ا
-
احمدی، صلاح
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
ب
-
باینگانی، بهمن
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
-
بخشی، فاطمه
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
خ
-
خدری، صابر
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
د
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
ر
-
رستمی نوروزآباد، مجتبی
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
-
رضایی جعفری، کامران
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
س
-
سلیمانی، رسول
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
ق
-
قنبری عدیوی، پریسا
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
ک
-
کریمی، شعیب
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
-
کیماسی، مسعود
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
ل
-
لگزیان، محمد
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
م
-
محمودی، ادریس
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
-
مرتضوی، سعید
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
-
مهدیه، امید
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
-
مهرابی، علی
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
ن
-
نداف، مهدی
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد