دوره و شماره: دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-198 

مقاله پژوهشی

بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق

صفحه 34-55

10.34785/J018.2022.005

بختیار جواهری؛ یونس علی احمد؛ ئاشتی عبدالله محمود؛ سمیرا محمدی


برگرفته از پایان نامه و رساله

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین

صفحه 177-198

10.34785/J018.2022.001

امین محمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ فرهاد حسین زاده لطفی