بلوچی، حسین و نعمتالهی، مجید (۱۴۰۰). بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیلگری پشیمانی خرید و رویکرد قیمتگذاری منصفانه. مطالعات رفتار مصرف کننده، ۸(۱)، ۱۳۲-۱۰۵.
بوشهری سنگی زاد، بابک و بحرینی زاد، منیژه (1398). ارائه مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر مقصد گردشگری. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 14(45)، 220-193.
باباخانی، فاطمه (1398). قشــم، سرزمین افســانهها. https://donya-e-eqtesad.com.
پرچکانی، پروانه، هاشمی، سید سعید، رکنالدین افتخاری، عبدالرضا و ایمانی خوشخو، محمدحسین (1396). تأثیر عوامل تعیین کننده در برندینگ پایدار مقاصد گردشگری ساحلی (مطالعه موردی: منطقه ساحلی چابهار). مجله برنامهریزی و آمایش فضا، 21(4)، ص 58-35.
خالوزاده مبارکه، سجاد؛ مانیان، امیر و حسنقلیپور یاسوری، طهمورث (1398). طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانههای اجتماعی. مطالعات رفتار مصرفکننده، 6 (1)، 287-309.
رسولزاده اقدم، صمد، میرمحمدتبار، سیداحمد، عدلی پور، صمد، زینیوند، یوسف (۱۳۹۵). فرصتها و محدودیتهای صنعت گردشگری در ایران. مطالعات جامعه شناسی، ۸(۳۰)، ۸۰-۶۳.
سجادیان، فاطمه، شیخ، رضا و سوری، محمد احسان (1395). شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز، اصفهان، تهران. فصلنامة علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه، 5 (3)، 98-117.
صابری، امیر، توکلینیا، جمیله و رضویان، محمد تقی (1398). ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 14(54) 103-81.
فلاح تفتی، حامد و حیدری کوشکنو، مجید (1398)، ارزیابی کیفیت خدمات دفاتر گردشگری مبتنی بر ادراک مراجعان مورد مطالعه: شهر یزد. فصلنامة علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه، 8(1)، 230-210.
فرزین، محمدرضا، شکاری، فاطمه و عزیزی، فاطمه (1397). رقابت پذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 13(4)، 247-219.
فراستخواه، مقصود (1398). روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تأکید بر «نظریه بر پایه» (گراندد تئوری GTM). چاپ هفتم، انتشارات آگاه.
References
Akgün, A. E., Keskin, H, Ayar, H., & Erdoğan, E. (2015). The influence of storytelling approach in travel writings on readers’ empathy and travel intentions. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 207, 577-586.
Baluchi, H and Nematolahi, M. (2021). Investigating the role of cultural intelligence of hand-woven carpet sellers in tourism development by moderating regrets of purchase and fair pricing approach. Consumer Behavior Studies, 8 (1), 132-105. [in Persian]
Bushehr Sangi Zad, B., & Bahraini Zad, M. (2019). Providing a Local Model of Tourism Destination Loyalty Based on Grounded Theory Approach: Boushehr Port as a Tourism Destination. Journal of Tourism Management Studies, 14(45), 220-193. [in Persian]
Babakhani, F. (2019). Qeshm, the land of legends. https://donya-e-eqtesad.com. [Persian]
Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3(2), 77-101.
Choi, S, S. (2016). A Study on Effect of Tourism Storytelling of Tourism Destination Brand Value and Tourist Behavioral Intentions. Indian Journal of Science and Technology, 9(46), 1-6.
Delgado-Ballester, E., & Fernández-Sabiote, E. (2016). ‘‘Once upon a brand’’: Storytelling practices by Spanish brands. Spanish Journal of Marketing, 20, 131-115.
Frasatkhah, M. (2019). Qualitative research methods in the social sciences with an emphasis on the "theory-based" (Grounded Theory GTM). Seventh Edition, Agah Publishing. [Persian]
Fallah Tafti, H., & Heydari Koushenko, M. (2019). Evaluation of the quality of service of tourist offices based on the perception of clients (Case study: Yazd city). Journal of Tourism and Development, Eighth Year, Number One, 230-210. [Persian]
Farzin, M, R., Shekari, F., & Azizi, F. (2018). Tourism Destination Competitiveness: An Importance-Performance Analysis of Yazd and Shiraz( Case Study: Yazd and Shiraz). Tourism Management Studies, 13(4), 247-219. [Persian]
Gamil, R, E. (2017). Storytelling as a Tool for Safeguarding and Marketing The Intangible Cultural Heritage (ICH): The Case of Nubia City, Egypt. Journal of Tourism Research, 18, pp. 163-182.
Gaeini, M. (2016). Qeshm, the island of statues, http://www.beinabein.com. [Persian]
Huertas, A. (2018). How live videos and stories in social media influence tourist opinions and behaviour. Information Technology & Tourism, 19(1/4), 1-28.
Kiráľová, A., & Pavlíčeka, A. (2015). Development of Social Media Strategies in Tourism Destination.Procedia - Social and Behavioral Sciences 175, 358-366.
Krejcie, R. V., & Morgan, D. W. (1970). Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 30(3), 607-610.
Khalouzadeh Mobarakeh, S., Manian, A. and Hassan Gholipour Yasuri, T. (2019). Design a model to enhance the customer experience and response using social media marketing. Consumer Behavior Studies, 6 (1), 287-309. [in Persian]
Lee, Y., & Shin, W. (2015). Marketing tradition-bound product through storytelling: a case study of a Japanese sake brewery'. Service Business, 9(2), 281-295.
Lund, N. F., Cohen, S. A., & Scarles, C. (2018). The power of social media storytelling in destination branding. Journal of Destination Marketing & Management, 5, 1-10.
Mutanga, N, C, Vengesayi, S, Chikuta, O, Muboko, N., & Gandiwa, E. (2017). Travel motivation and tourist satisfaction with wildlife tourism experiences in Gonarezhou and Matusadona National Parks, Zimbabwe. Journal of Outdoor Recreation and Tourism, 20, 1-18.
Nepal, R, Al Irsyad, M, L., & Nepal, S, K. (2019). Tourist Arrivals, Energy Consumption and Pollutant Emissions in a Developing Economy–Implications for Sustainable Tourism. Tourism Management, 72, 145-154.
Psomadaki, O, I, Dimoulas, C, A, Kalliris, G, M., & Paschalidis, G. (2018). Digital storytelling and audience engagement in cultural heritage management: A collaborative model based on the Digital City of Thessaloniki. Journal of Cultural Heritage, 36, 12-22.
Parchkani, P., Hashemi, S, S., Rokneddin Eftekhari, A, R., & Imani Khoshkhoo, M, H. (2017). The Influence of Determinants on Sustainable Branding of Coastal Tourism Purposes (Case Study: Chabahar Coastal Area), Journal of Space Planning and Preparation, 21(4), 35-58. [Persian]
Rasoulzadeh Aghdam, S., Mir Mohammad Tibar, S, A. Adlipoor, S & Zinivand, Y. (2016). Opportunities and limitations of the tourism industry in Iran. Sociological Studies, 8 (30), 63-80. [Persian]
Saberi, A., Tavakoli Nia, G. & Razavian, M. T. (2019). Assessing the capacity of integrated tourism development management in Kashan city. Journal of Tourism Management Studies, 14 (54) 103-81. [Persian]
Sajjadian, F, Sheikh, R., and Souri, M, E. (2016). Identifying and Analyzing the Influential Factors of Verbal Advertising in Marketing of Tourism Destinations with Rough Set Theory Approach and Netnography Case Study: Shiraz, Isfahan, Tehran. Journal of Tourism and Development, 5 (9), 117-98. [in Persian]
Tiago, M. T. P. M. B., & Veríssimo, J. M. C. (2014). Digital marketing and social media: Why bother?. Business Horizons, 57(6), 703-708.
Van Laer, T, Feiereisen, S and Visconti, L, M. (2019). Storytelling in the digital era: A meta-analysis of relevant moderators of the narrative transportation effect. Journal of Business Research, 96, 135-146.
Yavuz, M, C, Sumbu, M, Ergec, N, E., & Derdiyok, C, I. (2016). Storytelling in Destination Brand Communication: A Qualitative Analysis. International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Journal, 1(2), 63-72.
Yang, Y-K. (2018). A Study on the Correlations among Tourism Storytelling, Perception of Touristic Attractiveness and Behavioral Intention for Baekje Historic Areas. International Journal of Pure and Applied Mathematics, 118(24), 1-15.
Youssef, K, B, Leicht, T., & Marongiu, L. (2018). Storytelling in the context of destination marketing: an analysis of conceptualisations and impact measurement. Journal of Strategic Marketing, 27(8), 1-18.