کلیدواژه‌ها = شبکه‌های اجتماعی
تعداد مقالات: 2
1. تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1399

منیژه حقیقی نسب؛ پری احدی؛ الهام حقدادی


2. تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری

دوره 6، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 105-124

مجید محمدشفیعی؛ یزدان رحمت آبادی؛ امید سلیمان زاده