ا
-
اسدی، سعید
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
پ
-
پوران شیروانی، سیدا
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
ح
-
حاج رحیمی، محمود
بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
خ
-
خانلری، امیر
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
د
-
دهقانی سلطانی، مهدی
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
ز
-
زارع، فهیمه
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
ش
-
شفق، هانی
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
ص
-
صنایعی، علی
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
غ
-
غروی، عرفانه
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
ک
-
کریم نیا، زینب
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
م
-
مروتی شریف آبادی، علی
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
-
ملکی مین باشی، مرتضی
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
-
موسوی جد، محمد
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
-
مولایی، محمد
بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
و
-
ویسی، هادی
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد