دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

نقش بازی پردازی بر قصد خرید برخط مشتریان هراتی در شرایط کرونا: یک مطالعه بین المللی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63356

محمد جواد تقی پوریان؛ الهام فاضلی ویسری؛ نرگس هاشمی


برگرفته از پایان نامه و رساله

طراحی و تبیین مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (رویکرد آمیخته)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63357

احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران اصفهانی


مقاله پژوهشی

فراتر از ارزانی؛ تجربۀ زیستۀ زن ایرانی در مواجهه با پدیده دست‌فروشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63358

مهدی خادمی گراشی؛ حمیدرضا اکبری


ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.63359

سپیده نصیری؛ دنیا رحمانی؛ ستاره حیدری


مقاله پژوهشی (کیفی)

نگاشت شبکه ادراکی برند ایرانسل با استفاده از نقشه مفهومی برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 مرداد 1403

10.22034/cbsj.2024.140285.2641

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سید محمدرضا موسوی


برگرفته از پایان نامه و رساله

تجربه زیسته مشتریان از کانال های جستجوی محصول و انگیزه های خرید آنلاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 شهریور 1403

10.22034/cbsj.2024.63398

سید حمید خدادادحسینی؛ معصومه فردی؛ بیت اله اکبری مقدم


شناسایی رفتارهای تنش‌زای مصرف‌کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403

10.22034/cbsj.2024.140242.2638

سید محمد رضا موحد؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی