آگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
آموزشارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
آنتروپی شانونمدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
ا
اثر اجتماعیتاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
ادراک از قیمتتأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستورانهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
ارتباطات بازاریابی یکپارچهارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
ارزش ادراک شدهتاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
ارزش ادراک شدهپدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
الکتروانسفالوگرامتاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
الگوی آب مصرفیارائه الگویی از مولفههای موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
انتخاب کانالشناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
انتقام غیرمستقیم از برندنوع شناسی نفرت از برند در استفادهکنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
اینستاگرامعوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
ب
بازاریابیارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
بازاریابی آنلاینطراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
بازاریابی رابطه ایطراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
بازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
بازاریابی سنتیمطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
بازاریابی عصبیتاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
بازاریابی کارآفرینانهارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
بازاریابی محتواییمطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
بازارگراییارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
بازی وارسازیطراحی مدل بازیوارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
بانکداری دیجیتالمدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
برندنوع شناسی نفرت از برند در استفادهکنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
برندسازی شخصیعوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
برندگراییارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
بیمه عمرشناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
پ
پیش بینی فروشمدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
پشیمانی خریدبررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمتگذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
پویایی شناسی سیستم هامدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
ت
تبلیغاتارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
تبلیغات"واکنشهای احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرکهای نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 140-171]
تبلیغات شخصیتحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازهگیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وبسایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]
تبلیغات شفاهی مشتریمدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
تبلیغ دهانبهدهانرابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
تجربه آنلاین مشتریمدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
تحلیل عاملی اکتشافیشناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
تحلیل مضمونشناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
تصمیم گیری مصرف کنندهطراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
تصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
تصویر ذهنیتحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
تعدیل گریبررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمتگذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
تکنولوژی(فنآوری)طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
تکنولوژی نرم تجاریطراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
تمایلات رفتاریتحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
توان رقابتیارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
توجه بصریتحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازهگیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وبسایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]
توسعه مقاصد گردشگرینقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
تئوری سازه شخصیطراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
تئوری مجموعه های راف(RST)قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمعسپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرفکنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
ج
جبر بولیمطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
جمعیت شناختیشناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
خ
خانوارهای سنندجیارائه الگویی از مولفههای موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
خدمات بیمهطراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
خدمات بیمهشناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
خدمات خرده فروششناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
خرده فروشان چندکانالهشناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
خرمآبادنوع شناسی نفرت از برند در استفادهکنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
د
دادهبنیادارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
داده کاویعوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
داستان سرایینقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
دانشگاه مازندرانارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
دموکراسی کردننقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
ر
رسانه های اجتماعینقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
رضایتتحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
رضایت برندتأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
رضایت مشتریارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
رضایت مشتریانتأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستورانهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
رفتار مشتریتاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
رفتار مشتریارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
رفتار مصرفکنندهطراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
رفتار مصرف کننده بیمه شدهطراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
رفتار نوآورانه مصرف کنندهبررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
رقابت پذیریارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
رقابتهای جمع سپاری بازاریابیقواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمعسپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرفکنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
روانشناختیشناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
رویداد ورزشیتحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
روش دلفی فازیارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
رویگردانی مشتریتأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
س
سردرگمی مشتریشناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
سیستان و بلوچستانارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
سیستم استنتاج عصبی-فازیمدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
شبکه خزانهطراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
شبکه های اجتماعیمطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
شبکه های اجتماعیقواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمعسپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرفکنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
شبکههای اجتماعیعوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
شبکههای اجتماعیمدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
شرکت های داروسازیارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
شکایت مشتریارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
شناسایی و طبقه بندیشناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
ص
صمیمیت با مشتریطراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
صنایع دستیارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
صنعت بانکداریارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
صنعتگرانارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
ع
عواطفتاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
عوامل انسانیارائه الگویی از مولفههای موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
فراترکیبمدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
فرش دستبافتبررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمتگذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
فناوریارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
فناوریهای قدرتنقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
فهمشناختیطراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
ق
قصد خریدمدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
قصد خرید محصولات ارگانیکتاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
قصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
قیمت منصفانهبررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمتگذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
ک
کسب و کارهای اشتراکیشناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
کلید واژهها: رضایتمندی مشتریرابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
کنارگذاری کالاطراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
کوید 19طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
کووید 19مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
گ
گشت زن هاپدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
گنبدکاووستحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
م
مالپدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
متغیرهای جمعیت شناختیارائه الگویی از مولفههای موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
مدل سازی فروشمدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
مرکز خریدپدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
مشارکت مصرف کنندگانقواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمعسپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرفکنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
مشتریطراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
مشتریانارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
مطالعه تطبیقیمطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
نظریه ی داده بنیادطراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
نفرت از برندنوع شناسی نفرت از برند در استفادهکنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
نگرشطراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
نوآوری مصرف کنندهتاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
نوجویی در زمینه خاصبررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
نوجویی ذاتیبررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
نوعشناسینوع شناسی نفرت از برند در استفادهکنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
و
ویروس کرونامدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
وفاداری مشتریتأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
وفاداری مشتریرابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
وفاداری مشتریانتأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستورانهای شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
ه
هزینه جابجاییتأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
هزینههای تعویض بانکرابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
هویت اجتماعیتاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
هوش فرهنگیبررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمتگذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد