کلیدواژه‌ها = فراترکیب
رهیافت کیفی طراحی الگوی پیشایندهای بخشایشگری مشتریان در بخش بانکداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1403

10.22034/cbsj.2023.139170.2545

فیروز بهاروند؛ رؤیا شاکری؛ هیرش سلطان پناه


شناسایی رفتارهای تنش‌زای مصرف‌کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 21-53

10.22034/cbsj.2024.140242.2638

سید محمد رضا موحد؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی


ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 1-24

10.22034/cbsj.2024.137545.2364

سحر خاوری؛ میرزا حسن حسینی؛ سید موسی خادمی؛ سیده معصومه غمخواری


مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 84-106

10.34785/J018.2022.292

فائزه محمدی؛ سینا نعمتی زاده؛ سید عباس حیدری؛ حسین صفرزاده


طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 48-73

10.34785/J018.2021.178

فرناز بدیعی؛ هرمز مهرانی؛ حسین دیده خانی؛ روح اله سمیعی


شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 48-73

10.34785/J018.2020.442

مهرى جاویدى؛ لطف الله فروزنده دهکردی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار