نمایه نویسندگان

آ

  • آیوازیان، سیمون مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

ا

  • احتشام راثی، رضا بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • احدی، پری تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • احمدی، پرویز تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • احمدی، پرویز عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • احمدی، صلاح چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • احمدی، صلاح تاثیر ارائه‎ تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 21-37]
  • احمدی، فریدون بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • احمدی زاد، آرمان بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • ایراندوست، منصور طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • ایران دوست، منصور برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • ایرانزاده، سلیمان طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • ارشادی، محمد جواد تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • اسدی، سعید بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • اسفیدانی، محمد رحیم چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • اسفیدانی، محمد رحیم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • اسماعیل پور، حسن تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • الله دادی، مهدی طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • الماسی تبار، حمیدرضا بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
  • امیر شاهی، میر احمد طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • امینی، سعید بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • امینی، وحید بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • ایوبی یزدی، حمید نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]

ب

  • باینگانی، بهمن تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • بختیار نصرآبادی، حسینعلی توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [(مقالات آماده انتشار)]
  • بخشی، فاطمه مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
  • بخشی زاده برج، کبری نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • براخاص، حسین اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • بزرگ خو، حامد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • بشیرپور، مهدی استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • بیگی فیروزی، الله یار تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • بنار، نوشین اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • بهادری، مهناز طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • بوداقی خواجه نوبر، حسین طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]

پ

  • پوراسدالهی، خاطره ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • پوران شیروانی، سیدا بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • پور مهدی، کتایون بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل(اردشیر) طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • ترابی، فاطمه تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • ترکستانی، محمدصالح شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • ترکستانی، محمد صالح مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • تقدیمی، توران طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]

ج

  • جامی پور، مونا طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • جاهدی، پدرام مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • جعفرزاده کناری، مهدی طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]

ح

  • حاجی پور، بهمن مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • حاجی پور، بهمن طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • حاج رحیمی، محمود بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
  • حیدرزاده، کامبیز طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • حیدرزاده، کامبیز ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • حیدریه، سیدعبدالله تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • حسن زاده، محمود عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [(مقالات آماده انتشار)]
  • حقدادی، الهام تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • حقیقی نسب، منیژه بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • حقیقی نسب، منیژه تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • حمدی، کریم ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • خالوزاده مبارکه، سجاد طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • خانلری، امیر بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • خدادادحسینی، حمید تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • خدادادحسینی، سید حمید عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • خدادحسینی، سیدحمید طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • خدامرادپور، مژگان رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [(مقالات آماده انتشار)]
  • خدری، صابر تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • خسروی زاده، اسفندیار بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • خلیلی پالندی، فرشته پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • خمش آیا، احمد نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • خواجه زاده، سامیران تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • خورشیدی، غلامحسین طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • خون سیاوش، محسن تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]

د

  • دارابی، مسعود بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • داورزنی، ناصر نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • درزیان عزیزی، عبدالهادی سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • دلیر، الهه تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • دهقانی سلطانی، مهدی خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]

ر

  • رحیمی، سیامک بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • رحمان سرشت، حسین ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
  • رحیم پور، مهین بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • رحمت آبادی، یزدان تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • رحیمی کلور، حسین تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • رحیمی نیک، اعظم تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • رخیده، محمد رضا نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • رستمی نوروزآباد، مجتبی تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • رشیدپور، علی اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • رضایی جعفری، کامران عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • رضائی، الهام بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • رضائی، مرضیه تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب‌سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب‌سایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
  • رضوانی، مهران مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
  • رضوانی، مهران تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب‌سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب‌سایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
  • رنجبریان، بهرام بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • رهبری منش، کمال مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
  • رئیسی، ایمان مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

ز

  • زارع، فهیمه ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • زارعی، عظیم بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • زهره وندیان، کریم بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]

س

  • ساکتی، پرویز بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]
  • سالونه، شهلا بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی [(مقالات آماده انتشار)]
  • سیدکباری، بنفشه بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • سربازی، نورالله تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • سلطانی، مرتضی نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • سلطان پناه، هیرش طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • سلیمانی، چیمن رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • سلیمانی، رسول عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • سلیمان زاده، امید تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • سمیعی، نیلوفر تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • سهیلی، جمال الدین مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

ش

  • شاکری، رویا ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
  • شاهنگیان، بهنام تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • شیخ پور، زانیار طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • شیرازی، ملیکا سادات تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • شیرخدایی، میثم اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • شیرخدائی، میثم پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • شریعتی، فاطمه اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • شفق، هانی بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]

ص

  • صادقی، حسن توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • صادقی مال امیری، منصور الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 68-89]
  • صالحی، هوشیار طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • صالحی امیری، رضا طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • صفوی، فاطمه مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • صلواتی، عادل برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • صنایعی، علی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]

ط

  • طالاری، محمد طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • طاهری، حسین بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]

ع

  • عابدی، احسان بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • عالم تبریز، اکبر برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • عباس زاده، حسن برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • عبدالوند، محمدعلی تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • عرب احمدی، حامد تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • عزیزیان کهن، نسرین بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • عسگرشمسی، میثم تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • عفیفی، مسعود تاثیر ارائه‎ تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 21-37]
  • علی پور درویشی، زهرا ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • علیزاده، ابوالفضل تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]

غ

  • غروی، عرفانه رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • غفاری، فرهاد طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]

ف

  • فیاض، علی تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • فتحی، هانیه بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • فدایی، فریدون نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]

ق

  • قاسمی، افشین بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • قاسمی، مریم تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • قاضی زاده، مصطفی تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • قره بیگلو، حسین طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • قنبری عدیوی، پریسا سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]

ک

  • کاظمی، زهرا تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • کاظمی، فضل اله توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • کردناییج، اسدالله پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • کردنائیج، اسدالله نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • کریمی، شعیب رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • کریمیان، لیلا طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • کریمخان، فرزانه اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • کریم نیا، زینب خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • کیماسی، مسعود چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • کیماسی، مسعود شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • کیماسی، مسعود بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]

ل

  • لگزیان، محمد مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]

م

  • مانیان، امیر طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • محرم زاده، مهرداد رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [(مقالات آماده انتشار)]
  • محرم زاده، مهرداد بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • محمدی، اسفندیار نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • محمدزاده،، فرید بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • محمدشفیعی، مجید تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • محمودی، ادریس بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • محمودی، ادریس عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • میر، سعید اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • میرا، سید ابوالقاسم توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [(مقالات آماده انتشار)]
  • مرادی، محمد اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • مرتضوی، سعید مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
  • میرطاهری، سیده فاطمه تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب‌سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب‌سایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
  • مروتی شریف آبادی، علی بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • مشبکی، اصغر طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • مقدم، زهرا تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • ملکی مین باشی، مرتضی خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • منصوری موید، فرشته طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • مهدیه، امید رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • مهدیه، امید رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • مهرابی، علی عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • مهرنیا، سیران مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
  • موسوی، سید نجم الدین تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • موسوی جد، محمد بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • مولایی، محمد بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • مولائی، سوران ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]

ن

  • ناصری اشترانی، زهره بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • نداف، مهدی سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • نظری، محسن تاثیر ارائه‎ تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 21-37]
  • نظری، محسن بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • نظریان، محمد ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • نیکومرام، هاشم تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • نمامیان، فرشید بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
  • نوابخش، مهرداد طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • نوری پور، امیرحسین اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • نوروزی، حسین بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]

و

  • ودادی، احمد تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • ودادهیر، ابوعلی توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [(مقالات آماده انتشار)]
  • ویسی، هادی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • وظیفه دوست، حسین ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • وقفی، سید حسام تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • وکیل الرعایا، یونس تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]

ه

  • هندیجانی، رزا بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]

ی

  • یزدانفر، شیوا مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • یکتایار، مظفر رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [(مقالات آماده انتشار)]
  • یوسفی، ماندانا مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]