آ
-
آقالوی آغمیونی، اکرم
بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 172-198]
ا
-
ابریشمی، حمید
بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 172-198]
-
احدی، پری
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
احمدی زاد، آرمان
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
-
ایراندوست، منصور
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
-
اسماعیلی، نرگس
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 199-215]
-
امیری عقدایی، سید فتح اله
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
ب
-
بختیار نصرآبادی، حسینعلی
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 217-244]
-
بیگی فیروزی، الله یار
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
بیگ مرادی، رضا
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
-
بلوچی، حسین
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
-
بهبودی، امید
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
پ
-
پاکاری، ابوالفضل
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
پرهیزگار، محمد مهدی
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
-
پویا، عابدین
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
-
پور مهدی، کتایون
بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-71]
-
پورنگ، علی
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
ج
-
جامعی، رضا
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
جاویدى، مهرى
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
ح
-
حاتمی خبیری، خیدان
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
-
حاجی بابایی، حسین
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
-
حیدرزاده، کامبیز
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
حسینی، میرزا حسن
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 217-244]
-
حقدادی، الهام
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
حقیقی نسب، منیژه
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 22-46]
-
حقیقی نسب، منیژه
بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
-
حمدی، کریم
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
خ
-
خانی صحرایی، سمانه
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
-
خدادحسینی، سیدحمید
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
-
خدامرادپور، مژگان
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
-
خلیلی، مریم
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
خمش آیا، احمد
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
خوش اندام، عارف
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
خون سیاوش، محسن
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
خون سیاوش، محسن
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
د
-
دشمن زیاری، اسفندیار
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
ر
-
رجوعی، مرتضی
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
-
رحیمی کلور، حسین
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
-
رخیده، محمد رضا
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
رنجبر، مختار
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 89-104]
-
روستا، علیرضا
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 130-144]
س
-
ساکتی، پرویز
بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-71]
-
سالونه، شهلا
بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-71]
-
سبحانی، حسن
بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 172-198]
-
سلطان پناه، هیرش
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
-
سنجری نادر، بهزاد
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
ش
-
شاهنگیان، بهنام
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
شیخه پور، زانیار
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
ص
-
صادقی بروجردی، سعید
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
-
صالحی، نسیم
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
ع
-
عبدالوند، محمدعلی
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
-
عربشاهی، معصومه
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
-
عیسوی، هیرو
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 235-253]
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 216-234]
ف
-
فدایی، فریدون
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
فروزنده دهکردی، لطف الله
شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 48-73]
ق
-
قبادی، تحفه
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند : از نوستالژی تا عشق به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 89-104]
ک
-
کاظمی، زهرا
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 277-299]
م
-
ماجد، وحید
بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخص های سلامت بانکی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 172-198]
-
محرم زاده، مهرداد
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
-
محمدی، اسفندیار
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 183-201]
-
محمدی کلاره، نیلوفر
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 202-216]
-
میرا، سید ابوالقاسم
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 217-244]
-
میرکی، محمود
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 199-215]
-
مشبکی، اصغر
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
-
منصوری، حسین
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 145-159]
-
منصوری موید، فرشته
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 105-129]
-
موسوی، سید محسن
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 160-182]
ن
-
نیاکان لاهیجی، نازیلا
بخش بندی بازار مشتریان بیمه های عمر با استفاد از شبکه عصبی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 74-88]
-
نجفی، کبری
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-23]
-
نصیری، سمیه
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]
-
نظری، محسن
ارائة چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 105-133]
-
نیکومرام، هاشم
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 300-322]
و
-
ودادهیر، ابوعلی
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد" [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 217-244]
-
ویسی، کورش
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 156-171]
-
وظیفه دوست، حسین
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 245-276]
-
وفائی، فرهاد
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 134-155]
ی
-
یاراحمدی، فتانه
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 24-47]
-
یکتایار، مظفر
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 72-88]
-
یکتایار، مظفر
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 199-215]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد