موضوعات = موضوعات نوین در بازاریابی
طراحی و تبیین مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (رویکرد آمیخته)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63357

احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران اصفهانی


طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 170-192

10.22034/cbsj.2024.63232

امیررضا شیروانی؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری


طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 136-159

10.22034/cbsj.2023.62922

محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی