ا
-
اصلانی، شیرین
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
اقا محمد علی کرمانی، مهرداد
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ت
-
تصوری، میثاق
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
ح
-
حسینی، میرزا حسن
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]
خ
-
خیری، نوشین
تحلیل علمسنجی پژوهشهای حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
ر
-
رضائی، علی رضا
طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]
ز
-
زارع، جواد
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ع
-
عزیزی، شهریار
تحلیل علمسنجی پژوهشهای حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
عیوضی نژاد، سلمان
تحلیل علمسنجی پژوهشهای حوزه ضد مصرف [دوره 12، شماره 1، 1404]
ف
-
فریدونی، حمیدرضا
تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1404]
ق
-
قاسمی سیانی، مجتبی
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
قومنجانی، فاطمه
بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری [دوره 12، شماره 1، 1404]
ل
-
لورک آقا، حمیدرضا
تاثیر وظیفه شناسی و برون گرایی در قصد استفاده مشتریان از مصرف مشارکتی: بررسی موردی تاکسیهای اینترنتی [دوره 12، شماره 1، 1404]
م
-
محمدی، اسفندیار
طراحی الگوی ادراک اخلاقی مصرف کنندگان در خرید محصولات پسماند صفر [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
محمدی، سردار
مقایسه میزان اثربخشی انواع حمایت مالی ورزشی از فوتبال: بررسی نقش تعدیلگر هواداران تیم های خودی و رقیب [دوره 12، شماره 1، 1404]
-
مشایخ، جواد
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
و
-
والا، علیرضا
مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 12، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد