نویسنده = سید فتح اله امیری عقدایی
تعداد مقالات: 2
1. رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)

دوره 8، شماره 4، زمستان 1400، صفحه 12-12

سید فتح اله امیری عقدایی؛ لیلا ترکی؛ معین نادری


2. بررسی رفتار مصرف‌کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده‌ها

دوره 7، شماره 1، بهار و تابستان 1399، صفحه 160-182

10.34785/J018.2020.467

سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی