TY - JOUR ID - 62320 TI - . JO - مطالعات رفتار مصرف‌کننده JA - CBSJ LA - fa SN - 2717-0004 Y1 - 2022 PY - 2022 VL - 9 IS - 2 SP - EP - DO - N2 - امروزه، شناخت واکنش مصرفکنندگان به یکی از فاکتورهای بسیار مهم و حیاتی برای شرکتها تبدیل شده است چراکه نحوه تعاملو برقراری ارتباط شرکت با مصرفکنندگان را مشخص میکند. مصرفکنندگان در موقعیتهای مختلف خرید، واکنشهای متفاوتیرا از خود نشان میدهند که بر این اساس واکاوی واکنشهای ایشان میتواند به منزله یکی از پیشرانهای اساسی جهت ارائه محصولاتو خدمات متناسب با هر دسته از مشتریان برای شرکتها تلقی شود. به طور کلی میتوان اذعان داشت در عصر حاضر شرکتهاییبرنده هستند که درک درستی را از رفتارها و واکنشهای مشتریان خود دارند و بنابراین سعی مینمایند که بهترین پیشنهادها را بهاقتضای شرایط خاص خرید به مشتریان خود ارائه نمایند.بر همین اساس شماره 2 دوره 9 نشریه مطالعات رفتار مصرفکننده، به بررسی شناخت واکنش مصرفکنندگان در موقعیتهایمختلف خرید اختصاص یافته است و تلاش شده است تا نتایج ارزشمند و پربار پژوهشگران، در این مجله منتشر شود. لازم است کهاز همکاری داوران محترم، حمایتهای اعضای محترم هیات تحریریه و تلاشهای همکاران بزرگوار، کمال تشکر و قدردانی را داشتهباشم. امید است که توانسته باشیم بستر مناسبی را برای ارائه و انتشار هرچه بهتر مطالعات، تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگرانعزیز فراهم نماییم.دکتر علی صنایعیسردبیر نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده UR - https://cbs.uok.ac.ir/article_62320.html L1 - ER -