آزادی، علی؛ سبزعلی پور، فرشاد؛ بادپا، بهروز(1398)، مطالعه اثر برون سپاری فعالیتها بر بهره وری (مورد مطالعه: شرکت پالایش گاز ایلام)، پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری، مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام.
اشتراوس، ا. کربین، ج. (1385). اصول روش پژوهش کیفی(نظریه مبنایی؛ رویه ها و شیوه ها)، مترجم: بیوک محمدی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
حبیبی، مهدی؛ خیری بهرام؛ علیقلی، منصوره(1402). ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی( مطالعه موردی: شرکت نفت بهران). مطالعات رفتار مصرف کننده، دوره10، شماره2، ص 1-20.
جعفرنژاد.ا.مروتی شریف آبادی.ع.اسدیان اردکانی،ف.(1392). مباحث منتخب درمدیریت زنجیره تامین، تهران: انتشارات مهربان نشر.
رحمان سرشت، حسین؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید؛ ابراهیمی، مهدی؛ رحیمیان، مهرنوش(1397)، مدل هم آفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران(خلق ارزش در پارادیمی نوین)، مجله پژوهش های مدیریت عمومی.
سرلک، م.ع. (1395). ارائه یک چارچوب مفهومی برای پردازش نظریه جنجال- نتیجه، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی، دروه 4، شماره 4، 131-143.
فلیک، ا. (1388). درآمدی بر تحقیق کیفی، چاپ دوم (مترجم: هادی جلیلی)، تهران: نشر نی.
فیض آبادی،ج.کریمی دستجردی،د.(1390).مدیریت استراتژیک زنجیره تامین(همراه با مطالعه های موردی درصنعت خودروی ایران)،تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
مداح، معصومه و بهرام صلواتی سرچشمه(1384)، هم افزایی تکنولوژیک؛ مدل توسعه و ترکیب منابع در کشورهای در حال توسعه، فصلنامه رشد فناوری، سال اول، شماره 3، ص42-35.
یونسی، محمد؛ طاهری کیا، فریبرز؛ روستا، علیرضا؛ احمدی چهره برق، سیاوش(1402). الگوی تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی(مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه اصل)، مطالعات رفتار مصرف کننده، دوره10، شماره2، ص 71-89.
Abbas Poor, P., Arbabi, H., & Sobhieh, M. H. (2016). Explaining value creation function in project-oriented organizations of Oil industry. Public Organizations Management, 4(1),13-28. (In Persian)
Asadian Ardakani, F., Maruti Sharifabadi, A., & Jafarnejad. A. (2013). Selected Topics in
Supply Chain Management. Tehran: Mehraban Publishing. (In Persian)
Azadi, A., Sabzalipour, F., & Badpa, B. (2019). Study of the effect of outsourcing activities on productivity (case study: Ilam Gas Refining Company). Master's thesis in Accounting, Bakhtar Ilam Higher Education Institute. (In Persian)
Baatartogtokh, B., Dunbar, S. W., Zyl, D. V. (2018). The state of outsourcing in the Canadian mining industry. Resources Policy, 59, 184-191.
Busse, M., and Siebert, R. (2018). The role of consumers in food innovation processes. European Journal of Innovation Management, 21(1), 20-43.
Bowden, J.L.H., Conduit, J., Hollebeek, L.D., Luoma-aho, V. and Solem, B.A. (2017), “Engagement valence duality and spillover effects in online brand communities”, Journal of Service Theory and Practice, Vol. 27No. 4, 877-897.
Brodie, R. J., Hollebeek, L. D., Jurić, B., & Ilić, A. (2011), "Customer Engagement: Conceptual Domain, Fundamental Propositions, and Implications for Research", Journal of service research, Vol. 14 No. 3, 252-271.
Costa, A. I. A., and Jongen, W. M. F. (2010). Designing New Meals for an Ageing Population. Critical Reviews in Food Science and Nutrition, 50(6), 489-502.
Franco, R., Yoshizaki, H., Vieira, J. (2016). A system dynamics approach to logistics outsourcing policies and decisions. Production, 26 (2), 285-302.
Ge,J., Gretzel, U. (2018), "A taxonomy of value co-creation on Weibo – a communication perspective", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 30 Issue 4, 2075-2092.
Grisseman, U, Stockburger, S. (2012), "Customer co-creation of travel services: The role of company support and customer satisfaction with the cocreation performance". Tourism Management, Vol. 33, No.6, 1483-1492.
Groeger, L., Moroko, L. and Hollebeek, L.D (2016), “Capturing value from non-paying consumers’ engagement behaviours: field evidence and development of a theoretical model”, Journal of Strategic Marketing, Vol. 24, No 3/4,190-209.
Hollebeek, L.D., Srivastava, R.K. and Chen, T. (2016), “SD logic–informed customer engagement: integrative framework, revised fundamental propositions, and application to CRM”, Journal of the Academy of Marketing Science, 1-25.
Homburg, C., Jozi_c, D. and Kuehnl, C. (2017), “Customer experience management: toward implementing an evolving marketing concept”, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 45, No. 3, 377-401.
Jaakkola, E., Alexander, M. (2014), “The role of customer engagement behavior in value co- creation a service system perspective”, Journal of Service Research, Vol. 17, No. 3, 247-261.
Lusch, R. F., Vargo, S. L. (2006), "Service-dominant logic: Reactions, reflections and refinements", Marketing Theory, Vol 6, No 3, 281-288.
Mainardes, E. W., Teixeira, A., Romano, P.C.S., (2017), "Determinants of co-creation in banking services", International Journal of Bank Marketing, Vol. 35, Issue 2, 187-204.
Mayrand, F., Cassivi, L., Cloutier, L. (2013). Critical success factors of the offshore outsourcing of software development projects: a system dynamic approach. International system dynamic conference, Combridge, MA, USA, July 21-25.
Modak, M., Pathak, K., Ghosh, K. (2017). Performance evaluation of outsourcing decision using a BSC and Fuzzy AHP approach: A case of the Indian coal mining organization. Resources Policy, 52, 181-191.
Ojugbele, H. & Bodhanya, S. (2015). A Managerial Application of System Dynamics Modeling to Outsourcing. Kybernetes, 44 (4), 536-554.
Tapscott, D., Williams, A. (2013). Wikinomics: How Mass Collaboration Changes Everything: New York: Penguin.
Vargo, S. L., Lusch, R. F. (2008b), "From goods to service(s): Divergences and convergences of logics", Industrial Marketing Management, Vol. 37, 254-259.
Volvic Chen, Ch., Chen, Ch., Lin, M.J. (2015), "The impact of customer participation: the employee’s perspective", Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 30, Issue 5, 486-497.
Williams, J.P.J. (2014), Identifying the Organizational Capability for Value Co-creation, Master of Philosophy in Management Studies, University of Exete.
Zhu, Xiaowei )2015)," Management the risks of outsourcing: Time, quality and correlated costs", Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 90: 121-133.