نویسنده = ������������ ��������������
تعداد مقالات: 2
1. طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 فروردین 1401

پریسا قندور؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ فتانه علیزاده مشکانی


2. ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها

دوره 9، شماره 1، بهار 1401، صفحه 75-91

10.34785/J018.2022.411

احمد اخلاقی؛ احمد عسکری؛ عبدالله نعامی؛ علیرضا روستا