نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از ارزش ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
  • آگاهی از برند بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]

ا

  • اتاق پرو واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • احساسات تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
  • ادراک از ارزش تبلیغات تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
  • ادراک از مرتبط بودن تبلیغات تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
  • ادراک قیمت ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
  • ارزیابی مشتری واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • ارزش ادراک شده بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
  • ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
  • ارزش درک شده رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
  • ارزش‌های اخلاقی شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانک‌های کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
  • ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
  • استان کردستان نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • اعتماد برند بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
  • اعتماد به برند رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]

ب

  • بانک پاسارگاد مشهد بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
  • بخش بندی بازار بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
  • بخشیدن برند نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
  • بخشش در بازاریابی نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
  • بشارت برند بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
  • بیمه عمر بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]

پ

  • پاسخ به تبلیغات تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
  • پیشرانهای کلیدی تجربه مشتری رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
  • پیوندهای اجتماعی تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]

ت

  • تاب آوری" بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 172-198]
  • تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
  • تجاوز به برند نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
  • تجربه حسابرس شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانک‌های کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
  • تجربه مشتری واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • ترجیح محصولات داخلی طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
  • ترجیح مشتری رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
  • تصمیم‌گیری خرید ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
  • تصمیم‌گیری خرید بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
  • تعامل شبه اجتماعی تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
  • تعامل مصرف‌کننده با برند تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
  • تمایل طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
  • تناسب قیمت با کیفیت ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]

ج

  • جایگاه برند تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
  • جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]

خ

  • خرید اخلاقی بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
  • خصوصیات شخصیتی برند تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
  • خلق ارزش بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
  • خوشحالی از ناراحتی دیگران بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب ‌با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]

ر

  • راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • رفتار اخلاقی ارائه مدلی مفهومی از شاخص‌های کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
  • رفتار خرید سبز شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
  • رفتار مقابله‌ای نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابله‌ای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
  • رویکرد تصمیم‌گیری چند‌معیاره تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]

ش

  • شبکه عصبی بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
  • شبکه‌های اجتماعی تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
  • شخصیت برند تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
  • شیوهای ورود به بازارهای خارجی تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]

ص

  • صلاحیت و شایستگی شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانک‌های کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
  • صنعت نوشیدنی طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]

ط

  • طبیعت گردی نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]

ع

  • عشق برند تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه‌ای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
  • عشق به برند رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
  • عملکرد بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]

ف

  • فراترکیب شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
  • فرهنگ ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
  • فروشنده ارائه مدلی مفهومی از شاخص‌های کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
  • فوتبال بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب ‌با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]

ق

  • قوم های ایرانی ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرف‌کنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]

ک

  • کشور خاستگاه تولید تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
  • کیفیت حسابرسی شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانک‌های کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
  • کیفیت درک شده برند بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
  • کلان داده بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]

ل

  • لوازم خانگی تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]

م

  • متن‌کاوی بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
  • محرک های اجتماعی ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
  • محرک‌های ذهنی ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
  • محرک های رفتاری ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
  • محصولات پوستی سبز بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
  • محصولات ترکیبی تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
  • محصولات ورزشی ارائه مدلی مفهومی از شاخص‌های کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
  • محیط زیست شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
  • مدیران هتل تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]
  • مشتریان خدمات حسابرسی شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانک‌های کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
  • مشتری‌مداری ارائه مدلی مفهومی از شاخص‌های کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
  • مصرف کننده سبز شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
  • مقاومت اقتصادی مصرف کننده تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
  • ملی گرایی مصرف کننده تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
  • منابع و قابلیت‌های بازاریابی تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]

ن

  • نگرش تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
  • نگرش قبلی بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب ‌با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
  • نوستالژی فراخوانده شده رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]

و

  • واکنش های هیجانی و رفتاری واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
  • وفاداری رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
  • وفاداری نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • وفاداری مشتری تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]

ه

  • هیجانات مثبت و منفی تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
  • هویت هوادار بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب ‌با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
  • هوشیاری طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]

ی

  • یادگیری ماشین بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]