احمدی، علی و احمدی، داود (1400). عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصیشده آنلاین. مدیریت کسبوکارهای بینالمللی، 4 (1)، 91-110.
احمدی، مجید؛ سهرابی، شهلا و تهذیبی، سارا (1399). تأثیر شخصیسازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا). مدیریت کسبوکار، 12 (47)، 1-24.
ادیبیفرد، شادی و قویدستکوهپایه، محبوبه (1398). شناسایی عوامل اثرگذار بر مقاومت مصرفکننده در برابر تبلیغات شخصیسازی شده آنلاین. کنفرانس ملی آیندهپژوهی، مدیریت و توسعه پایدار.
پوریان، محمدتقی (1396). نقد نظریه انتخاب عقلانی در تصمیمگیری سیاستهای راهبردی. پژوهشهای راهبردی سیاست، 6 (23)، 209-227.
تقوی، هادی؛ جعفری، سیدمحمدباقر و موسویثانیباغسیاهی، سیدمرتضی (1396). تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین، 7 (2)، 167-192.
جلالت، شبنم و قلیپورسلیمانی، علی (1398). تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات. مدیریت بازرگانی، 11 (2)، 341-356.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1393). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
رحمانی، فاطمه و فقیه، نظامالدین (1394). الگویی جهت تبلیغات اینترنتی موفق به منظور جذب مشتریان الکترونیک بیشتر (با محوریت اخلاقیات). رسانه و فرهنگ، 5 (1)، 37-56.
شکاری، عاطفه؛ موسوی، سیدنجمالدین و غلامی، عبدالخالق (1399). تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی. مدیریت کسبوکار، 12 (45)، 203-225.
طباطبایینسب، سیدمحمد و پریش، فاطمه (1394). بررسی نگرش به تبلیغات مصرفکنندگان جوان. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 7 (13)، 1-23.
عزیزینیا، مریم؛ ابراهیمزاده، رضا و صادقی، مهرداد (1400). مدل مفهومی تبلیغات شخصیسازی شده: رویکرد فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین، 11 (3)، 196-175.
کفاشپور، آذر؛ رحیمنیا، فریبرز و نبیزاده، طاهره (1390). ارزش درکشده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1 (3)، 79-98.
گلچینفر، شادی و بختائی، امیر (1384). تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، تهران.
محسنین، شهریار و اسفیدانی، محمدرحیم (1393). معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرمافزار Smart-PLS. مؤسسه کتاب مهربان نشر.
مصدق، محمدجواد؛ موثقی، محمدشهروز و رئیسی، آرش (1397). تبلیغات شخصیسازیشده و حفظ حریم خصوصی. پژوهشهای کاربردی در فنی و مهندسی، 2 (9)، 99-141.
ویلکی، آیه؛ عماری، حسین و قرهبیگلو، حسین (1397). بازاریابی دیجیتالی و تاثیر آن بر رفتار مصرفکننده (مطالعه موردی). فصلنامه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، 5 (16)، 46-25.
یاراحمدی، فتانه و یارمحمدتوسکی، مریم (1397). بررسی تأثیر ارتباط تبلیغات شخصیسازی شده با نقش میانجیگری نگرانی حفظ حریم خصوصی بر تبلیغات شبکهی اجتماعی تلگرام (مطالعهی موردی: دانشجویان دانشگاه ملایر). سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا.
Adibifard, S., & Ghavidast Kouhpayeh, M. (2019). Identifying factors affecting consumer resistance to online personalized advertising. National Conference on Future Research, Management and Sustainable Development. (In Persian)
Aguirre, E., Mahr, D., Grewal, D., de Ruyter, K., & Wetzels, M. (2015). Unraveling the Personalization Paradox: The Effect of Information Collection and Trust-Building Strategies on Online Advertisement Effectiveness. Journal of Retailing, 91(1), 34-49. doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2014.09.005
Ahmadi, A., & Ahmadi, D. (2021). Factors affecting the increase of click-through rate and users' trust in personalized online advertisements. Journal of International Business Administration (JIBA), 4(1), 91-110. (In Persian)
Ahmadi, M., Sohrabi, S., & Tahzibi, S. (2020). The impact of advertising personalization and interaction on the advertising value and purchase intention at DJ Kala Company. Journal of business management, 12(47), 1-24. (In Persian)
Azizinia, M., Ebrahimzadeh, R., & Sadeghi, M. (2021). The Conceptual Model of Personalized Advertising: A Meta-Synthesis Approach. New Marketing Research Journal, 11(3), 175-196. (In Persian)
Baek, T. H., & Morimoto, M. (2012). STAY AWAY FROM ME: Examining the Determinants of Consumer Avoidance of Personalized Advertising. Journal of Advertising, 41, 59-76. doi: 10.2307/23208321
Boerman, S. C., Kruikemeier, S., & Bol, N. (2021). When is personalized advertising crossing personal boundaries? How type of information, data sharing, and personalized pricing influence consumer perceptions of personalized advertising. Computers in Human Behavior Reports, 4,100-144. doi:
https://doi.org/10.1016/j.chbr.2021.100144
Brinson, N., Eastin, M., & Bright, L. (2018). Advertising in a Quantified World: A Proposed Model of Consumer Trust, Attitude Toward Personalized Advertising And Outcome Expectancies. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 40, 1-18. doi: 10.1080/10641734.2018.1503108
Brinson, N., Eastin, M., & Cicchirillo, V. (2018). Reactance to Personalization: Understanding the Drivers Behind the Growth of Ad Blocking. Journal of Interactive Advertising, 18,1-32. doi:
10.1080/15252019.2018.1491350
Chen, Q., Feng, Y., Liu, L., & Tian, X. (2019). ‘Understanding consumers’ reactance of online personalized advertising: A new scheme of rational choice from a perspective of negative effects. International Journal of Information Management, 44, 53-64. doi:
https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2018.09.001
Davari, A., & Rezazadeh, A. (2013). Structural Eqation Modeling with PLS. Iranian Students Booking Agency. (In Persian)
De Keyzer, F., Dens, N., & De Pelsmacker, P. (2015). Is this for me? How Consumers Respond to Personalized Advertising on Social Network Sites. Journal of Interactive Advertising, 15, 1-11. doi:
10.1080/15252019.2015.1082450
Golchinfar, S., & Bakhtaei, A. (2006). Internet advertising in Iran, challenges and solutions. 3rd International Management Conference, Tehran. (In Persian)
Instagram: distribution of global audiences 2022, by age group. (2022). Retrieved from https://www.statista.com/statistics/325587/instagram-global-age-group/. from S. Dixon
Jalalat, S., & Gholipour Soleimani, A. (2019). The Impact of IT-Based Lifestyle on the Avoidance of Internet Advertising through Explaining the Moderating Role of Negative Experience and Advertisement Congestion. Journal of Business Management, 11(2), 341-356. (In Persian)
Kaffashpur, A., Rahimnia, F., & Nabizadeh, T. (2011). Investigating the Influence of Perceived Value on Users' Attitudes toward Internet Advertisements. New Marketing Research Journal, 1(3), 79-98. (In Persian)
Kiewiet, J. M. (2021). The immediate gratification bias and online behavioural advertising in a social media context. (Master). University of Groningen.
Lamprinakos, G., Magrizos, S., Kostopoulos, I., Drossos, D., & Santos, D. (2022). Overt and covert customer data collection in online personalized advertising: The role of user emotions. Journal of Business Research, 141, 308-320. doi:
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.12.025
Lee, Y., & Chen, A. (2012). Usability Design and Psychological Ownership of a Virtual World. J. of Management Information Systems, 28, 269-308. doi:
10.2307/41713849
Li, H., & Nill, A. (2020). Online Behavioral Targeting: Are Knowledgeable Consumers Willing to Sell Their Privacy? Journal of Consumer Policy, 43, 1-23. doi: https://doi.org/10.1007/s10603-020-09469-7
Li, W., & Huang, Z. (2019). The Research of Influence Factors of Online Behavioral Advertising Avoidance. American Journal of Industrial and Business Management, 60, 947-957. doi: 10.4236/ajibm.2016.69092
Lina, L., & Setiyanto, A. (2021). Privacy Concerns in Personalized Advertising Effectiveness on Social Media. Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business (SIJDEB), 147-156. doi: https://doi.org/10.29259/sijdeb.v5i2.147-156
Mohsenin, S., & Esfidani, M. R. (2015). Structural equations based on partial least squares approach using Smart-PLS software. Mehraban pub. (In Persian)
Mosadegh, M. J., Movaseghi, M. S., & Raeisi, A. (2018). Personalized advertising and privacy concerns. Journal of Applied Researches in Technical and Engineering, 2(9), 99-141. (In Persian)
Newell, S., & Marabelli, M. (2015). Strategic opportunities (and challenges) of algorithmic decision-making: A call for action on the long-term societal effects of ‘datification’. The Journal of Strategic Information Systems, 24(1), 3-14. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.jsis.2015.02.001.
Noor, U., Awan, T., & Zahid, M. (2019). Examining the impact of personalization on online advertising engagement: Moderating role of privacy concerns of online users. Business Review, 14, 31-46. doi:
10.54784/1990-6587.1016
Pourian, M. T. (2018).Cash Rational choice theory in strategic policy decisions. Quarterly of Political Strategic Studies, 6(23), 209-227. (In Persian)
Rahmani, F., & Faghih, N. (2015). Attracting Electronic Customers; A More Successful (ethic-based) Model. Interdisciplinary Studies in Media and Culture, 5(1), 37-56. (In Persian)
Redondo, I., & Aznar, G. (2021). Responses to anti-adblock filters: theoretical foundations, influential factors, and managerial implications. Journal of Business Economics and Management, 22, 42-60. doi: https://doi.org/10.3846/jbem.2020.13698
Segijn, C. M., & van Ooijen, I. (2020). Differences in consumer knowledge and perceptions of personalized advertising: Comparing online behavioural advertising and synced advertising. Journal of Marketing Communications, 1-20. doi: https://doi.org/10.1080/13527266.2020.1857297
Shekari, A., Mousavi, S. N., & Gholami, A. (2020). Explaining Model of Attitude towards Advertising in Sporting Goods via Instagram Using Technology Acceptance Model. Journal of business management, 12(45), 203-225. (In Persian)
Strycharz, J., Noort, G., Smit, E., & Helberger, N. (2019). Consumer View on Personalized Advertising: Overview of Self-Reported Benefits and Concerns. 53-66.
Tabataei Nasab, S. M., & Parish, F. (2015). Investigating young consumers' attitude towards advertising. Journal of Business Administration Researches, 7(13), 1-23. (In Persian)
Taghavi, H., Jafari, S. M., & Mousavi Sani Baghsiahi, S. M. (2017). The Impact of Cognitive and Affective Factors on Attitude and Acceptance of Mobile Advertising. New Marketing Research Journal, 7(2), 167-192. (In Persian)
Tucker, C. E. (2013). Social Networks, Personalized Advertising, and Privacy Controls. Journal of Marketing Research, 51(5), 546-562. doi: https://doi.org/10.1509/jmr.10.0355
Vilki, A., Amari, H., & Gharebeigloo, H. (2018). Digital marketing and its impact on consumer behavior (case study). Journal of Research in Management and Accounting, 5(16), 25-46. (In Persian)
Walrave, M., Poels, K., Antheunis, M., Van den Broeck, E., & Noort, G. (2016). Like or dislike? Adolescents’ responses to personalized social network site advertising. Journal of Marketing Communications, 24, 1-18. doi: 10.1080/13527266.2016.1182938
Yarahmadi, F., & Yarmohamad Tousky, M. (2018). Investigating the effect of personalized advertisements on the mediating role of privacy concerns on Telegram social network advertisements (case study: Malayer University students). Third International Management Conference, Dynamic Accounting and Auditing. (In Persian)
احمدی، ع.، احمدی، د. (1390). عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتماد کاربران به تبلیغات آنلاین شخصی سازی شده. مدیریت بازرگانی بین المللی، 4(1)، 91-110.
احمدی، م.، سهرابی، س.، تهذیبی، س. (1399). تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید در شرکت دیجی کالا. مدیریت بازرگانی، 12(47)، 1-24.
عزیزی نیا، م.، ابراهیم زاده، ر.، صادقی، م. (1390). مدل مفهومی تبلیغات شخصی شده: رویکرد فراترکیبی. تحقیقات بازاریابی نوین، 11(3)، 175-196.
ادیبی فرد، س.، قویدست کوهپایه، م. (1398). شناسایی عوامل موثر بر مقاومت مصرف کننده در برابر تبلیغات شخصی آنلاین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه پایدار.
پریش، ف.، طباطایی نسب، س.م. (1393). بررسی نگرش مصرف کنندگان جوان نسبت به تبلیغات. پژوهش های مدیریت بازرگانی، 7(13)، 1-23.
پوریان، م.ت. (1396).نظریه انتخاب منطقی نقدی در تصمیمات سیاست استراتژیک. فصلنامه مطالعات راهبردی سیاسی، 6(23)، 209-227.
تقوی، ح.، جعفری، س.م.، موسوی صنیع باغسیاهی، س.م. (2017). تأثیر عوامل شناختی و تأثیرگذار بر نگرش و پذیرش تبلیغات موبایلی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2)، 167-192.
جلالت، ش.، قلی پور سلیمانی، ع. (1398). تأثیر سبک زندگی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی از طریق تبیین نقش تعدیل کننده تجربه منفی و تراکم تبلیغات. مدیریت بازرگانی، 11(2)، 341-356.
کفاشپور، ع.، رحیم نیا، ف.، نبی زاده، ت. (1390). بررسی تاثیر ارزش درک شده بر نگرش کاربران نسبت به تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 79-98.
داوری، ع.، رضازاده، ع. (1392). مدل سازی معادلات ساختاری با PLS. آژانس دانشجویان ایرانی.
رحمانی، ف.، فقیه، ن. (1394). جذب مشتریان الکترونیکی؛ مدلی اثربخش (مبتنی بر اخلاقیات). مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ، 5(1)، 37-56.
شکاری، ع.، موسوی، س.ن.، غلامی چنارستان علیا، ع. (1399). تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش فناوری. مدیریت بازرگانی، 12(45)، 203-225.
گلچین فر، س.، بختایی، ع. (1385). تبلیغات اینترنتی در ایران، چالش ها و راهکارها. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران.
محسنین، س.، اسفیدانی، م. (1394). معادلات ساختاری بر اساس رویکرد حداقل مربعات جزئی با استفاده از نرم افزار Smart-PLS. میخانه مهربان.
مصدق، م.ج.، موثقی، م.س.، رئیسی، ع. (1397). تبلیغات شخصی و نگرانی های حفظ حریم خصوصی. پژوهش های کاربردی فنی و مهندسی، 2(9)، 99-141.
ویلکی، ع.، عماری، ح.، قره بیگلو، ح. (1397). بازاریابی دیجیتال و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی). پژوهش در مدیریت و حسابداری، 5(16)، 25-46.
یاراحمدی، ف.، یارمحمد توسکی، م. (1396). بررسی تأثیر تبلیغات شخصیسازی شده بر نقش واسطهای نگرانیهای حفظ حریم خصوصی در تبلیغات شبکههای اجتماعی تلگرام (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه ملایر). سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا.
Adibifard, S., Gavidast Kouhpayeh, M. (2019). Identifying factors affecting consumer resistance to online personalized advertising. National Conference on Future Research, Management and Sustainable Development.
Aguirre, E., Mahr, D., Grewal, D., de Ruyter, K., & Wetzels, M. (2015). Unraveling the Personalization Paradox: The Effect of Information Collection and Trust-Building Strategies on Online Advertisement Effectiveness. Journal of Retailing, 91(1), 34-49. doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2014.09.005
Ahmadi, A., Ahmadi, D. (2021). Factors affecting the increase of click-through rate and users' trust in personalized online advertisements. Journal of International Business Administration (JIBA), 4(1), 91-110. (Persian)
Ahmadi, M., Sohrabi, S., Tahzibi, S. (2020). The impact of advertising personalization and interaction on the advertising value and purchase intention at DJ Kala Company. Journal of business management, 12(47), 1-24. (Persian)
Azizinia, M., Ebrahimzadeh, R., Sadeghi, M. (2021). The Conceptual Model of Personalized Advertising: A Meta-Synthesis Approach. New Marketing Research Journal, 11(3), 175-196. (Persian)
Baek, T. H., & Morimoto, M. (2012). STAY AWAY FROM ME: Examining the Determinants of Consumer Avoidance of Personalized Advertising. Journal of Advertising, 41, 59-76. doi: 10.2307/23208321
Boerman, S. C., Kruikemeier, S., & Bol, N. (2021). When is personalized advertising crossing personal boundaries? How type of information, data sharing, and personalized pricing influence consumer perceptions of personalized advertising. Computers in Human Behavior Reports, 4,100-144. doi: https://doi.org/10.1016/j.chbr.2021.100144
Brinson, N., Eastin, M., & Bright, L. (2018). Advertising in a Quantified World: A Proposed Model of Consumer Trust, Attitude Toward Personalized Advertising And Outcome Expectancies. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 40, 1-18. doi: 10.1080/10641734.2018.1503108
Brinson, N., Eastin, M., & Cicchirillo, V. (2018). Reactance to Personalization: Understanding the Drivers Behind the Growth of Ad Blocking. Journal of Interactive Advertising, 18,1-32. doi:
10.1080/15252019.2018.1491350
Chen, Q., Feng, Y., Liu, L., & Tian, X. (2019). ‘Understanding consumers’ reactance of online personalized advertising: A new scheme of rational choice from a perspective of negative effects. International Journal of Information Management, 44, 53-64. doi:
https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2018.09.001
Davari, A., Rezazadeh, A. (2013). Structural Eqation Modeling with PLS. Iranian Students Booking Agency. (Persian)
De Keyzer, F., Dens, N., & De Pelsmacker, P. (2015). Is this for me? How Consumers Respond to Personalized Advertising on Social Network Sites. Journal of Interactive Advertising, 15, 1-11. doi:
10.1080/15252019.2015.1082450
Golchinfar, S., Bakhtaei, A. (2006). Internet advertising in Iran, challenges and solutions. 3rd International Management Conference, Tehran. (Persian)
Instagram: distribution of global audiences 2022, by age group. (2022). Retrieved from https://www.statista.com/statistics/325587/instagram-global-age-group/. from S. Dixon
Jalalat, Sh., Gholipour Soleimani, A. (2019). The Impact of IT-Based Lifestyle on the Avoidance of Internet Advertising through Explaining the Moderating Role of Negative Experience and Advertisement Congestion. Journal of Business Management, 11(2), 341-356. (Persian)
Kaffashpur, A., Rahimnia, F., Nabizadeh, T. (2011). Investigating the Influence of Perceived Value on Users' Attitudes toward Internet Advertisements. New Marketing Research Journal, 1(3), 79-98. (Persian)
Kiewiet, J. M. (2021). The immediate gratification bias and online behavioural advertising in a social media context. (Master). University of Groningen.
Lamprinakos, G., Magrizos, S., Kostopoulos, I., Drossos, D., & Santos, D. (2022). Overt and covert customer data collection in online personalized advertising: The role of user emotions. Journal of Business Research, 141, 308-320. doi:
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.12.025
Lee, Y., & Chen, A. (2012). Usability Design and Psychological Ownership of a Virtual World. J. of Management Information Systems, 28, 269-308. doi:
10.2307/41713849
Li, H., & Nill, A. (2020). Online Behavioral Targeting: Are Knowledgeable Consumers Willing to Sell Their Privacy? Journal of Consumer Policy, 43, 1-23. doi: https://doi.org/10.1007/s10603-020-09469-7
Li, W., & Huang, Z. (2019). The Research of Influence Factors of Online Behavioral Advertising Avoidance. American Journal of Industrial and Business Management, 60, 947-957. doi: 10.4236/ajibm.2016.69092
Lina, L., & Setiyanto, A. (2021). Privacy Concerns in Personalized Advertising Effectiveness on Social Media. Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business (SIJDEB), 147-156. doi: https://doi.org/10.29259/sijdeb.v5i2.147-156
Mohsenin, S., Esfidani, M. (2015). Structural equations based on partial least squares approach using Smart-PLS software. Mehraban pub. (Persian)
Mosadegh, M.J., Movaseghi, M.S., Raeisi, A. (2018). Personalized advertising and privacy concerns. Journal of Applied Researches in Technical and Engineering, 2(9), 99-141. (Persian)
Newell, S., & Marabelli, M. (2015). Strategic opportunities (and challenges) of algorithmic decision-making: A call for action on the long-term societal effects of ‘datification’. The Journal of Strategic Information Systems, 24(1), 3-14. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.jsis.2015.02.001.
Noor, U., Awan, T., & Zahid, M. (2019). Examining the impact of personalization on online advertising engagement: Moderating role of privacy concerns of online users. Business Review, 14, 31-46. doi:
10.54784/1990-6587.1016
Parish, F., Tabataei Nasab, S.M. (2015). Investigating young consumers' attitude towards advertising. Journal of Business Administration Researches, 7(13), 1-23. (Persian)
Pourian, M.T. (2018).Cash Rational choice theory in strategic policy decisions. Quarterly of Political Strategic Studies, 6(23), 209-227. (Persian)
Rahmani, F., Faghih, N. (2015). Attracting Electronic Customers; A More Successful (ethic-based) Model. Interdisciplinary Studies in Media and Culture, 5(1), 37-56. (Persian)
Redondo, I., & Aznar, G. (2021). Responses to anti-adblock filters: theoretical foundations, influential factors, and managerial implications. Journal of Business Economics and Management, 22, 42-60. doi: https://doi.org/10.3846/jbem.2020.13698
Segijn, C. M., & van Ooijen, I. (2020). Differences in consumer knowledge and perceptions of personalized advertising: Comparing online behavioural advertising and synced advertising. Journal of Marketing Communications, 1-20. doi: https://doi.org/10.1080/13527266.2020.1857297
Shekari, A., Mousavi, S.N., Gholami Chenarestan Olya, A. (2020). Explaining Model of Attitude towards Advertising in Sporting Goods via Instagram Using Technology Acceptance Model. Journal of business management, 12(45), 203-225. (Persian)
Strycharz, J., Noort, G., Smit, E., & Helberger, N. (2019). Consumer View on Personalized Advertising: Overview of Self-Reported Benefits and Concerns. In (pp. 53-66).
Taghavi, H., Jafari, S.M., Mousavi Sani Baghsiahi, S.M. (2017). The Impact of Cognitive and Affective Factors on Attitude and Acceptance of Mobile Advertising. New Marketing Research Journal, 7(2), 167-192. (Persian)
Tucker, C. E. (2013). Social Networks, Personalized Advertising, and Privacy Controls. Journal of Marketing Research, 51(5), 546-562. doi: https://doi.org/10.1509/jmr.10.0355
Vilki, A., Amari, H., Gharebeigloo, H. (2018). Digital marketing and its impact on consumer behavior (case study). Journal of Research in Management and Accounting, 5(16), 25-46. (Persian)
Walrave, M., Poels, K., Antheunis, M., Van den Broeck, E., & Noort, G. (2016). Like or dislike? Adolescents’ responses to personalized social network site advertising. Journal of Marketing Communications, 24, 1-18. doi: 10.1080/13527266.2016.1182938
Yarahmadi, F., Yarmohamad Tousky, M. (2018). Investigating the effect of personalized advertisements on the mediating role of privacy concerns on Telegram social network advertisements (case study: Malayer University students). Third International Management Conference, Dynamic Accounting and Auditing. (Persian)