نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیختۀ بازاریابی صنایع خلاق فرهنگی کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرف‌کننده‌محور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]

ا

  • ابزارهای فضای مجازی بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
  • ابعاد حرفه ای فروشنده بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 137-157]
  • اثربخشی تبلیغات تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
  • احساس تنفر درک شده بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
  • احساس خیانت درک شده بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
  • ادراک مصرف‌کننده شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
  • ارتباطات اجتماعی محور خانواده تأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
  • ارتباط همسالان در مورد مصرف تأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
  • ارزش ادراک مشتری بخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 192-216]
  • ارزش برند رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • ارزش درک شده لذت گرا عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
  • ارزش عملکردی بررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
  • ارزشگذاری اقتصادی ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
  • ارزشگذاری مشروط یک ونیم بعدی ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
  • ارزش مشارکت مشتری بخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 192-216]
  • ارزش‌های ادراک شده مشتریان تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]
  • ارزش هیجانی بررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
  • استان سمنان بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
  • استراتژی تحقیق و توسعه ارزیابی استراتژی‌های تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتری‌سازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]
  • استراتژیهای بازاریابی ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
  • استرس نشأت گرفته از محیط خانواده تأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
  • افراد مشهور‌ اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
  • اقتصاد اشتراکی بررسی پیشران‌های قصد استفاده‌ی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • اقلیم کردستان عراق بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
  • اقوام ایرانی نگرش قومیت‌های اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
  • الگوی حرکتی مشتریان تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
  • اینستاگرام ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
  • انگیزه‌های خرید تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]
  • انواع طنز بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

ب

  • بازایابی محتوایی تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
  • بازاریابی تاثیرگذار ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 113-133]
  • بازاریابی چند حسی تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
  • بازاریابی دیجیتال ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 113-133]
  • بازاریابی عصب‌پایه تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
  • بازاریابی فرهنگی کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرف‌کننده‌محور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
  • بازاریابی مشارکت مشتری بخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 192-216]
  • بازتولید لباس سنتی کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرف‌کننده‌محور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
  • بازی وارسازی رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • بانک شهر بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
  • بانک های غرب کشور طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
  • بحران کرونا چالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • بخش‌بندی بازار شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
  • برنامه کاربردی‌ چالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • برنامه کاربردی سلامت چالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • برند شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
  • برند رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • برندهای گورستانی شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
  • بهترین- بدترین فازی ارزیابی استراتژی‌های تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتری‌سازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]

ت

  • تاثیرگذاررسانه اجتماعی ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 113-133]
  • تبلیغات بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
  • تبلیغات ویروسی بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
  • تپسی بررسی پیشران‌های قصد استفاده‌ی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • تجربة مصرف بررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
  • تجربه برند آنلاین تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
  • تجربه مشتری طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
  • تحریم برند بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
  • تحلیل رابطه خاکستری فازی مثلثی با ارزش بازه ایی ارزیابی استراتژی‌های تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتری‌سازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]
  • تحلیل مضمون مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
  • تخلفات اخلاقی برند بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
  • ترجیحات برند تحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
  • ترجیحات مصرف‌کننده ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره ارزیابی استراتژی‌های تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتری‌سازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]
  • تصویر احساسی برند واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
  • تصویر برند تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
  • تصویر عملکردی برند واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
  • تماشاگران فوتبال نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
  • تمایل به تجارت اجتماعی عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
  • تمایل به دریافت ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
  • تمرکز بازدارنده تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
  • تمرکز پیشبرنده تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
  • تمرکز تنظیمی تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
  • تناسب تنظیمی تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
  • تهدید اقتصادی ادراک شده نگرش قومیت‌های اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
  • توسعه برند ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
  • تولید محتوا توسط کاربر بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
  • تئوری داده بنیاد طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]

ج

  • جذب مصرف‌کننده اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
  • جنسیت تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]

چ

  • چسبندگی مشتریان تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]

ح

  • حضور مجدد نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]

خ

  • خریداران سازمانی تحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
  • خرید فروشگاهی تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
  • خرده فروشی‌های آنلاین تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
  • خرید وسواسی تأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]

د

  • دانش بازار تحلیل تاثیر شبکه‌سازی با مصرف‌کنندگان بر عملکرد صنعت خرده‌فروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
  • دلبستگی مشتریان تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]

ر

  • رسانه اجتماعی ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 113-133]
  • ریسک درک شده عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
  • رضایت بررسی پیشران‌های قصد استفاده‌ی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • رضایت از رویداد نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
  • رضایت مشتری مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
  • رفتار خرید تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
  • رفتار مصرف کننده بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 137-157]
  • رفتار مصرف ‎کننده بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
  • رفتار مصرف‌کننده تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
  • روابط برند آنلاین تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
  • روانشناسی مصرف‌کننده شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 113-146]
  • رویدادهای مخرب خانواده تأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
  • روش دلفی طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]

ز

  • زبانشناسی برند شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 113-146]
  • زمان انتظار ادراکی تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]

ژ

  • ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]

س

  • سازه های تجارت اجتماعی عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرف‌کننده‌محور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
  • سطح درگیری شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]

ش

  • شاخص‌های مکان‌یابی مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
  • شبکه‌های اجتماعی تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
  • شخصیّت‌های انیمیشنی اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]

ص

  • صمیمت واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
  • صنعت خودرو مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
  • صنعت مواد غذایی شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
  • صنعت مواد غذایی شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 113-146]

ط

  • طنز بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]

ع

  • عرق ملی مصرف‌کننده نگرش قومیت‌های اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
  • عملکرد بازاریابی تحلیل تاثیر شبکه‌سازی با مصرف‌کنندگان بر عملکرد صنعت خرده‌فروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]

ف

  • فرا ترکیب طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
  • فرش ایرانی تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
  • فرش دستباف تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
  • فروشگاه‌های خرده‌فروشی زنجیره‌ای مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]

ق

  • قابلیت شبکه‌سازی تحلیل تاثیر شبکه‌سازی با مصرف‌کنندگان بر عملکرد صنعت خرده‌فروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
  • قصد استفاده مجدد بررسی پیشران‌های قصد استفاده‌ی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
  • قصد به خرید و رفتار مصرف کننده واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
  • قصدخرید اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
  • قصد خرید مجدد بررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
  • قصد رفتاری مصرف‌کنندگان تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]

ک

  • کیفت ادراکی برند تحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
  • کیفیت ادراک شده نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
  • کیفیت تجربه چالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • کلید واژه‌ها: مدیریت تجربه مشتری مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تحلیل تاثیر شبکه‌سازی با مصرف‌کنندگان بر عملکرد صنعت خرده‌فروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
  • گروندد تئوری تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
  • گروه شرکت‌های نوشیدنی شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]

ل

  • لباس سنتی ایرانی کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرف‌کننده‌محور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]

م

  • محتوای پیشبرد فروش تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
  • محتوای تبلیغات تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
  • محصول داخلی ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 113-133]
  • مدیریت برند ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
  • مدل مدیریت تجربه مشتری مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
  • مدل مکان‌یابی مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی تحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
  • مشتریان رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
  • مصرف بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
  • مصرف کنندگان فروشگاه ورزشی بررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
  • معادلات ساختاری تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
  • موبایل اپلیکیشن طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
  • مولفه‌های مکان‌یابی مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]

ن

  • نظریه جریان طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
  • نقشه‌های خودسازمانده شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
  • نگرش نگرش قومیت‌های اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
  • نگرش به تبلیغ تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
  • نگرش به تبلیغ و برند اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]

و

  • وابستگی قومی نگرش قومیت‌های اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
  • واکنش نسبت به تبلیغات هشتک شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
  • و تئوری داده بنیاد ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
  • ویروس کرونا بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
  • وفاداری به فروشنده بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 137-157]
  • وفاداری مشتریان بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]

ه

  • هیجانات مثبت و منفی نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
  • هشتگ شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]