ا
-
ادراک
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
-
ادراک قیمت گذاری منصفانه
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
ایران
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
ارتباطات بازاریابی
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
ارتقاء شخصیت برند
اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
-
ارزش ویژه ارتباطی
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
ایکوال
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
-
امواج مغزی
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
اهمیت علت اجتماعی
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
ب
-
بازاریابی
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
-
بازاریابی
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
بازاریابی رسانه های اجتماعی
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
بازاریابی عصبی
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
بازاریابی علت محور
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
-
بازار خودرو ایران
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
-
باور به تهدید سلامت
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
-
برند
اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
-
برند ترک
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
-
برندسازی
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
-
برندسازی
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
برند مبدأ
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
-
برندهای خودروساز چینی
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
پ
-
پاسخ مشتری
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
پاسخ مشتری
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
پاسخ مصرف کننده
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
-
پایگاه گنج
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
-
پژوهشهای مدیریت ورزشی
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
پست مدرنیسم
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
-
پیشینه شرکت
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
ت
-
تابلو نقاشی ایران
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
-
تبلیغات
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
تجارت اجتماعی
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
-
تجربه کاربری
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
-
تجربه مشتری
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
تجربه مشتری
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
-
تجربه مشتری
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
-
تحلیل شبکه فازی و معادلات ساختاری تفسیری
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
تحلیل مضمون
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
-
تداوم خرید محصول تقلبی
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
-
ترس
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
-
تصمیم به خرید
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
تفاوت قیمت
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
تکنیک دلفی فازی
اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
-
تمایل مشتری
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامهریزیشده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
-
تئوری رفتار برنامهریزیشده
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامهریزیشده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
ج
-
جامعه مصرفی
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
چ
-
چشم و همچشمی
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
ح
-
حمایت از کالای ایرانی
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
خ
-
خانوارهای روستایی
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
-
خرید شب عید
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
-
خریدهای برنامه ریزی نشده
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
د
-
داده بنیاد"
ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
داده کاوی
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
-
دلفی
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
دیمتل فازی
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
ر
-
رسانه های اجتماعی
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
-
رفتار اکولوژیکی
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
-
رفتار خرید خودرو داخلی
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
-
رفتار خرید مصرفکننده
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
رفتار ضدمصرف
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
رفتار مصرف کننده
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
-
رفتار مصرفکننده
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
رفتار مصرف کننده و بازار ایران
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
رویکرد پژوهش ترکیبی
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
ز
-
زیمت
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
-
زیمت
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
زنان ایرانی
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
س
-
سیستم بانکی
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
سطوح گرافیک
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
ش
-
شبکه تداعیات ذهنی
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
-
شبکههای اجتماعی
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
شخصیت برند
اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
-
شرکتهای بیمه بازرگانی
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
-
شهرستان خواف
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
ص
-
صادرات
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
ط
-
طراحی
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
ع
-
عامه پسند
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
-
عدم انطباق در رفتار مصرفکننده
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
-
عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامهریزیشده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
ف
-
فروشگاههای زنجیره ای
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
ق
-
قصد خرید
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
ک
-
کاربردپذیری
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
-
کالای ایرانی
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
کالاهای لذتبخش
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
کشور مبدأ
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
کیفیت خدمات
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
-
کلیشه
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
م
-
محصولات چینی
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
-
محصولات فرهنگی
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
-
محصولات نوستالوژیک
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
-
محصول اصلی
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
-
محصول تقلبی
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
-
مدیریت تجربه مشتری
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
-
مدیریت فروش
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
مردمنگاری انتقادی
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
-
میزان مشارکت شرکت
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
-
مصرف کننده
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
مطالعه موردی
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
-
معماری
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
-
منبع تامین مالی با وجوه شخصی و با وجوه سازمان
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
منطقه آزاد انزلی
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
ن
-
نیات ترک کردن
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
-
نام نما
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
نشانه شناسی
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
-
نظام بانکی
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
نظریه داده بنیاد
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
نظریهی داده بنیاد
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
نقشه اجماعی
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
نقشه ذهنی
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
-
نگرش
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
-
نگرش به خودرو داخلی
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
و
-
واژگان کلیدی: ویژگیهای روانشناختی اجتماعی
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
-
واژههای کلیدی: بازاریابی اجتماعی
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
-
وبسایت
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
-
وب کوال
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
ه
-
هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
هیورستیک
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد