کلیدواژه‌ها = رفتار مصرف‌کننده
شناسایی رفتارهای تنش‌زای مصرف‌کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 21-53

10.22034/cbsj.2024.140242.2638

سید محمد رضا موحد؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی


بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 34-55

10.34785/J018.2022.005

بختیار جواهری؛ یونس علی احمد؛ ئاشتی عبدالله محمود؛ سمیرا محمدی


تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 177-198

10.34785/J018.2022.001

امین محمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ فرهاد حسین زاده لطفی


طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 114-137

10.34785/J018.2021.159

حامد قباخلو؛ الهام فریدچهر؛ محمود احمدی شریف؛ نادر غریب نواز


موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 38-58

10.35066/J040.2019.345

محمدحسین مروی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ گلنار شجاعی باغینی


پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه"

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 158-173

10.35066/J040.2019.472

یوسف محمدی فر؛ حدیث پورجمشیدی