مقاله هفتم
منابع
حسنزاده، محمود؛ خدادادحسینی، سیدحمید و احمدی، پرویز (1399). عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو). مطالعات رفتار مصرفکننده، 1 (7)، 145-159.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1396). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ چهارم، تهران.
رجالی، سید محمدجواد، صنایعی، علی و محمد شفیعی، مجید (1400). پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) موردمطالعه زنجیره تأمین صنعت نفت ایران. مدیریت بازرگانی، 13 (1)، 303-273.
رحیمنیا، فریبرز؛ هرندی، عطاالله و فاطمی، زهرا (۱۳۹۱). تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراکشده و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: هتلهای پنج ستاره کلانشهر مشهد). پژوهشهای مدیریت عمومی، ۵ (۷)، ۱۰۱-۸۳.
صادقیبروجردی، سعید و منصوری، حسین (1398). ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی. مطالعات رفتار مصرفکننده، 2 (6)، 90-111.
صالحی، صادق؛ بهاری، جعفر و محمدی، سمیرا (1399). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستورانداری. مطالعات مدیریت گردشگری، 15(50)، 29-10.
عرب، محبوبه؛ شیرخدایی، میثم و علی گلی فیروزجائی، فاطمه (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت گردشگری، 14 (45)، 192-167.
عیوضپور، جعفر؛ دولتآبادی، حسین و محمدشفیعی، مجید (1399). بررسی اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن برتمایلات رفتاری خریدار و تصویر خردهفروش. پژوهشهای مدیریت در ایران، 24 (3)، 167-144.
کریمیان، محمد؛ صنایعی، علی و محمدشفیعی، مجید ( 1398 ). بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در اصفهان. مدیریت بازرگانی، 11 (3)، 631-650.
محمد شفیعی، مجید و احقر بازرگان، نگین (1395). اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک. فصلنامه علمی کارآفن، 6 (10)، 113-122.
محمدشفیعی، مجید؛ رحمتآبادی، یزدان و سلیمانزاده، امید (1398). تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. مطالعات رفتار مصرفکننده، 1 (6)، 105-124.
محمدشفیعی، مجید؛ یاوری، زهرا و قربانیان، پریسا (1394). تحلیل ارزش خردهفروشی براساس ابعاد منتخب تصویر فروشگاهی (موردمطالعه: فروشگاههای رفاه، مجموعه سیتی سنتر (هایپراستار) و کوثر). فصلنامه تحقیقات نوین بازاریابی، 5 (3)، 143-160.
Refrences
Anderson, J. C., & Narus, J. A. (1990). A model of distributor firm and manufacturer firm working partnerships. Journal of marketing, 54(1), 42-58.
Arab, M., Shirkhodaei, M., & Aligolifiroozjaii, F. (2019). Factors Affecting Customer Loyalty: The Mediating Role of Customer Relationship Management Quality. Journal of Tourism Management Studies, 14 (45), 167-192. (In Persian)
Arditto, L., Cambra-Fierro, J. J., Fuentes-Blasco, M., Jaraba, A. O., & Vázquez-Carrasco, R. (2020). How does customer perception of salespeople influence the relationship? A study in an emerging economy. Journal of Retailing and Consumer Services, 54, 101952.
Baker, T. L., Simpson, P. M., & Siguaw, J. A. (1999). The impact of suppliers’ perceptions of reseller market orientation on key relationship constructs. Journal of the Academy of Marketing science, 27(1), 50-57.
Bowen, J. T., & Chen, S. L. (2001). The relationship between customer loyalty and customer satisfaction. International journal of contemporary hospitality management.
Chang, E. C., & Tseng, Y. F. (2013). Research note: E-store image, perceived value and perceived risk. Journal of business research, 66(7), 864-870.
Davari, A., & Rezazadeh, A. (2016). Structural equation modeling with PLS.Tehran: Jahad daneshgahi. (In Persian)
Echchakoui, S. (2016). Relationship between sales force reputation and customer behavior: Role of experiential value added by sales force. Journal of Retailing and Consumer Services, 28, 54-66.
Eyvazpour, J., Rezaei Dolatabadi, H., & Mohammad Shafiee, M. (2020). Investigating the ethics of electronic retailers and its effect on buyer behavioral tendencies and retailer image. Journal of Management Research in Iran, 24 (3), 144-167. (In Persian)
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 18(1), 39-50.
Grewal, D., Gotlieb, J., & Marmorstein, H. (1994). The moderating effects of message framing and source credibility on the price-perceived risk relationship. Journal of consumer research, 21(1), 145-153.
Guenzi, P., & Georges, L. (2010). Interpersonal trust in commercial relationships: Antecedents and consequences of customer trust in the salesperson. European Journal of Marketing. 44, 114–138.
Hassanzadeh, M., Khodadad Hosseini, S. H., & Ahmadi, P. (2019). Inconsistency between Attitude and Purchase Behavior Toward Domestic Products (Case Study: Automobile Market). Consumer Behavior Studies Journal, 6 (2), 90-111. (In Persian)
Jaiswal, A. K., Niraj, R., Park, C. H., & Agarwal, M. K. (2018). The effect of relationship and transactional characteristics on customer retention in emerging online markets. Journal of Business Research, 92, 25-35.
Johnson, M. S., Sivadas, E., & Garbarino, E. (2008). Customer satisfaction, perceived risk and affective commitment: an investigation of directions of influence. Journal of Services Marketing.
Karimian, M., Sanayei, A., & Mohammad Shafiee, M., (2019). Surveying of Criteria for Purchasing Television Set and Recognizing Customers' Decision Making Styles in Isfahen. Journal of Business Management, 11(3), 631- 650. (In Persian)
Kaski, T., Niemi, J., & Pullins, E. (2018). Rapport building in authentic B2B sales interaction. Industrial Marketing Management, 69, 235-252.
Lin, S.H., & Wu.H.,(2012). Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: to whom is the customer loyalty. The journal of international management studies, 7(1), pp.31-40.
Martínez, P., & Del Bosque, I. R. (2013). CSR and customer loyalty: The roles of trust, customer identification with the company and satisfaction. International Journal of Hospitality Management, 35, 89-99.
Mohammad Shafiee, M., & Ahghar Bazargan, N. (2018). Behavioral customer loyalty in online shopping: The role of e-service quality and e-recovery. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, 13(1), 26-38.
Mohammad Shafiee, M., & Ahghar Bazargan, N. (2016). Electronic trust of customers to online stores with a risk reduction approach. Journal of Karafan, 6 (10), 113-122. (In Persian)
Mohammad Shafiee, M., Rahmatabadi, Y., & Soleimanzadeh, O. (2019). The effect of social media marketing communications on brand equity, communication equity and customer response. Consumer Behavior Studies Journal, 6 (1), 105-124. (In Persian)
Mohammad Shafiee, M., Tabaeeian, R. A., & Khoshfetrat, A. (2020). Tourist engagement and citizenship behavior: The mediating role of relationship quality in the hotel industry. Tourism and Hospitality Research, 20(4), 481-492.
Mohammad Shafiee, M., Yavari, Z., Ghorbaian, P. (2016). Analysis of Retailer Equity Based on Selected Store Image Dimensions (Case Study: Refah, CityCenter (HyperStar) & Kowsar stores). Journal of New Marketing Research, 5 (3), 143-160. (In Persian)
Newell, S. J., Belonax, J. J., McCardle, M. W., & Plank, R. E. (2011). The effect of personal relationship and consultative task behaviors on buyer perceptions of salesperson trust, expertise, and loyalty. Journal of Marketing Theory and Practice, 19(3), 307-316.
Pelham, A. M. (2002). An exploratory model and initial test of the influence of firm level consulting-oriented sales force programs on sales force performance. Journal of Personal Selling & Sales Management, 22(2), 97-109.
Poon, P., Albaum, G., & Yin, C. Y. (2017). Exploring risks, advantages and interpersonal trust in buyer-salesperson relationships in direct selling in a non-western country. International Journal of Retail & Distribution Management.
Rahimnia, F.,Harandi, A., & Fatemi, Z. (2012). Study of Relationship Quality with Customers on Perceived Quality and Customer Loyalty (case of five stare hotels in Mashhad city). Journal of Public Management Reserches, 5 (7), 83-101. (In Persian)
Rejali, S.M.J., Sanayei, A., & Mohammad Shafiee, M. (2021). A Mixed Study on Buyer-Seller Relationships in Industrial Markets (B2B): Case Study of Iran Oil Supply Chain. Journal of Business Management, 13 (1), 273-303. (In Persian)
Sadeghi Boroujerdi, S., Mansouri, H. (2020). Presenting a conceptual model of sports goods sellers' keycharacteristics. Consumer Behavior Studies Journal, 7 (1), 145-159. (In Persian)
Salehi, S.,Bahari, J., & Mohammadi, S. (2020). The Impact of Quality Relationship With the Customer on Customers Loyalty in the Restaurant Industry. Journal of Tourism Management Studies, 15 (5), 29-10. (In Persian)
Schumacker, R. E., & Lomax, R. G. (2004). A beginner's guide to structural equation modeling. psychology press.
Sharma, A. (1990). The persuasive effect of salesperson credibility: conceptual and empirical examination. Journal of Personal Selling & Sales Management, 10(4), 71-80.
Sharma, A., & Lambert, D. M. (1994). How accurate are salespersons' perceptions of their customers?. Industrial Marketing Management, 23(4), 357-365.
Verma, V., Sharma, D., & Sheth, J. (2016). Does relationship marketing matter in online retailing? A meta-analytic approach. Journal of the academy of marketing science, 44(2), 206-217.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration. MIS quarterly, 177-195.