نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ادراک شده مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • ارزش ویژه برند تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • اطلاعات بازاریابی رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • اطلاعات تغذیه‌ای رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • اطلاعات قانونی رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • اعتماد اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]

ب

  • بازاریابی حسی اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • بانکداری اینترنتی توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • برند شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • برندملی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • بسته‌بندی رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • بیمه بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • بورس اوراق بهادار تهران تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]

پ

  • پاسخ‌های هیجانی بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • پاسخ‌های هیجانی مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

ت

  • تبلیغات رسانه بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • تجانس تصویر فردی تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • تصویر ذهنی تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • تصویر ذهنی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]

خ

  • خرده‌فروشی‌های اینترنتی ایران طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]
  • خودانگاره بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]

د

  • دلبستگی به مکان اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]

ر

  • رفتار خرید مصرف‌کننده رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 81-99]
  • رفتار سرمایه گذاران تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • رفتار شناختی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]
  • رفتار مصرف کننده تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • روش دلفی طراحی اکو سیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشی های اینترنتی ایران [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 135-154]

س

  • سهم خرید تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • سوآرای فازی توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]

ع

  • عدد Z توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]
  • عوامل اجتماعی بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • عوامل‌فردی بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]

ق

  • قابلیت اطمینان توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]

ک

  • کالای لوکس بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 39-54]
  • کیفیت رابطه برند تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]
  • کیفیت وب سایت تحلیل نقش کیفیت وب سایت بررفتار سرمایه گذاران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 101-122]
  • کوپراس فازی توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 55-82]

ل

  • لذت‌جویی اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]

م

  • محیط فروشگاه تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]
  • موقعیت رفتار مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

ن

  • نیات رفتاری اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 21-35]
  • نگرش نسبت به برند تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 37-59]

و

  • واکنش رفتاری مصرف‌کننده بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • وفاداری مشتریان تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 61-79]

ه

  • هویت رقابتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-110]