نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس های مسافرتی ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]

ا

  • ابزار‌های هوش‌تجاری مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • اثرگذاری تبلیغات مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • استراتژی بازاریابی تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • استعاره تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
  • اعتماد اجتماعی تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • اقتصاد مقاومتی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
  • القای معانی مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • اینترنت ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • بانکداری‌الکترونیک مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • برانگیختگی ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • بیماری سازمانی تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
  • بهبود خدمات طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 2، 1403]

پ

  • پیام های تبلیغاتی مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • پلتفرم‏‌های سلامت الکترونیک بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]

ت

  • تبلیغات شخصی آنلاین بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • تجارت الکترونیک طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
  • توان رقابتی طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 2، 1403]

چ

  • چرخه حیات سازمان تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]

ح

  • حمایت از حقوق مصرف کننده بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]

خ

  • خدمات پزشکی آنلاین بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • خدمات مشاوره آنلاین بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]

د

  • دیجیتال ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • دلفی فازی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]

ر

  • رضایت مشتری تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • رفتار خرید مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • رفتار مصرف‏‌کننده بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • رفتار مصرف‌کننده آفلاین طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
  • رفتار مصرف‌کننده آنلاین طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]

س

  • سازمان بیمار تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
  • سرمایه اجتماعی بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]

ش

  • شبکه‌های عصبی حافظه دوسویه انجمنی مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]

ع

  • عجین‌شدن مشتریان تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • عوامل عاطفی بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]

ف

  • فراترکیب ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
  • فرایند تصمیم‌‏گیری مصرف‏‌کننده بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]

ک

  • کالاهای تندمصرف طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
  • کنترل بازار طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 2، 1403]

گ

  • گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • گردشگری ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]

م

  • مارکتینگ ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • محرک رستوران تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • مدیریت طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • مدیریت ارتباط با مشتری مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • مدل ( eMICA) ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]
  • مصرف کنندگان لوازم خانگی بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • مکس‌کیودا طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
  • ملی گرایی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
  • ملی گرایی مصرفی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
  • مؤلفه‌های نظریه‌ی انتخاب عقلانی بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]

ن

  • نارضایتی مصرف کننده تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
  • نگاشت شناختی‌فازی مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]

و

  • واکنش منفی بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
  • وفاداری به برند تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]