oral advertising with emphasis on the mediating role of customer satisfaction and loyalty (Case study: Branches of Eghtesad Novin Bank in Shiraz). Business Strategies, 21 (8), 49-60 (in Persian).
Wong, C. B., & Mula, J. M. (2009). The moderating effect of switching costs on the customer satisfaction-retention link: retail internet banking service in Hong Kong. Ibima business review, 2(3), 20-28.
Yanamandram, V., & White, L. (2006). Switching barriers in business-to-business services: a qualitative study. International Journal of Service Industry Management,17(2),158-192.
Yang, Z., & Peterson, R.T. (2004). Customer Perceived Value, Satisfaction, And Loyalty: The Role of Switching Costs. Psychology & Marketing, 21(10) ,799-822.
Zacharias, M. L. B., Figueiredo, K. F., & Silva Araujo, C. A. (2009). The influence of banking service customers’ satisfaction level on the perception of switching costs and on behavioural loyalty. Journal of Operations and Supply Chain Management (JOSCM), 2(1), 1-13.
Venus, J., & Safaeian, M. (2004). Practical methods of marketing banking services for Iranian banks. Third Edition, Tehran: Agah Publications (in Persian).