موضوعات = مطالعه رفتار مصرف کننده
ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63359

سپیده نصیری؛ دنیا رحمانی؛ ستاره حیدری


نگاشت شبکه ادراکی برند ایرانسل با استفاده از نقشه مفهومی برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.140285.2641

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سید محمدرضا موسوی


بررسی تطبیقی علائق و دلایل گرایش مصرف کنندگان به چای ایرانی و خارجی

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63319

محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ حسین بلوچی


ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 1-24

10.22034/cbsj.2024.137545.2364

سحر خاوری؛ میرزا حسن حسینی؛ سید موسی خادمی؛ سیده معصومه غمخواری


تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 25-52

10.22034/cbsj.2024.63210

شاهین دژ صیادعبدی؛ حمید رضا رضایی کلید بری؛ مهرداد گودرزوند چگینی؛ فرزین فرحبد


تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 86-113

10.22034/cbsj.2024.63063

مهدی بره مقدم؛ حسین حکیم پور؛ مهدی محمودزاده؛ محمد محمدی


ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 180-205

10.22034/cbsj.2023.62917

نازنین حکیمی فر؛ منیژه حقیقی نسب؛ محمدرضا رستمی


ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 28-50

10.22034/cbsj.2023.62779

ابراهیم علی زاده جورکویه؛ نرگس دل افروز؛ سید محمود شبگو منصف؛ یلدا رحمتی