موضوعات = مطالعه رفتار مصرف کننده
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1403

10.22034/cbsj.2024.138594.2485

علیرضا والا؛ مهرداد اقا محمد علی کرمانی؛ جواد مشایخ


تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1403

10.22034/cbsj.2025.136116.2184

حمیدرضا لورک آقا؛ شیرین اصلانی؛ میثاق تصوری


طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1404

10.22034/cbsj.2025.63795

علی رضا رضائی؛ اسفندیار محمدی


بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 28-57

10.22034/cbsj.2024.63581

علی شریعت نژاد؛ محسن عارف نژاد؛ فرناز مهدی خانی


نگاشت شبکه ادراکی برند ایرانسل با استفاده از نقشه مفهومی برند

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 1-20

10.22034/cbsj.2024.140285.2641

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سید محمدرضا موسوی


شناسایی رفتارهای تنش‌زای مصرف‌کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 21-53

10.22034/cbsj.2024.140242.2638

سید محمد رضا موحد؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی


ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 54-68

10.22034/cbsj.2024.63359

سپیده نصیری؛ دنیا رحمانی؛ ستاره حیدری


بررسی تطبیقی علائق و دلایل گرایش مصرف کنندگان به چای ایرانی و خارجی

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 90-108

10.22034/cbsj.2024.63319

محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ حسین بلوچی


ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 1-24

10.22034/cbsj.2024.137545.2364

سحر خاوری؛ میرزا حسن حسینی؛ سید موسی خادمی؛ سیده معصومه غمخواری


تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 25-52

10.22034/cbsj.2024.63210

شاهین دژ صیادعبدی؛ حمید رضا رضایی کلید بری؛ مهرداد گودرزوند چگینی؛ فرزین فرحبد


تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 86-113

10.22034/cbsj.2024.63063

مهدی بره مقدم؛ حسین حکیم پور؛ مهدی محمودزاده؛ محمد محمدی


ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 180-205

10.22034/cbsj.2023.62917

نازنین حکیمی فر؛ منیژه حقیقی نسب؛ محمدرضا رستمی


ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 28-50

10.22034/cbsj.2023.62779

ابراهیم علی زاده جورکویه؛ نرگس دل افروز؛ سید محمود شبگو منصف؛ یلدا رحمتی