آ
-
آژانس های مسافرتی
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]
ا
-
ابزارهای هوشتجاری
مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با رویکرد نگاشتفازی و شبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
اثرگذاری تبلیغات
مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیامهای تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
استراتژی بازاریابی
تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی
تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
استعاره
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
-
اعتماد اجتماعی
تحلیل اثرات محرکهای رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستورانهای زنجیرهای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
اقتصاد مقاومتی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
-
القای معانی
مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیامهای تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
اینترنت
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل شاخصهای راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکتهای تولیدی از دیدگاه مصرفکننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
بانکداریالکترونیک
مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با رویکرد نگاشتفازی و شبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
برانگیختگی
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
بیماری سازمانی
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
-
بهبود خدمات
طراحی مدل شاخصهای راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکتهای تولیدی از دیدگاه مصرفکننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
پ
-
پیام های تبلیغاتی
مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیامهای تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
پلتفرمهای سلامت الکترونیک
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف کننده پلتفرم های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
ت
-
تبلیغات شخصی آنلاین
بررسی اثرات مؤلفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
تجارت الکترونیک
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
-
توان رقابتی
طراحی مدل شاخصهای راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکتهای تولیدی از دیدگاه مصرفکننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
چ
-
چرخه حیات سازمان
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
ح
-
حمایت از حقوق مصرف کننده
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
خ
-
خدمات پزشکی آنلاین
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف کننده پلتفرم های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
خدمات مشاوره آنلاین
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف کننده پلتفرم های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
د
-
دیجیتال
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
دلفی فازی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
ر
-
رضایت مشتری
تحلیل اثرات محرکهای رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستورانهای زنجیرهای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
رفتار خرید
مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیامهای تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف کننده پلتفرم های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
رفتار مصرفکننده آفلاین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
-
رفتار مصرفکننده آنلاین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
س
-
سازمان بیمار
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
ش
-
شبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی
مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با رویکرد نگاشتفازی و شبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
ع
-
عجینشدن مشتریان
تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
عوامل عاطفی
بررسی اثرات مؤلفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
ف
-
فراترکیب
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
-
فرایند تصمیمگیری مصرفکننده
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف کننده پلتفرم های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
ک
-
کالاهای تندمصرف
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
-
کنترل بازار
طراحی مدل شاخصهای راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکتهای تولیدی از دیدگاه مصرفکننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
گ
-
گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
گردشگری
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]
م
-
مارکتینگ
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
محرک رستوران
تحلیل اثرات محرکهای رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستورانهای زنجیرهای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
مدیریت
طراحی مدل شاخصهای راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکتهای تولیدی از دیدگاه مصرفکننده [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با رویکرد نگاشتفازی و شبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
مدل ( eMICA)
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 194-213]
-
مصرف کنندگان لوازم خانگی
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
مکسکیودا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
-
ملی گرایی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
-
ملی گرایی مصرفی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-24]
-
مؤلفههای نظریهی انتخاب عقلانی
بررسی اثرات مؤلفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
ن
-
نارضایتی مصرف کننده
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 25-52]
-
نگاشت شناختیفازی
مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با رویکرد نگاشتفازی و شبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 11، شماره 2، 1403]
و
-
واکنش منفی
بررسی اثرات مؤلفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین [دوره 11، شماره 2، 1403]
-
وفاداری به برند
تحلیل اثرات محرکهای رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستورانهای زنجیرهای زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 2، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد