دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

شاخص ها و مولفه های الگوی بازاریابی سبز: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آبان 1403

10.22034/cbsj.2024.63522

مهرداد مختارپور؛ فرشته لطفی زاده؛ سیاوش احمدی چهره برق؛ فرید طاهری کیا


برگرفته از پایان نامه و رساله

چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آبان 1403

10.22034/cbsj.2024.63523

مونا جامی پور؛ زهرا باقرزاده؛ وحید شرفی


طراحی چارچوب نظری خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی به روش تحلیل مضمون

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آبان 1403

10.22034/cbsj.2024.63524

علی اصغر فرهمند؛ میرفیض فلاح شمس؛ غلامرضا زمردیان


بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آبان 1403

10.22034/cbsj.2024.63525

حمیدرضا یزدانی؛ وحید شرفی؛ فاطمه محمدی؛ محمد رسول فیض


مقاله پژوهشی

ارائه الگویی بمنظور تأثیر جهت گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری: تحلیل نقش توسعه دانش مشتری نیروی فروش در صنعت بیمه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آذر 1403

10.22034/cbsj.2024.63547

محمد صفری؛ زهرا کاظمی


بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1403

10.22034/cbsj.2024.63581

علی شریعت نژاد؛ محسن عارف نژاد؛ فرناز مهدی خانی


برگرفته از پایان نامه و رساله

طراحی و سنجش مدل رفتار متکبرانه مصرف‌کننده و علل آن: پژوهشی ترکیبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1403

10.22034/cbsj.2024.63582

سیدیعقوب حسینی؛ شهربانو یدالهی؛ مینو لطفی


مقاله پژوهشی

ارائه مدل توسعه ارتباط با تأمین کنندگان محصولات مصرفی در شرکت پالایش نفت آبادان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 دی 1403

10.22034/cbsj.2024.139953.2623

فریدون امیدی؛ عادل مزرعه؛ فواد مکوندی


برگرفته از پایان نامه و رساله

رهیافت کیفی طراحی الگوی پیشایندهای بخشایشگری مشتریان در بخش بانکداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1403

10.22034/cbsj.2023.139170.2545

فیروز بهاروند؛ رؤیا شاکری؛ هیرش سلطان پناه