نویسنده = Hamid Khodadad Hosseini
رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1404

10.22034/cbsj.2025.142898.2797

فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


تجربه زیسته مشتریان از کانال های جستجوی محصول و انگیزه های خرید آنلاین

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 111-133

10.22034/cbsj.2024.63398

معصومه فردی؛ سید حمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم


عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 90-111

10.34785/J018.2019.841

محمود حسن زاده؛ سید حمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی