آذر، عادل؛ غلامزاده، رسول و قنواتی، مهدی (1391). مدلسازی مسیری ساختاری در مدیریت. تهران: انتشارات نگاه دانش. چاپ اول.
بلوچی، حسین؛ اسفیدانی، محمدرحیم و عموییاوجاکی، علی (1394). بررسی تأثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیتهای بازدیدشان (موردمطالعه: گردشگران شهر تهران). مدیریت بازرگانی، 7 (1)، 43-65.
بیغم، زینب و دعایی، حبیباله (1394). امکانسنجی پیادهسازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس. تحقیقات بازاریابی نوین، 5 (1)، 1-20.
پهلوانی، الناز و سعید نیا، حمیدرضا (1396). تأثیر کشور سازنده، کیفیت ادراکشده و آشنایی با برند بر قصد خرید مشتریان فرش دستبافت ایران (موردمطالعه: مشتریان کشور ژاپن-شهر توکیو). نشریه علمی گلجام، ۱۳ (۳۲)، ۸۳-۹۸.
پی یرس، ف. ال. (1389). رفتار گردشگر، ترجمه ضرغام بروجنی. چاپ اول، تهران: انتشارات مهکامه.
جمشیدی، غلامرضا و مجتبیزادهخانقاهی، حسین (1392). نقش رفتار تجاری فروشندگان صنایعدستی در بازاریابی مطلوب گردشگران خارجی (مطالعه موردی: بازار فرش دستبافت تهران). فصلنامه گردشگری علم و فرهنگ، 1 (1)، 75-93.
دهدشتیشاهرخ، زهره؛ ناطق، محمد و احسانی، راضیه (1396). تبیین رابطه قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان، مدیریت بازرگانی. 9 (1)، 103-128.
رستگار، عباسعلی و سیاهسرانیکجوری، محمدعلی (1394). بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیلگری چشم و همچشمی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان). مدیریت بازرگانی، 7 (3)، 699-720.
رفیعی، مجتبی؛ بلوچی، حسین؛ نعمتاللهی، مجید و متقی، سمیرا (1394). الگویابی ساختاری تأثیر دانش بر عملکرد و نوآوری با تعدیلگری ساختار سازمانی. فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، 4 (13)، 137-156.
سمیعی، سحر و غیاثیان، مریمسادات (1394). تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 10 (31)، 1-18.
سنجرینادر، بهزاد؛ یاراحمدی، فتانه و بلوچی، حسین (1399). بررسی تأثیر جامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. مطالعات رفتار مصرفکننده، 7 (2)، 24-47.
شهبازیمنشادی، مهرداد و سالارزهی، حبیباله (1396). شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای استراتژیک تأثیرگذار بر جایگاه برند ملی فرش دستبافت ایرانی در بازار جهانی، فصلنامه علمی-پژوهشی گلجام، 12 (30)، 47-66.
صنایعی، علی؛ قاضیزاده، امیرمهدی و سبحانمنش، فریبرز (1390). عوامل مؤثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانسهای رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی (E-SCM)، (مطالعه موردی: شرکت ایرانخودرو). مجله علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. 1 (1)، 41-70.
عبداللهزاده، محمود (1384). برنامهریزی ملی و منطقهای جهانگردی، ترجمه عبداللهزاده، محمود، دفتر پژوهشهای فرهنگی، تهران، چاپ دوم.
عزیزی، شهریار؛ حاجیپور، بهمن؛ داناییفرد، حسن و قنبرزادهمیاندهی، رضا (1398). فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری. مدیریت بازرگانی، 11 (2)، 277-298.
علایی، سوسن (1392). مدیریت دانش هوش فرهنگی در تعامل با فرهنگهای ملی، قومی و سازمانی. نشریه مهندسی فرهنگی، 8 (75)، 92-110.
علیزادهثانی، محسن و شجاعیان، امیر (1393). شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت خوشه صنعتی فرش دستبافت خراسان شمالی، فصلنامه علمی-پژوهشی انجمن علمی فرش ایران، 10 (25)، 85-100.
فیض، داوود و سیاهسرانیکجوری، محمدعلی (1396). طراحی و ارائه مدل مفهومی عوامل تسهیلکننده صادرات فرش دستبافت ایرانی مبتنی بر دیدگاه بازاریابی کلنگر با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM). فصلنامه علمی-پژوهشی گلجام، 12 (30)، 102-83.
کریمیانراوندی، محمد؛ یزدانی، حمیدرضا و ایرانی، حمیدرضا (1396). طراحی ایده کمپین تبلیغاتی مناسب برای معرفی فرش دستباف کاشان. گلجام، 32، 82-67.
محمدخانی، کامران و تیموری، ولی (1390). هوش فرهنگی و رهبری جهانی. فصلنامه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 2 (2)، 93-110.
محمدیاستادکلایه، بیات و خراسانی، نیکروش (1396). شناخت و تحلیل عامل مؤثر بر رکود صنعت قالیبافی در نواحی روستایی از دیدگاه قالیبافان شهرستان گنبد کاووس. فصلنامه علمی پژوهشی گلجام، 13 (30)، 68-72.
موسویراد، سیدهطاهره و بهاییکسمایی، زینب (1397). بررسی ارتباط هوش فرهنگی و لذت درکشده از فعالیت بدنی در اوقات فراغت معلمان تربیت بدنی شهر تهران. فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 7 (1)، 33-43.
مهرمنش، حسن (1396). بررسی راهبردهای توسعه توان رقابتی صنعت فرش کشور. تحقیقات اقتصاد کشاورزی، 9 (1)، 193-226.
نائیجی، محمدجواد و اسفندیاری، زینب (1397). ارتقای عملکرد نوآورانه مدیران فدراسیونهای منتخب ورزشی از طریق هوش فرهنگی و شخصیت: نقش میانجی رهبری کارآفرینانه. مطالعات مدیریت دولتی ایران، 1 (2)، 53-74.
نجارزاده، محمد؛ بلوچی، حسین و نعمتالهی، مجید (1396). بررسی تأثیر نگرش مردم محلی بر پایداری مناطق روستایی در جهت توسعه گردشگری روستایی موردشناسی: منطقه قلات شیراز. جغرافیا و آمایش شهری-منطقهای، شماره 24، 232-215.
نجارزاده، محمد و نعمتالهی، مجید (1395). بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری روستایی در راستای پایداری و توسعه جوامع محلی در مناطق نمونه گردشگری. فصلنامه جغرافیا، 14 (49)، 225-249.
نظری، محسن و عیسوی، هیرو (1399). ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی. مطالعات رفتار مصرفکننده، 7 (2)، 105-133.
نعمتالهی، مجید؛ امین بیدختی، علیاکبر؛ بلوچی، حسین و حسینزاده، مهدی (1396). تأثیر کیفیت خدمات پلیس بر قصد بازدید دوباره گردشگران با میانجیگری تصویر مقصد و احساس امنیت در شهر شیراز. پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی، 10 (1)، 1-28.
References
Abdullah Zadeh, M. (2005). National and Regional Tourism Planning, Translation by Abdollah Zadeh, Mahmoud, Cultural Research Center, Tehran, Second Edition. (in Persian)
Alaiy, s. (2013). Knowledge Management Knowledge of Cultural Intelligence in Interaction with National, Ethnic and Organizational Cultures, Cultural Engineering Journal. 8 (75): 92-110. (in Persian)
Alizade sani, M., & Shojaian, A. (2014). Identifying and Prioritizing Success Factors of Industrial Cluster of Carpet in North Khorasan. goljaam. 10 (25) :85-100. (in Persian)
Ang, S., Van Dyne, L., Koh, C., & Ng, K. Y. (2004, August). The measurement of cultural intelligence. In academy of management meetings symposium on cultural intelligence in the 21st century, New Orleans, LA.
Azar, A., Gholamzadeh, R., & Ghanavati, M. (2012). Structural Route Modeling in Management. Tehran: Publishing Ghazan Danesh. First Edition. (in Persian)
Bagozzi, R. P., & Yi, Y. (1988). On the evaluation of structural equation models. Journal of the academy of marketing science, 16(1), 74-94.
Balochi, H., Esfidani, M. R., & Amoei Ojaki, A. (2015). The Effects of Variety Seeking and Novelty Seeking on Tourists’ Revisit Intention (Case study: Tehran’s tourists). Journal of Business Management, 7(1), 43-65. . (in Persian)
Bansal, H. S., Taylor, S. F., & St. James, Y. (2005). “Migrating” to new service providers: Toward a unifying framework of consumers’ switching behaviors. Journal of the Academy of Marketing Science, 33(1), 96-115.
Barroso Castro, C., Armario, E. M., & Ruiz, D. M. (2007). The influence of market heterogeneity on the relationship between a destination's image and tourists' future behaviour. Tourism management, 28(1), 175-187.
Bei, L. T., & Chiao, Y. C. (2001). An integrated model for the effects of perceived product, perceived service quality, and perceived price fairness on consumer satisfaction and loyalty. Journal of consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behavior, 14, 125.
Berne, C., Mugica, J. M., & Rivera, P. (2005). The managerial ability to control the varied behaviour of regular customers in retailing: interformat differences. Journal of Retailing and Consumer Services, 12(3), 151-164.
Bies, R. J., & Shapiro, D. L. (1988). Voice and justification: Their influence on procedural fairness judgments. Academy of management journal, 31(3), 676-685.
Blasco, M., Feldt, L. E., & Jakobsen, M. (2012). If only cultural chameleons could fly too: A critical discussion of the concept of cultural intelligence. International Journal of Cross Cultural Management, 12(2), 229-245.
Bolton, L. E., Warlop, L., & Alba, J. W. (2003). Consumer perceptions of price (un) fairness. Journal of consumer research, 29(4), 474-491.
Campbell, M. C. (1999). Pricing strategy & practice “Why did you do that?” The important role of inferred motive in perceptions of price fairness. Journal of Product & Brand Management.
Carpenter, J. P. (2003). Is fairness used instrumentally? Evidence from sequential bargaining. Journal of Economic Psychology, 24(4), 467-489.
Cox, J. L. (2001). Can differential prices be fair?. Journal of Product & Brand Management. 10 (5): 264 – 275.
Dangi, Tek B., & Jamal, Tazim. (2016). An Integrated Approach to Sustainable Community-Based Tourism. Sustainability. 8 (475): 1-32.
Decrop, A., & Snelders, D. (2005). A grounded typology of vacation decision-making. Tourism management, 26(2), 121-132.
Earley, P. C., & Ang, S. (2003). Cultural intelligence: Individual interactions across cultures. Stanford: Stanford University Press.
Feiz, D., & Siah sarani kajori, M A. (2017). The design and conceptual modeling triggers for Iranian hand-woven carpets based on holistic marketing approach using an interpretive structural modeling (ISM). goljaam. 12 (30) :83-102. (in Persian)
Feng, R., & Jang, S. (2004). Temporal destination loyalty: A structural initiation. Advances in Hospitality and Tourism Research, 9(2), 207-221.
Hair, J.F., Anderson, R.E., Tatham, R.L., & Black, W.C. (1998). Multivariate Data Analysis, fifth ed. Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ.
Jamshidi, G., & Mojtaba Zade Khangahi, H. (2014). Role of Handicrafts Vendors Commercial Behavior in Marketing of Desirable Foreign Tourists (Case Study: Tehran Handmade Carpet Bazaar). Journal of Tourism. 1(1): 75-93. (in Persian)
Johnson, M. D., Gustafsson, A., Andreassen, T. W., Lervik, L., & Cha, J. (2001). The evolution and future of national customer satisfaction index models. Journal of economic Psychology, 22(2), 217-245.
Karimian ravandi, M., yazdani, H., & Irani, H. (2018). Design Idea for a suitable advertising campaign for the introduction of Kashan carpet. goljaam. 13 (32) :67-8 . (in Persian)
Karni, E., & Safra, Z. (2002). Intensity of the sense of fairness: measurement and behavioral characterization. Journal of Economic Theory, 105(2), 318-337.
Keil, M., Tan, B. C., Wei, K. K., Saarinen, T., Tuunainen, V., & Wassenaar, A. (2000). A cross-cultural study on escalation of commitment behavior in software projects. MIS quarterly, 299-325.
Khoshkam, M., Marzuki, A., & Al-Mulali, U. (2016). Socio-demographic effects on Anzali wetland tourism development. Tourism Management, 54, 96-106.
Li, M., Mobley, W. H., & Kelly, A. (2013). When do global leaders learn best to develop cultural intelligence? An investigation of the moderating role of experiential learning style. Academy of Management Learning & Education, 12(1), 32-50.
Loomes, G., & Sugden, R. (1982). Regret theory: An alternative theory of rational choice under uncertainty. The economic journal, 92(368), 805-824.
Lyons, S. J., Wien, A. H., & Altintzoglou, T. (2019). Guilt-free pleasures: how premium and luxury influence regret. Journal of Product & Brand Management.
Martín‐Ruiz, D., & Rondán‐Cataluña, F. J. (2008). The nature and consequences of price unfairness in services: A comparison to tangible goods. International Journal of Service Industry Management.
Maxwell, S. (2008), The Price is Wrong! Wiley Publications, Hoboken, NJ.
Mehrmanesh, H. (2017). Surveying Strategies to Develop Competitive Strength of Iran’s Carpet Industry. Journal of Agricultural Economics Research. 9 (33): 193-226. (in Persian)
Middleton, V.T.C. (1995). Leaky Bucket Syndrome. Insight, English Tourist Board, July. A1- A8.
Mohammad Khani, K., & Teimori, V. (2011). Cultural Intelligence and Global Leadership. Journal of Strategic Studies of Public Policy. 2 (2): 93-110. (in Persian)
Mohammadi Ostadkelayeh, A., Bayat, N., Khorasani, M., & Nik Ravesh, R. (2017). Identify and analyze the factors affecting the carpet industry downturn in rural areas (Case Study: Turkmen carpets - Gonbad-e Qabus Township). goljaam. 12 (30) :67-82. (in Persian)
Mousavi Rad, S.T., & Kasmae, Z. B. (2018). The Relationship between Cultural Intelligence and Perceived Enjoyment of Physical Activity Leisure Time of Physical Education Teachers in Tehran. Applied Research of Sport Management. 7 (1): 33-43. (in Persian)
Nadeem, S., Raza, M., Kayani, N., Aziz, A., & Nayab, D. (2018). Examining cross-cultural compatibility of high performance work practices. International Business Review, 27(3), 563-583.
Naeiji, M . J., & Esfandiari, Z. (2018). Improving Innovative Performance of Selected Sport Federations Managers through Personality and Cultural Intelligence: Mediating Role of Entrepreneurial Leadership. Journal of iranian public administration studies. 1(2): 53-73. (in Persian)
Najar zadeh, M., & Nematollahi, M. (2015). Investigating the Factors Affecting the Development of Rural Tourism for Sustainability and Development of Local Communities in Typical Tourism Areas. Quarterly Geography, 14(49): 225-249. (in Persian)
Najar Zadeh, M., Baluchi, H., &
Nematollahi, M. (2017). A Survey on the Impact of Local People's Attitude on Rural Sustainability in Developing Rural Tourism: A Qalat Area in Shiraz.
Journal Management System. 7(24): 215-232.
(in Persian)
Nazari, M., & Isavi, H. (2020). Presenting a Price Perception Framework for Different Consumers of Iranian Ethnicity. Consumer Behavior Studies Journal, 7(2), 105-133. (in Persian)
Nematollahi, M., Amin Bidokhty, A. A., Baluchi, H., Hossein Zadeh, M. (2017). Impact of the quality of police services on the intention to revisit tourists by mediating a destination image and a sense of security in the city of Shiraz. Police and Security Research Journal, 1(2): 1-28. (in Persian)
Nonally, J. C. (1978). Psychometric Theory, 2 th edition, Mac Graw Hill: New York.
Oliver Richard, L. (1997). Satisfaction: A behavioral perspective on the consumer. New York ˈ NY: Irwin-McGraw-Hill.
Oliver, R. L., & Swan, J. E. (1989). Consumer perceptions of interpersonal equity and satisfaction in transactions: a field survey approach. Journal of marketing, 53(2), 21-35.
Ott, D. L., & Michailova, S. (2018). Cultural intelligence: A review and new research avenues. International Journal of Management Reviews, 20(1), 99-119.
Pahlevani, E., & Saeedniya, H. (2018). The Effect of Country Origin , Perceived Quality and Brand Familiarity on purchase intention of Iranian handmade carpet's customers (Case Study: Japanese Buyer _In Tokyo). goljaam. 13 (32) :83-98. (in Persian)
Peterson, B. (2011). Cultural intelligence: A guide to working with people from other cultures. Nicholas Brealey.
Piers, F.L. (2010). Tourism behavior, translation of Zargham Boroujeni. First Printing, Tehran: Mahkame Publications. (in Persian)
Rabin, M. (1993). Incorporating fairness into game theory and economics. The American economic review, 1281-1302.
Rafiei, M., Balochi, H., Nematollahi, M., & Mottaghi, S. (2016). Structural Modeling of knowledge's effect on Performance and product Innovation with Mediator role of Organizational Structure. Public Organization Management. 4 (1): 121-140. (in Persian)
Reisinger, Y., & Turner, L.W. (2003). Cross-Cultural Behaviour in Tourism: Concepts and Analysis, First published. Butterworth-Heinemann, An imprint of Elsevier Science Limited. Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 8DP, 200 Wheeler Road, Burlington MA 01803..
Rutte, C., & Messick, D. (1995). An integrated model of perceived unfairness in organizations”, Social Justice Research. 8 (3): 239-61.
Samiee, S., & Ghiasian, M. S. (2015). Discourse Analysis of Iranian Managers and Elite on Tourism in Iran. Tourism Management Studies. 10 (31): 1-18. (in Persian)
Sanayei, A., Sobhanmanesh, F., & Ghazifard, A. (2011). The Factors Influencing the Development of Radio Frequency Identification Technology in E-Supply Chain Management (Case study: Iran Khodro Industrial Group (IKCO)). Journal of New Marketing Research. 1(1): 41-70. (in Persian)
Sanjari Nader, B., Yarahmadi, F., & Balouchi, H. (2020). The Impact of Social Network Based Brand Communities on Brand Evangelism through Strengthening Brand Trust. Consumer Behavior Studies Journal, 7(2), 24-47. (in Persian)
Schneider, S. C., Schneider, S. C., & Barsoux, J. L. (2003). Managing across cultures. Pearson Education.
Schweitzer, M. E., & Gibson, D. E. (2008). Fairness, feelings, and ethical decision-making: Consequences of violating community standards of fairness. Journal of Business Ethics, 77(3), 287-301.
Shahbazi Manshadi, M., & salarzehi, H. (2017). Identifying and prioritizing strategic factors affecting the position of Iranian handmade carpets in the world market. goljaam. 12 (30) :47-66. (in Persian)
Sharpley, R. (2014). Host perceptions of tourism: A review of the research. Tourism Management, 42, 37-49.
Shirkhodaie, M., & Faghih Nassiri, B. (2017). Determining the Role of Brand Attachment to make customer Commitment and Loyality: Case Study of Art- Carpet Iran Industry. goljaam.13 (31) :37-58. (in Persian)
Singh, J., & Sirdeshmukh, D. (2000). Agency and trust mechanisms in consumer satisfaction and loyalty judgments. Journal of the Academy of marketing Science, 28(1), 150-167.
Somasundaram, J., & Diecidue, E. (2017). Regret theory and risk attitudes. Journal of risk and uncertainty, 55(2), 147-175.
Tsiros, M., & Mittal, V. (2000). Regret: A model of its antecedents and consequences in consumer decision making. Journal of Consumer Research, 26(4), 401-417.
Tversky, A., & Kahneman, D. (1986). uRational Choice and the Framing of Decisions. vJournal of Business, 59 (4), part 2. S251) S275.
Urbany, J. E., Madden, T. J., & Dickson, P. R. (1989). All's not fair in pricing: an initial look at the dual entitlement principle. Marketing Letters, 1(1), 17-25.
Xia, L., Monroe, K. B., & Cox, J. L. (2004). The price is unfair! A conceptual framework of price fairness perceptions. Journal of marketing, 68(4), 1-15.
Yang, Z., & Peterson, R. T. (2004). Customer perceived value, satisfaction, and loyalty: The role of switching costs. Psychology & marketing, 21(10), 799-822.
Yim, C. K., & Kannan, P. K. (1999). Consumer behavioral loyalty. Journal of business research, 44(2), 75-92.
Zeelenberg, M., & Pieters, R. (2004). Beyond valence in customer dissatisfaction: A review and new findings on behavioral responses to regret and disappointment in failed services. Journal of business Research, 57(4), 445-455.