موضوعات = رفتار مصرف کننده دیجیتال
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند رفتار مصرف‏ کننده پلتفرم ‏های خدمات و مشاوره های پزشکی آنلاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اردیبهشت 1403

10.22034/cbsj.2024.137773.2391

بابک حمیدیا؛ محمد ماستری فراهانی؛ ابوالفضل یعقوبی؛ سید محمّد فؤاد رضوی


تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اردیبهشت 1403

10.22034/cbsj.2024.63234

حسین نوروزی؛ شهرزاد انصاری؛ نیلوفر عباس پور


ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1403

10.22034/cbsj.2024.63065

شبنم ملکیان؛ هرمز مهرانی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی


طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 71-106

10.22034/cbsj.2023.62780

مهناز حاج علیان؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند