تعداد دوره‌ها

11

تعداد شماره‌ها

26

تعداد مقالات

256

تعداد نویسندگان

682

تعداد مقالات ارسال شده

1,877

تعداد مقالات رد شده

1,327

تعداد مقالات پذیرفته شده

244

درصد پذیرش

13

تعداد پایگاه‌های نمایه شده

24

تعداد داوران

427

نشریه «مطالعات رفتار مصرف‌کننده» (Consumer Behavior Studies Journalبا درجه علمی(ب) و رتبه Q1 پایگاه استنادی ISC(سال 1401)، به عنوان اولین نشریه تخصصی در زمینه رفتار مصرف‌کننده در ایران، تحت مجوز وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری»  و وزارت «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، توسط دانشگاه کردستان منتشر می‌شود. 

در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و به منظور بهره مند شدن روشندلان عزیز از مهمترین یافته های پژوهشگران کشور، چکیده صوتی مقالات، قابل ارسال است.

نکات مهم :  

1. نویسنده مسئول مقاله باید عضو هیئت علمی یک دانشگاه یا پژوهشگاه باشد. داشتن آدرس رایانامه دانشگاهی و شناساگر نویسنده (ORCID) برای نویسندگان به ویژه نویسنده مسئول الزامی است. 

2. هر نویسنده مقاله باید همزمان فقط یک مقاله را ارسال نماید. بعد از ارسال مقاله ایشان برای داوران، مقاله بعدی ارسالی در روند داوری قرار نمی‌گیرد.

3. تمامی مقالات قبل از ارسال برای داوری از طریق سامانه نشریه مشابهت یابی می شوند. میزان مشابهت مقالات بایستی از 20 درصد کمتر باشد. در غیر اینصورت مقاله حذف خواهد شد. همچنین این نشریه کلیه مقررات و شرایط COPE راجع به حفظ حقوق مؤلفان و مصنفان و اخلاق پژوهش را می‌پذیرد.

شماره جاری: دوره 12، شماره 2، مرداد 1404 

مقاله پژوهشی (کیفی)

رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

10.22034/cbsj.2025.142898.2797

فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


برگرفته از پایان نامه و رساله

پیامد سواد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران؛ بسط نظریه اعتبار منبع

10.22034/cbsj.2024.140511.2652

پیمان امینی؛ ساناز عینی؛ زهرا حیدری


شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز

اعضای مشورتی هیات تحریریه (بین المللی) اعضای هیات تحریریه بین المللی مدیر مسئول سردبیر کارشناس نشریه
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا چاپی
شاپا الکترونیکی

بانک ها و نمایه نامه ها

ابر واژگان