موضوعات = موضوعات نوین در بازاریابی
رهیافت کیفی طراحی الگوی پیشایندهای بخشایشگری مشتریان در بخش بانکداری

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 1-27

10.22034/cbsj.2023.139170.2545

فیروز بهاروندی؛ رؤیا شاکری؛ هیرش سلطان پناه


طراحی چارچوب نظری خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی به روش تحلیل مضمون

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 139-167

10.22034/cbsj.2024.63524

علی اصغر فرهمند؛ میرفیض فلاح شمس؛ غلامرضا زمردیان


شاخص ها و مولفه های الگوی بازاریابی سبز: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 212-233

10.22034/cbsj.2024.63522

مهرداد مختارپور؛ فرشته لطفی زاده؛ سیاوش احمدی چهره برق؛ فریز طاهری کیا


طراحی و تبیین مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (رویکرد آمیخته)

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 134-158

10.22034/cbsj.2024.63357

احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران اصفهانی


طراحی مدل شاخص‌های راهبردی موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت‌های تولیدی از دیدگاه مصرف‌کننده

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 170-192

10.22034/cbsj.2024.63232

امیررضا شیروانی؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری


طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 136-159

10.22034/cbsj.2023.62922

محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی