کلیدواژه‌ها = رفتار مصرف کننده
رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1404

10.22034/cbsj.2025.142898.2797

فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 168-187

10.22034/cbsj.2024.63525

حمیدرضا یزدانی؛ وحید شرفی؛ فاطمه محمدی؛ محمد رسول فیض