ا
-
ادراک اخلاقی
طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
ایفای نقش مشتری
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
اقتصاد مشارکتی
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
ب
-
بازاریابی
تحلیل علمسنجی پژوهشهای حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
برندسازی دیجیتال
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
برونگرایی
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
ت
-
تجربه ی مشتری
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
توسعه محصول جدید
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ح
-
حمایت مالی ورزشی
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
ر
-
رسانه های اجتماعی
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
رفتار مصرفکننده
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
رفتارهای مشتری اجتماعی
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ص
-
صرفهجویی اقتصادی
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
ض
-
ضد مصرف
تحلیل علمسنجی پژوهشهای حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
ط
-
طرح فاکتوریل
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
ع
-
علمسنجی
تحلیل علمسنجی پژوهشهای حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
عملکرد نوآورى
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ف
-
فروش الکترونیک
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ق
-
قصد خرید
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
قصد خرید
طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]
ک
-
کاشی و سرامیک
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
کیفیت رابطه
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
م
-
مدلسازى معادلات ساختارى
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ن
-
نگرش نسبت به حامی
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
و
-
وظیفهشناسی
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
وفاداری
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]
ه
-
هواداران تیم های خودی و رقیب
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
هویت پذیری مصرف کننده
طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد