دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

1. تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

امید مهدیه؛ رضا پیرایش؛ مینو بابلی


2. نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه‌های خرم‌آباد)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

سید نجم الدین موسوی؛ ایوب شیخی زاده؛ ًصابر تقی پور


3. شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی؛ علی اصغری صارم


4. طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

عباس عباسی؛ لیلا حاتمی


5. طراحی استراتژی‌های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

مهران رضوانی؛ نورالهدی سادات اسدی؛ مرضیه رضائی


6. ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی


7. قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

نسرین ماه آورپور؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند؛ محمد علی بابایی زکیلکی


8. ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

محمد ایدی؛ یاسان الله پوراشرف؛ مسلم امیدی


9. شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400

سید حبیب موسوی راشدی؛ وحید مکی زاده؛ اسماعیل حسن پور


10. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 آبان 1400

محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عاطفه حصارکی؛ مهرشاد نظری


11. مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1400

فائزه محمدی؛ سینا نعمتی زاده؛ سید عباس حیدری؛ حسین صفرزاده


12. رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 آذر 1400

سید فتح اله امیری عقدایی؛ لیلا ترکی؛ معین نادری


13. مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 دی 1400

زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تابش مقدم؛ سجاد فتاح ناصرآباد