نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته ترفیع مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
  • آموزش عالی مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]

ا

  • ادراک طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • ادراک از ارزش تبلیغات تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • ادراک از مرتبط بودن تبلیغات تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • ادراک قیمت گذاری منصفانه بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • ایران تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • ارتباطات بازاریابی تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • ارتقاء شخصیت برند اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • ارزش ادراک شده مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • ارزش افزوده بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • ارزش درک شده رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [(مقالات آماده انتشار)]
  • ارزش ویژه ارتباطی تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • ارزش ویژه برند بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • ارزش ویژه برند تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • ارزش ویژه برند تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • ارزش ویژه برند مشتری محور مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
  • ارزش ویژه نام و نشان تجاری بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • ارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتری‌مدار بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • استان کردستان بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • استراتژی‌های تبلیغاتی چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • اطلاعات بازاریابی رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • اطلاعات تغذیه‌ای رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • اطلاعات قانونی رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • اعتماد اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • اعتماد به بانکداری الکترونیکی بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • ای‌کوال تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • امواج مغزی بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • اهمیت علت اجتماعی نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]

ب

  • بازاریابی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • بازاریابی طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • بازاریابی ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • بازاریابی اثربخش بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • بازاریابی حسی اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • بازاریابی خدمات مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
  • بازاریابی رابطه مند بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • بازاریابی عصبی بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • بازاریابی علت محور نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • بازارچه مرزی تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • بازار خودرو ایران عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • باشگاههای ورزشی بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • بانکداری الکترونیکی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • بانکداری الکترونیکی بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • بانکداری اینترنتی توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • بانکداری سنتی بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • بانکهای تجاری بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • باور به تهدید سلامت مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • بخش بازاریابی مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • بخشیدن برند نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • بخش دولتی مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
  • بخشش در بازاریابی نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • برند بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • برند شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • برند اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • برند ترک مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • برندسازی طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • برندسازی برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • برند مبدأ مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • برندملی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • برندهای خودروساز چینی استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • بست هبندی بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • بسته‌بندی رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • بسط برند بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • بیمه بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • بورس اوراق بهادار تهران تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]

پ

  • پاسخ به تبلیغات تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • پاسخگویی مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • پاسخ مشتری طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • پاسخ مشتری تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • پاسخ مصرف کننده نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • پاسخ‌های هیجانی بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • پاسخ‌های هیجانی مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • پایگاه گنج تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • پدیدارنگاری مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
  • پژوهش‌های مدیریت ورزشی تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • پست مدرنیسم مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
  • پیشرانهای کلیدی تجربه مشتری رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [(مقالات آماده انتشار)]
  • پیشینه شرکت نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • پیوندهای اجتماعی تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]

ت

  • تابلو نقاشی ایران طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • تأیید عملکرد ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • تبلیغات بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • تبلیغات تلویزیونی چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • تبلیغات رسانه بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • تجارت اجتماعی طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • تجانس تصویر فردی تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • تجاوز به برند نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • تجربه کاربری بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • تجربه مشتری طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • تجربه مشتری طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • تجربه مشتری طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • تحلیل شبکه فازی و معادلات ساختاری تفسیری تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • تحلیل مضمون طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • تداوم خرید محصول تقلبی طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • ترجیح محصولات داخلی طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • ترجیح نام و نشان تجاری بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • ترس مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • تصمیم به خرید بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • تصمیم به خرید نام و نشان تجاری بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • تصمیم‏گیری خرید تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • تصویر ذهنی تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • تصویر ذهنی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • تعامل شبه اجتماعی تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • تعامل مصرف‌کننده با برند تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • تعهد عاطفی سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • تفاوت قیمت بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • تکنیک دلفی فازی اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • تمایل طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • تمایل به اشتراک گذاشتن دانش و معلومات مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیک بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • تمایل به همکاری مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • تمایل مشتری بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
  • تناسب بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]

ج

  • جامعه مصرفی مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

چ

  • چشم و هم‌چشمی ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]

ح

  • حلال اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • حمایت از کالای ایرانی عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • حمایت قیمتی بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

خ

  • خانوارهای روستایی تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • خرید آنی خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • خرید شب عید پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • خریدهای برنامه ریزی نشده تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • خرده‌فروشی‌های اینترنتی ایران طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • خصوصیات شخصیتی برند تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • خودانگاره بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • خودکارآمدی برای تغییر ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]

د

  • داده بنیاد" ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • داد هکاوی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • داده کاوی طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • دخالت در بازار بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
  • درخت تصمیم رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • دلبستگی به مکان اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • دلفی برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • دیماتل عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • دیمتل فازی تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]

ر

  • رسانه های اجتماعی طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • رضایت سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • رفتار اکولوژیکی تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • رفتار خرید خودرو داخلی عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • رفتار خرید مصرف‌کننده رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • رفتار خرید مصرف‌کننده تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • رفتار سرمایه گذاران تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • رفتار شناختی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • رفتار شهروندی مشتری سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • رفتار ضدمصرف ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • رفتار مصرف کننده تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • رفتار مصرف کننده تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • رفتار مصرف‌کننده‌ تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • رفتار مصرف کننده و بازار ایران ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • رفتار مقابله‌ای نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [(مقالات آماده انتشار)]
  • روش دلفی طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • رویکرد پژوهش ترکیبی طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • رویکرد کیفی مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]

ز

  • زیمت استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • زیمت نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • زنان ایرانی پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]

س

  • سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • سرمایه فرهنگی تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • سرمایه مشتریان بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • سیستم بانکی برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • سطوح گرافیک مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • سهم خرید تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • سوآرای فازی توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]

ش

  • شبکه تداعیات ذهنی استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • شبکه عصبی مصنوعی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • شبکه‌های اجتماعی تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
  • شخصیت برند اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • شرکت‌های بیمه بازرگانی طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • شعب بانک عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • شهرستان جوانرود تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • شهرستان خواف تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • شیوهای ورود به بازارهای خارجی تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]

ص

  • صادرات طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • صادرا ت بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • صنایع لبنی و مدل معادلات ساختاری مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
  • صنعت بانکداری چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • صنعت نوشیدنی طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

ط

  • طراحی بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]

ع

  • عامه پسند مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
  • عدد Z توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • عدم انطباق در رفتار مصرف‌کننده عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • عشق برند تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [(مقالات آماده انتشار)]
  • عملکرد رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • عملکرد شرکت مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • عوامل اجتماعی بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • عوامل‌فردی بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • فرهنگ تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • فروشگاه‌های زنجیره ای تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • فعالیت های مختلف صنعتی بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • فلسفه بازاریابی رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • فلسفه بازاریابی اجتماعی رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • فلسفه تولید رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • فلسفه فروش رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • فلسفه محصول رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]

ق

  • قابلیت اطمینان توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • قصد خرید اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • قصد خرید ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]

ک

  • کاربردپذیری بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • کاربرد دانش بازاریابی بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • کالای ایرانی نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • کالای لوکس بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • کالاهای لذت‌بخش تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • کشور خاستگاه تولید تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • کشور مبدأ نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • کیفیت تعامل سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
  • کیفیت خدمات ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • کیفیت خدمات تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • کیفیت رابطه برند تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • کیفیت وب سایت تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • کلیشه نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • کوپراس فازی توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]

ل

  • لذت‌جویی اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]

م

  • محر کهای فروشگاهی خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • محصولات ترکیبی تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • محصولات چینی استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • محصولات فرهنگی طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • محصولات نوستالوژیک تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • محصول اصلی طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • محصول تقلبی طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • محیط فروشگاه تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • مدیریت ارتباط با مشتری رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • مدیریت تجربه مشتری طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • مدیریت فروش تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • مدل SOR خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • مدل یابی معادلات ساختاری بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • مردم‎نگاری انتقادی مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • مزایای نسبی بانکداری الکترونیکی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • میزان مشارکت شرکت نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • مزیت نسبی بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
  • مشروعیت مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • مصرف کننده برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • مطالعه موردی تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • معماری مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
  • مقاومت اقتصادی مصرف کننده تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • مکان‌یابی عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • ملی گرایی مصرف کننده تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [(مقالات آماده انتشار)]
  • منبع تامین مالی با وجوه شخصی و با وجوه سازمان بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • منطقه آزاد انزلی مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • منفعت اجتماعی بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
  • موقعیت رفتار مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

ن

  • نیات ترک کردن مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • نیات رفتاری اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • نام‏ نما بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • نشانه شناسی مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
  • نظام بانکی طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • نظریه برخاسته از داده‌ها چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • نظریه داده بنیاد تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • نظریه‌ی داده بنیاد ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • نقشه اجماعی نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • نقشه ذهنی استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • نگرش طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • نگرش به خودرو داخلی عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • نگرش نسبت به برند تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • نوآوری سازمانی بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]

و

  • واژگان کلیدی: ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
  • واژه‌های کلیدی: بازاریابی اجتماعی مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • واکنش رفتاری مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • وب‏سایت بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • وب کوال تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • وفاداری رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [(مقالات آماده انتشار)]
  • وفاداری مشتریان تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]

ه

  • هیجانات مثبت خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • هویت رقابتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • هیورستیک بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • هوشیاری طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
  • هوش رقابتی بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]