اعرابی، سید محمد و ورزشکار، محسن (۱۳۸۴). بررسی عوامل موثر بر حفظ و تقویت وفاداری مشتریان، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 12 (46)، 1-30.
دهقانپوری، حوریه؛ عبدوی، فاطمه و اسکندرنژاد، مهتا (1395). بررسی تاثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی، نشریه مدیریت ورزشی، 8(3)، 389-405.
شیرازی، ملیکا سادات و قاضی زاده، مصطفی (1397). تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هایپراستار در استان تهران)، مطالعات رفتار مصرف کننده، 5(1)، 61-79.
عبدوی، فاطمه و دهقانپوری، حوریه (1394). اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی، تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4)، 99-118.
عطافر، علی و محمودی، سمیه (1388). بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیمگیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان، 7(19)، 143-162.
فتحیان، روح الله و عسکریان، فریبا (1394). ارتباط تبلیغات توسط شخصیتهای معروف بر میزان تمایل به خرید کفشهای ورزشی، نشریه مدیریت ورزشی، 7(2)، 167-275.
فرهنگی، علیاکبر؛ عباس پور، عباس؛ بورقانی فراهانی، سهیلا و عباچیان قاسمی، رضا (1393). تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو، 9(2)
فهیمیفر، اصغر (۱۳۹۰). تبلیغات بازرگانی در تلویزیون ایران مطالعهای بر نسبت تبلیغات بازرگانی با ارزشهای فرهنگی و اخلاقی در ایران، همایش ملی صنایع فرهنگی نقش آن در توسعه پایدار، کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
موحدی، یزدان (1396). مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند، فصلنامه عصب روانشناسی، 3(11)،131-142.
Abdavi, F., & Dehghanpouri, H. (2016). The effectiveness of sports brand advertising on electroencephalographic changes and customers purchasing decision in neuromarketing. New Marketing Research Journal, 5(4), 99-118. (in Persian)
Attafar, A., & Mahmoodi, S. (2009). The study of TV set customer tendencies in decision making process in Isfahan city market. Organizational Culture Management, 7(19), 143-162. Retrieved .(in Persian)
Bagozzi, R. P., Gopinath, M., & Nyer, P. U. (1999). The role of emotions in marketing. Journal of the academy of marketing science, 27(2), 184-206.
Bai, B., Law, R., & Wen, I. (2008). The impact of website quality on customer satisfaction and purchase intentions: Evidence from Chinese online visitors. International journal of hospitality management, 27(3), 391-402.
Berčík, J., Horská, E., Wang, R. W., & Chen, Y.-C. (2016). The impact of parameters of store illumination on food shopper response. Appetite, 106, 101-109.
Brenninkmeijer, J., Schneider, T., & Woolgar, S. (2019). Witness and silence in neuromarketing: managing the gap between science and its application. Science, Technology, & Human Values, 0162243919829222.
Cleveland, M., Babin, B. J., Laroche, M., Ward, P., & Bergeron, J. (2003). Information search patterns for gift purchases: a cross‐national examination of gender differences. Journal of Consumer Behaviour: An International Research Review, 3(1), 20-47.
Custdio, P. (2011). Use of EEG as a neuroscientific approach to advertising research. Master thesis.
Dehghanpouri, H., Abdavi, F., & Eskandarnegad, M. (2016). A Study of the Effect of Sports Brand Advertising on Customers' Electroencephalographic Changes in Neuromarketing. Journal of Sport Management, 8(3), 389-405. doi:10.22059/jsm.2016.59306. (in Persian)
Erabi, S. M., & Varzeshkar, m. (2005). Monitoring and Increasing Customers Loyalty: Identifying most Effective Factors. Management Studies in Development and Evolution, 12(46), 1-30. (in Persian)
Eskandar-Nezhad, M. (2010). The Effect of Nefrofectural Education on Electroencephalographic Changes and Behavioral Archery Performance. (PhD). Shahid Beheshti University, Tehran. (in Persian)
Fahimi Far, A. (2011). Commercial Advertising in Iranian Television, A Study on the Relationship of Commercial Advertising with Cultural Values and Ethics in Iran. Paper presented at the National Conference on Cultural Industries and Its Role in Sustainable Development, Islamic Azad University of Kermanshah .(in Persian)
Farhangi, A. A., Abaspour, A., Bourghani Farahani, S., & Abachian Ghasemi, R. (2014). Analyzing the impact of social media on consumer attitudes toward the brand and their intention to purchase. Global Media Journal-Persian Edition, 9(2). (in Persian)
Fathian, R., & Askrian, F. (2015). The Relationship between Advertising by Celebrities and the Willingness to Purchase Sports Shoes. Journal of Sport Management, 7(2), 267-275. doi:10.22059/jsm.2015.55170. (in Persian)
Fett, M. (2012). Neuromarketing in Sports: How Emotions strengthen the Consumers’ Perception of a Brand: GRIN Verlag.
Gountas, J., Gountas, S., Ciorciari, J., & Sharma, P. (2019). Looking beyond traditional measures of advertising impact: Using neuroscientific methods to evaluate social marketing messages. Journal of Business Research, 105, 121-135.
Gupta, A., Shreyam, R., Garg, R., & Sayed, T. (2017). Correlation of Neuromarketing to Neurology. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering (Vol. 225, No. 1, p. 012129). IOP Publishing.
Heidarzadeh, K. (2010). The Influence of Advertising and Brand Personality on Purchasing Decision. (M.Sc). Azad University, Qazvin
Hsu, M. (2017). Neuromarketing: inside the mind of the consumer. California Management Review, 59(4), 5-22 .
Ienca, M., & Andorno, R. (2017). Towards new human rights in the age of neuroscience and neurotechnology. Life sciences, society and policy, 13(1), 5 .
Jin, B., & Hye Kang, J. (2011). Purchase intention of Chinese consumers toward a US apparel brand: a test of a composite behavior intention model. Journal of consumer marketing, 28(3), 187-199 .
Kotler, P., &Armstrong, G. (2010). Principles of marketing: Pearson education.
Kumar, P., Henikoff, S., & Ng, P. C. (2009). Predicting the effects of coding non-synonymous variants on protein function using the SIFT algorithm. Nature protocols, 4(7), 1073 .
Lozano-Soldevilla, D., & VanRullen, R. (2019). The hidden spatial dimension of alpha: 10-Hz perceptual echoes propagate as periodic traveling waves in the human brain. Cell reports, 26(2), 374-380. e374.
M-Gorgeze, P., Sophie-Beyle-Tortolivo, A., & Badok, M. (2O16) Functional Normuting (How to Speak and Sell to the Brain (P. Afshar, Rashidi-Astaneh, M., & Afshar, M, Trans). Tehran: Marketing.
Magid, M., McIlvennan, C. K., Jones, J., Nowels, C. T., Allen, L. A., Thompson, J. S., & Matlock, D. (2016). Exploring cognitive bias in destination therapy left ventricular assist device decision making: A retrospective qualitative framework analysis. American heart journal, 180, 64-73.
Mateusz, P. (2018). EEG in analysis of the level of interest in social issue advertising. Procedia computer science, 126, 1945-1953.
Morin, C. (2011). Neuromarketing: the new science of consumer behavior. Society, 48(2), 131-135.
Movahedi, Y. (2018). Comparing the Effect of Brand Advertising on Brain wave Patterns of Consumer and Non-branded Consumers. Neuropsychology, 3(11), 131-142. (in Persian) Murugappan, M., Murugappan, S., & Gerard, C. (2014, March). Wireless EEG signals based neuromarketing system using Fast Fourier Transform (FFT). In 2014 IEEE 10th International Colloquium on Signal Processing and its Applications (pp. 25-30). IEEE.
O'toole, A. J., Jiang, F., Abdi, H., & Haxby, J. V. (2005). Partially distributed representations of objects and faces in ventral temporal cortex. Journal of cognitive neuroscience, 17(4), 580-590.
Ph, H. (2008). Neuromarketing – marketing insights from neuroimaging research. (PhD). University of Melbourne, Australia.
Sharma, G., Malhotra, S., Chandra, S., Singh, V., &Mittal, A. P. (2016). Evaluating Orientations To Virtual Reality Interfaces Using Eye Tracking. International Journal of Scientific Research in Information Systems and Engineering (IJSRISE), 2(1), 78-83.
Shirazi, M. S., & Ghazizadeh, M. (2018). The effect of the customer's perception of the shopping center and the individual image on their loyalty and their contribution to the role of environmental moderation (Case study: HyperStar chain customers in Tehran province). Journal of Consumer Behavior Studies, 5(1), 61-79. (in Persian).
Traylor, M. B. (1981). Product involvement and brand commitment. Journal of Advertising Research.
Trimble, E., Wang, Y., & Kennon, R. (2016). Analysis of consumer behavior by fusing EEG and eye-tracking data. WIT Transactions on Engineering Sciences, 113, 389-395.