آ
-
آگاهی از ارزش
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
-
آگاهی از برند
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
ا
-
اتاق پرو
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
احساسات
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
ادراک از ارزش تبلیغات
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
ادراک از مرتبط بودن تبلیغات
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
ادراک قیمت
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
-
ارزیابی مشتری
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
ارزش ادراک شده
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
-
ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
-
ارزش درک شده
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
-
ارزشهای اخلاقی
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
استان کردستان
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
-
اعتماد برند
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
-
اعتماد به برند
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
ب
-
بانک پاسارگاد مشهد
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
-
بخش بندی بازار
بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
-
بخشیدن برند
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
بخشش در بازاریابی
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
بشارت برند
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
-
بیمه عمر
بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
پ
-
پاسخ به تبلیغات
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
پیشرانهای کلیدی تجربه مشتری
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
-
پیوندهای اجتماعی
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
ت
-
تاب آوری"
بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 172-198]
-
تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
تجاوز به برند
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
تجربه حسابرس
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
تجربه مشتری
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
ترجیح محصولات داخلی
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
-
ترجیح مشتری
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
-
تصمیمگیری خرید
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
تصمیمگیری خرید
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
-
تعامل شبه اجتماعی
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
تعامل مصرفکننده با برند
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
تمایل
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
-
تناسب قیمت با کیفیت
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
ج
-
جایگاه برند
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
-
جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
خ
-
خرید اخلاقی
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
-
خصوصیات شخصیتی برند
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
خلق ارزش
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
-
خوشحالی از ناراحتی دیگران
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
ر
-
راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
-
رفتار اخلاقی
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
-
رفتار خرید سبز
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
-
رفتار مقابلهای
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]
ش
-
شبکه عصبی
بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
-
شبکههای اجتماعی
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
شبکههای اجتماعی
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
شخصیت برند
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
-
شیوهای ورود به بازارهای خارجی
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
ص
-
صلاحیت و شایستگی
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
صنعت نوشیدنی
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
ط
-
طبیعت گردی
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
ع
-
عشق برند
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
عشق به برند
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
-
عملکرد
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
ف
-
فراترکیب
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
-
فرهنگ
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
-
فروشنده
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
-
فوتبال
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
ق
-
قوم های ایرانی
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
ک
-
کشور خاستگاه تولید
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
کیفیت حسابرسی
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
کیفیت درک شده برند
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
-
کلان داده
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
ل
-
لوازم خانگی
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
م
-
متنکاوی
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
-
محرک های اجتماعی
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
محرکهای ذهنی
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
محرک های رفتاری
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
محصولات پوستی سبز
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
-
محصولات ترکیبی
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
محصولات ورزشی
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
-
محیط زیست
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
-
مدیران هتل
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]
-
مشتریان خدمات حسابرسی
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
مشتریمداری
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
-
مصرف کننده سبز
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
-
مقاومت اقتصادی مصرف کننده
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
ملی گرایی مصرف کننده
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
منابع و قابلیتهای بازاریابی
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]
ن
-
نگرش
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
نگرش قبلی
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
-
نوستالژی فراخوانده شده
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
و
-
واکنش های هیجانی و رفتاری
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
وفاداری
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
-
وفاداری
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
-
وفاداری مشتری
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
ه
-
هیجانات مثبت و منفی
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
هویت هوادار
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
-
هوشیاری
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
ی
-
یادگیری ماشین
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد