اسماعیلی، محمدهادی؛ معینفرد، محمدرضا؛ شوشینسب، پروین و بنسبردی، علی (1393). ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با وفاداری گردشگران ورزشی پارکهای آبی ورزشی مشهد، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 1 (3)، 101-112.
بای، ناصر و قنبرپورنصرتی، امیر (1396). مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان، نشریه مدیریت ورزشی، 9 (3)، 441-457.
سمیعی، فرشته؛ الهی، علیرضا و افشاری، مرتضی (1399). تحلیل کیفی ارزش ادراکشده تماشاگران: مطالعه موردی: تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران، نشریه مطالعات مدیریت ورزشی، 12، 79-67.
سهیلی، بهزاد؛ تجاری، فرشاد و زارعی، علی (1397). آزمون مدل رضایتمندی گردشگران لیگ برتر فوتبال ایران، نشریه مدیریت ورزشی، 10 (1)، 181-203.
عظیمزاده، سیدمرتضی؛ شجیع، کیانوش و افروزی، فریده (1396). نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فروتبال ایران، نشریه مدیریت ورزشی، 9 (4)، 763-776.
غلامزاده، رسول؛ قنواتی، مهدی و آذر، عادل (1391). مدلسازی مسیری-ساختاری در مدیریت- کاربرد نرمافزار smartpls، انتشارات نگاه دانش.
فسنقری، جواد؛ بنسبردی، علی و رحیمی، مرضیه (1397). تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادراکشده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد، مدیریت و توسعه ورزش، 7 (4)، 142-155.
کوثریفر، احمد و جاویدیزرگر، مسعود (1395). بررسی رابطه تجربه مشتری بر وفاداری به برند و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش واسطه رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان رضوی)، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، 2 (3)، 134-145.
Al-Maamari, QA., & Abdulrab, M. (2017). Factors Affecting on Customer Loyalty in Service Organizations. International Journal of Energy Policy and Management. 2(5):25-31.
Arslan-Ayaydin, Ö, Florackis, C., & Ozkan, A.(2014). Financial flexibility, corporate investment and performance: evidence from financial crises. Review of Quantitative Finance and Accounting.;42(2):211-50.
Avourdiadou, S., & Theodorakis, N. D. (2014). The development of loyalty among novice and experienced customers of sport and fitness centers. Sport Management Review, 17, 419–431.
Azimzadeh, S M.,Shajeea, K., & Afroozi, F.(2017).The Role of Communication Marketing Tactics in the Loyalty of Iranian Football League Fans. Journal of Sport Management.
9 (4), 763-776. (in Persian)
Bay, N., & Ghanbarpour Nosrati, A.(2016).The Study of the Effect of Customer Relationship Management on Customers’ Behavioral Outcomes in Sport and Youth Offices of Golestan Province. Journal of Sport Management, 9(3):441-57. (in Persian)
Brun, I, Rajaobelina, L, Ricard, L.,& Berthiaume, B.(2017). Impact of customer experience on loyalty: a multichannel examination. The Service Industries Journal.;37(5-6):317-40.
Chiguvi, D.,& Guruwo, PT.(2017). Impact of Customer Satisfaction on Customer Loyalty in the Banking Sector. International Journal of Scientific Engineering and Research, 5(2),55-63.
De Chernatony, L.,& Segal-Horn, S.(2003). The criteria for successful services brands. European journal of Marketing.;37(7/8):1095-118.
Esmaeili, M H, Moein fard, M R, Shushinasab, P., & Bonasbordi A.(2014). [The relationship between service quality dimensions with loyalty in aquatic sport parks' sport tourists in Mashad]. Scientific Journal of Organizational Behavior Management in Sport Studies,1(3),101-112. (in Persian)
Fasnekari, J., Bansbardi, A.,& Rahimi, M. (2018).The Impact of Customer Knowledge Management on Customer Value and Customer Loyalty in Mashhad Sports Clubs. Sport Management & Development, 7 (4), 142-155. (in Persian)
Gholizadeh, B., Talebpour, M., Kashtidar, M.,& Abdolmaleki H.(2018). Mouth advertising, an effective tool for loyalty of sport customers, case study: women's health clubs in Mashhad. International Journal of Leisure and Tourism Marketing.;6(1):51-64.
Gholamzadeh, R, Ghanavati, M., & Adel A. (2012). [Route-Structural Modeling in Management: Application of SmartPLS Software]. Negahe Danesh. (in Persian)
Haenlein, M., & Kaplan, AM. A. (2004). Beginner's guide to partial least squares analysis. Understanding statistics, 3(4):283-97.
Ieva, M., & Ziliani, C. (2017). The interplay between customer experience and customer loyalty: Which touchpoints matter? Toulon-Verona20th International Conference" Excellence in Services"; Conference Proceedings ISBN 9788890432774.
Imbug, N, Ambad, SNA.,& Bujang, I. (2018). The Influence of Customer Experience on Customer Loyalty in Telecommunication Industry. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences,8(3):103-116.
Kousari, Far A., & Javidi Zargar, M. (2016).[Investigate the relationship between customer experience on brand loyalty and word-of-mouth advertising with attention the role of customer satisfaction mediator, case study of National Bank of Khorasan Razavi Bank]. Journal of Management Studies and Accounting, 2(3):134-45. (in Persian)
Lemon KN.,& Verhoef PC.(2016) Understanding customer experience throughout the customer journey. Journal of marketing, 80(6), 69-96.
Lin Z, Bennett D.(2014). Examining retail customer experience and the moderation effect of loyalty programmes. International Journal of Retail & Distribution Management, 42(10), 929-47.
Loer R.(2017). The service quality-loyalty relationship in sports clubs: does the social context matter? [MSc].Open University of the Nederland.
Maklan S.,& Klaus P.(2011). Customer experience: are we measuring the right things? International Journal of Market Research.;53(6):771-2.
Malamidou K, Spyropoulos TS.,& Rotsios K.(2018). Knowledge Management & Loyalty Programs: A Customer Perception Analysis, the Greek Retail Market. KnE Social Sciences.;3(10):166-85.
Nasution RA, Sembada AY, Miliani L, Resti ND.,& Prawono DA. (2014).The customer experience framework as baseline for strategy and implementation in services marketing. Procedia-Social and Behavioral Sciences,148:254-61.
Nodehi A, Azam A.(2014). Analysis of Impact of Customer Knowledge Management on Customer Loyalty. Indian Journal Scientific Research, 7(1):394-9.
Samiei F., Elahi A.,& Afshari M.(2019) Qualitative analysis of the perceived ratings of spectators: A study of Iranian top football spectators, Sport Management Studies Journal,12, 67-79. (in Persian)
Sandersen GM.,& Lian TF.(2011). How a great customer experience can drive your prices: a cross-country study [MSc]. BI Norwegian Business School.
Schijns J, Caniëls M, Le Conté J.,& Schijns J.(2016). The impact of perceived service quality on customer loyalty in sports clubs. International Journal of Sport Management, Recreation and Tourism, 24:42-75.
Soheili, B.,Tojarie F., & Zarei, A. (2018). Testing the Satisfaction Model of the Iranian Football Premier League. Journal of Sport Management; 10(1), 181-203 (in Persian)
Srivastava, M., & Kaul, D. (2016). Exploring the Link between Customer Experience-Loyalty-Consumer Spend. Journal of Retailing and Consumer Services, 31, 277-286.
Uusitalo M. (2012). Customer Experience Management in Telecom Operator Business: A Customer Service Perspective [MSc]. Helsinki Metropolia University of Applied Sciences.
Wu WW. (2010). Linking Bayesian networks and PLS path modeling for causal analysis. Expert Systems with Applications, 37(1):134-9.