نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادراک اخلاقی طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • ایفای نقش مشتری مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • اقتصاد مشارکتی تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]

ب

  • بازاریابی تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • برندسازی دیجیتال‌ تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • برون‌گرایی تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]

ت

  • تجربه ی مشتری بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • توسعه محصول جدید مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]

ح

  • حمایت مالی ورزشی مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]

ر

  • رسانه های اجتماعی بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • رفتار مصرف‌کننده تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • رفتارهای مشتری اجتماعی بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]

ص

  • صرفه‌جویی اقتصادی تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]

ض

  • ضد مصرف تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]

ط

  • طرح فاکتوریل مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]

ع

  • علم‌سنجی تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • عملکرد نوآورى مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]

ف

ق

  • قصد خرید مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • قصد خرید طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]

ک

  • کاشی و سرامیک مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • کیفیت رابطه بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]

م

  • مدلسازى معادلات ساختارى مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]

ن

  • نگرش نسبت به حامی مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]

و

  • وظیفه‌شناسی تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسی‌های اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • وفاداری تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]

ه

  • هواداران تیم های خودی و رقیب مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
  • هویت پذیری مصرف کننده طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]