نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، صلاح چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
  • اسفیدانی، محمد رحیم چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]

ب

  • باینگانی، بهمن تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • بخشی، فاطمه مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]

خ

  • خدری، صابر تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]

د

ر

  • رستمی نوروزآباد، مجتبی تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
  • رضایی جعفری، کامران عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]

س

  • سلیمانی، رسول عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]

ق

  • قنبری عدیوی، پریسا سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]

ک

  • کریمی، شعیب رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • کیماسی، مسعود چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]

ل

  • لگزیان، محمد مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]

م

  • محمودی، ادریس عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
  • مرتضوی، سعید مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
  • مهدیه، امید رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
  • مهرابی، علی عوامل مؤثر برمکان‌یابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]

ن

  • نداف، مهدی سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]