آ
-
آمیخته ترفیع
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
ا
-
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
-
ارزش ویژه برند مشتری محور
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
-
ارزش ویژه نام و نشان تجاری
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
-
ارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتریمدار
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
-
استان کردستان
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
ب
-
بازاریابی اثربخش
بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
-
بازاریابی رابطه مند
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
-
باشگاههای ورزشی
بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
-
بانکهای تجاری
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
-
بخش بازاریابی
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
پ
-
پاسخگویی
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
ت
-
ترجیح نام و نشان تجاری
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
-
تصمیم به خرید نام و نشان تجاری
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
-
تمایل به اشتراک گذاشتن دانش و معلومات
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
-
تمایل به همکاری
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
ح
-
حلال
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
ر
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
س
-
سرمایه مشتریان
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
ص
-
صنایع لبنی و مدل معادلات ساختاری
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
ع
-
عملکرد شرکت
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
ق
-
قصد خرید
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
ک
-
کاربرد دانش بازاریابی
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
م
-
مدل یابی معادلات ساختاری
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
-
مشروعیت
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
ن
-
نوآوری سازمانی
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
ه
-
هوش رقابتی
بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد