دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی (کیفی)

رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1404

10.22034/cbsj.2025.142898.2797

فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


برگرفته از پایان نامه و رساله

پیامد سواد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران؛ بسط نظریه اعتبار منبع

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 تیر 1404

10.22034/cbsj.2024.140511.2652

پیمان امینی؛ ساناز عینی؛ زهرا حیدری


تبیین نقش اعتماد و مشارکت مشتری در بازیابی شکست خدمات بانکداری الکترونیک با رویکرد پویایی شناسی سیستم‌ها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22034/cbsj.2024.138282.2450

محمدرضا عبادپور فرشباف؛ یعقوب علوی متین؛ مرتضی محمودزاده؛ علیرضا بافنده زنده


ارایه مدل رفتار مصرف‌کننده خرده‌فروشی با رویکرد ترکیبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22034/cbsj.2024.138599.2486

ناهید خیری؛ عباس طلوعی اشلقی؛ کریم حمدی؛ رضا رادفر


شناخت شیوه ی استدلال و پذیرش مصرف کننده ی فناوری اینترنت اشیا در صنعت سلامت: با رویکرد نظریه ی استدلال رفتاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22034/cbsj.2023.138677.2492

فاطمه صداقت کیش؛ منوچهر انصاری؛ نسترن حاجی حیدری


تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22034/cbsj.2023.139259.2556

محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد صالح ترکستانی؛ رویا شاکری


ارائه مدل اثرات متغیراکنون گرایی بر رفتارخرید مصرف کننده با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22034/cbsj.2024.139388.2569

سید عبدالله حیدریه؛ معصومه حسن خانی؛ فرشاد فائزی رازی


مقاله پژوهشی

طراحی مدل همکاری مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی، صنعت پوشاک)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404

10.22034/cbsj.2025.139253.2551

حسین رحیمی کلور؛ رحیم محمدخانی