اسد زاده، آزیتا، اعلم صمیمی، مسعود، سفیدچیان، سلمان و مهاجر، بشری .(1399). بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر انتخاب استراتژی قیمت گذاری در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر مشهد). پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار، 1(9)، صص15-24.
پور احمد، احمد، فرهودی، رحمت الله و برادران نیا، آیدا. (1396). ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در ارتقای صنعت گردشگری جزیره کیش. نشریه گردشگری شهری، 4(4)، صص 13-34.
پورفرج، علیرضا. عیسی زاده روشن، یوسف و چراغی، کبری . (1387). فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت گردشگری، رشد اقتصادی. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره 13، صص 46-66.
حبیبی، فاتح. (1401). ارزیابی و اولویت بندی روستهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایه گذاری، گردشگری و اوقات فراغت، 7(13)، صص 95-112.
حسنی، فرنود. (1388). مقدمه ای بر گردشگری الکترونیک، کارکردها، چالش ها و قابلیت های توسعه. عصر فناوری اطلاعات. شماره 52، صص 99-103.
خاکی، غلامرضا. (1390). روش تحقیق در مدیریت، نشر بازتاب، تهران.
عطافر، علی، جواد، خزایی پول و خشکرودی، مهدی، (1391). عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری، مطالعات مدیریت گردشگری، 7 (18)،صص 131-156.
فرزین، محمد رضا و صفری، س. (1388). شناخت نظام مقصد گردشگری( DMS) و چالش های توسعه آن در ایران. مجله جغرافیا و توسعه، 16، 93-118.
کاظمی، مصطفی. فیاضی، مرجان و میرزاده، ملیحه. (1384). موانع استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری ایران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین. شماره 2، صص49-66.
محمدی، شهریار، شوریده ضیابری، پریسا و محمد هاشم، محسن، (2021). بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر رشد صنعت گردشگری ایران (مطالعه موردی دیدگاه مدیران آژانسهای مسافرتی و گردشگری)، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی،https://civilica.com/doc/1192769.
Andreu , L., Joaquın, A., Bigne , J.E and Mattila, A.S. (2010). An analysis of e-business adoption and its impact on relational quality in travel agency–supplier relationships .Tourism Management, (6) 31, 787-777.
Bastic, M., Gojcic, S. (2012). Measurement scale for eco-component of hotel service quality, International Journal of Hospitality Management, (3) 31, 1012-1020.
Bayram, E.G (2020). Impact of Information Technology on Tourism, Tourism and hospitality, pp. 243-257.
Buhalis, D. and Law, R. (2008). Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the Internet – the state of e-tourism research .Tourism Management, (4) 29, 609–623.
Burgess, L Cooper, J Alcock, C McNamee , K and Doolin, B. (2002). Use of the Web for Destination Marketing by Regional Tourism Organisations in the Asia-Pacific Region. IFIP TC8 Conference, Copenhagen, Denmark, June, 2002.
Burgess, L., & Cooper, J. (2000). xtending the viability of MICA (Model of Internet Commerce Adoption) as a metric for explaining the process of business adoption of Internet commerce. Paper presented at the International Conference on Telecommunications and Electronic Commerce, Dallas, November.
Butler, R. W. (1980). The Concept of a Tourism Area Cycle of Evolution: Implications for Management of Resources. Canadian Geographer, 24 (1), 5-12.
Doolin, B Burgess, L and Cooper, J. (2002). valuating the use of the Web for Tourism Marketing: A case study from New Zealand, Tourism Management 23 (5) , 557-561.
Gilmore, J. H. (2002). Differencing Hospitality Cooperation’s via Experiences, Cornell hotel and restaurant, Quarterly,43 (3), 87-92.
Jennifer, X. M., Dimitrios, B., & Haiyan, S. (2003). ICTs and Internet adoption in China's tourism industry information. Journal of Information Management, 23(6), 451-467.
Kotler Philip, Bowen John T, Msrkens James. (2006). Marketing For Hospitality And Tourism. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall
Kotler, P., Gary, A., Veronica, W. and Saunders, J.A. (2005). Principles of Fourth European Edition published, Pearson Education, Prentice Hall.
Lee, C.C, Chen, P.M., Wu, W., and Xing, W. (2021). The impacts of ICT on tourism development: International evidence based on a panel quantile approach. Information Technology and Tourism, 23, pp; 509-574.
Viborg Andersen, Kim & Zinner Henriksen, Helle, (2006). Reorganizing Government: Bhutan Visa Online, Proceedings of the 39th Hawaii International Conference on System Sciences – 2006.IEEE, p2&3.
Vich-i-Martorell, G.A. (2003). The internet and tourism principals in the Balearic Islands .Tourism and Hospitality Research , (1) 25, 25-44.
Walle, A. H. (1996). Tourism and the Internet: opportunities for direct Journal of Travel Research, 35, 72–77.
World Tourism Organization Business Council. (1999). Chapter 1: In: Marketing Tourism Destinations Online: Strategies for the Information Age, Madrid: World Tourism Organization. Available at:
http://www.world-tourism.org/isroot/wto/pdf/ 1133-1.pd.
World Travel and Tourism Council (2019).