آذر، عادل و عرب عامری، حسن، 1398، سیستمهای ابتکاری انتقادی (CSH)؛ ابزاری کاربردی برای بهبود عملکرد بانکداری شرکتی در بانک ملت، پژوهش های نوین در تصمیمگیری، (3)4، 180-155.
آوگه دیکهوت، اشتفانی؛ کویه، برنهارد و لیبتراو، آکسل، 1398، ارزش آفرینی برای مشتری در بانکداری با استفاده از مدل مشتری محوری زوریخ، مترجمین: رضایی، عبدالله؛ پورکریمی، زهرا و بهشتی، عطیه، تهران، انتشارات حک.
احمدیان، علی اشرف، 1397، هم آفرینی ارزش. تهران، انتشارات ادیبان روز.
استروالدر، الکساندر و پیگنیور، ایو، 1400، خلق مدل کسب و کار، مترجمین: توکلی، غلامرضا؛ وطن دوست، بابک؛ ساروقی، حسام الدین و توفیقی، بهامین، تهران، انتشارات آریاناقلم.
باقری، تینا، 1396، بانکداری شرکتی از طراحی تا اجرا، تهران، شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
بیگدلی، امیر؛ عبدالوند، محمدعلی؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز و خون سیاوش، محسن، 1400؛ فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال شانزدهم، شماره 61، 115-85.
جنیدی جعفری، مهدی؛ بیات، روح الله و درویشی، فرهاد، 1398، طراحی مدل آینده نگاری شرکتی و اثر آن بر عملکرد سازمانی (صنعت بانکداری)، فصلنامه آینده پژوهی مدیریت، (118)30، 61-39.
جواهری زاده، ابراهیم؛ ثانوی فرد، رسول و آزاده دل، افسانه، 1399، مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگاه در صنعت بانکداری، فصلنامه رهیافتی در مدیریت بازرگانی، دوره چهارم، 56-50.
حسینی، سید محمدکامل و عالی، صمد، 1401، تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک شده، فصلنامه اقتصاد مالی، (1)16، 171-153.
دی لارنتیس، جیاکومو، 1393، بانکداری شرکتی: استراتژی در ساختار، ترجمه ابوالفضل جعفری، محسن عباسی و داود شاهسونی، تهران، نشر آیلار.
رنجبر، هادی؛ حق دوست، علی اکبر؛ صلصالی، مهوش؛ خوشدل، علیرضا؛ سلیمانی، محمدعلی و بهرامی، نسیم، 1391، نمونه گیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع، مجله دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 250-238.
عابدیجعفری، حسن؛ تسلیمی، محمدسعید؛ فقیهی، ابوالحسن و محمد شیخزاده، 1390، تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی، اندیشه مدیریت راهبردی، سال پنجم، دوره 2، شماره پیاپی 10: 156-198.
قاسمی، یارمحمد و علی هاشمی، 1398، انجام پژوهش به روش تحلیل تماتیک: راهنمای عملی و گامبهگام برای یادگیری و آموزش (موردمطالعه: مصرف موسیقی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام)، فرهنگ ایلام، دوره 20، شماره 64 و 65: 7-33.
کاتلر، فیلیپ و کلر، کوین لین، 1395، مدیریت بازاریابی، مترجمین: حسین ممبینی؛ مجید ابوالفتحی و عباس صالح اردستانی، تهران، انتشارات ادبستان.
لاجوردی، مسعود؛ دانایی، ابوالفضل؛ زرگر، سید محمد و حیدریه، سید عبدالله، 1398، چاچوب فراابتکاری فرایند خلق ارزش، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 37، 123-83.
مرادی یگان محله، شعبان؛ میرابی، وحیدرضا و حیدری، عباس، 1399، بررسی راههای ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران، فصلنامه دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، (33)9، 305-297.
Abedi Jafari, H., Taslimi, M. S., Faqihi, A. & Sheikh Zadeh, M. (2011), Theme analysis and theme network: a simple and efficient way to explain patterns in qualitative data, Strategic Management Thought, 5th year, 2(10), 156-198. (In Persian)
Ahmadian, A. (2017). Co-creation of value. Tehran, Adiban Roz Publishing House. (In Persian)
Almquist, E., Cleghorn, J. & Sherer, L. (2018). The B2B Elements of Value. Harvard Business Review, March-April issue, 72-81.
Almquist, E., Senior, J. & Bloch, N. (2016). The Elements of Value. Harvard Business Review, September issue, 72–81.
Avge Dickhut, S. Kuye, B. & Liebertau, A. (2018). Value creation for the customer in banking using the Zurich customer-centric model, Translators: Rezaei, Abdullah; Pourkarimi, Zahra and Beheshti, Atieh, Tehran, Hak Publications. (In Persian)
Azar, A. & Arab Ameri, H. (2018). Critical innovative systems (CSH); A practical tool to improve the performance of corporate banking in Bank Mellat, New researches in decision making, 4(3), 155-180. (In Persian)
Bagheri, E. (2013). Corporate Banking, Tehran, Shahdad Publications. (In Persian)
Bigdeli, A., Abdulvand, M. A., Heydarzadeh H. C. & Khoon Siavash, M. (2021). Iranian Management Sciences Quarterly, 16(61), 115-85. (In Persian)
Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative research in psychology, 3(2), 77-101.
De Laurentis, G. (2013). Corporate Banking: Strategy in Structure, translated by Abolfazl Jafari, Mohsen Abbasi and Daud Shahsoni, Tehran, Aylar Publishing. (In Persian)
Ghasemi, Y. & Hashemi, A. (2018). Conducting research using thematic analysis method: a practical and step-by-step guide for learning and teaching (case study: music consumption of master's students of Ilam University), Farhang Ilam, 20(64), 7-33. (In Persian)
Hosseini, S. M. & Aali, S. (2022). Explaining customer participation to create value in Iran's banking industry based on perceived value, Financial Economics Quarterly, 16 (1), 153-171. (In Persian)
Javaherizadeh, I., Sanavi Fard, R. & Azadeh Del, A. (2019), Study of the impact of electronic banking on consumer's behavioral intention in the banking industry, Approach in Business Management, 4, 50-56. (In Persian)
Joneidi Jafari, M., Bayat, R. & Darvishi, F. (2018). Designing a corporate foresight model and its effect on organizational performance (banking industry), Management Future Studies Quarterly, 30 (118), 61-39. (In Persian)
King, N., & Horrocks, C. (2010), Interviews in qualitative research, London: Sage.
Kotler, P. and Keller, K. L. (2015). Marketing Management, Translators: Hossein Mambini; Majid Abolfathi and Abbas Saleh Ardestani, Tehran, Adebistan Publications. (In Persian)
Lajavardi, M., Danaei, A., Zargar, S. M. & Heydarieh, S. A. (2018). Meta-initiative framework of value creation process, Strategic Management Studies, 37, 83-123. (In Persian)
Li, F., Lu, H., Hou, M., Cuia1, K. & Darbandi, M. (2021). Customer satisfaction with bank services: The role of cloud services, security, e-learning and service quality,
Technology in Society,
64,
https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2020.101487
Majaski, C. )2019(. Retail Banking vs. Corporate Banking: What's theDifference? Investopedia, 9-10.
Moradi, S., Mirabi, V. & Heydari, A. (2019). Investigating ways to create competitive advantage in Refah Kargaran Bank, Management Accounting and Audit Knowledge Quarterly, 9 (33), 305-297. (In Persian)
Osterwalder, A. & Pignior, Y. (2021), Creation of business model, Translators: Tavakoli, Gholamreza; Dost, Babak; Saroqi, Hossamuddin and Tawfighi, Bahamin, Tehran, Ariana Qalam Publications. (In Persian)
Ranjbar, H., Haq Doust, A. A. Salsali, M., Khoshdel, A., Soleimani, M. A. & Bahrami, N. (2018), Sampling in qualitative research: a guide to getting started, Journal of the University of Medical Sciences of the Islamic Republic of Iran Army, 238-250. (In Persian)
Zephaniah, C. O., Ogba, I. E. & Izogo, E. (2020). Examining the effect of customers’ perception of bank, Scientific African, 8, 1-8.
Zihayat, M., Ayanso, A., Davoudi, H., Kargar, M. & Mengesha, N. (2021). Leveraging non-respondent data in customer satisfaction modeling,
Journal of Business Research,
135, 112-126.