موضوعات = رفتار مصرف کننده دیجیتال
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1404

10.22034/cbsj.2025.138038.2416

جواد زارع؛ فاطمه قومنجانی


بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 168-187

10.22034/cbsj.2024.63525

حمیدرضا یزدانی؛ وحید شرفی؛ فاطمه محمدی؛ محمد رسول فیض


نقش بازی پردازی بر قصد خرید برخط مشتریان هراتی در شرایط کرونا: یک مطالعه بین المللی

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 95-110

10.22034/cbsj.2024.63356

محمد جواد تقی پوریان؛ الهام فاضلی ویسری؛ نرگس هاشمی


تجربه زیسته مشتریان از کانال های جستجوی محصول و انگیزه های خرید آنلاین

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 111-133

10.22034/cbsj.2024.63398

معصومه فردی؛ سید حمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم


بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 1-23

10.22034/cbsj.2024.137773.2391

بابک حمیدیا؛ محمد ماستری فراهانی؛ ابوالفضل یعقوبی؛ سید محمّد فؤاد رضوی


ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 114-136

10.22034/cbsj.2024.63065

شبنم ملکیان؛ هرمز مهرانی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی


طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 71-106

10.22034/cbsj.2023.62780

مهناز حاج علیان؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند