@article { author = {-, - and -, -}, title = {-}, journal = {Consumer Behavior Studies Journal}, volume = {3}, number = {3}, pages = {1-21}, year = {2017}, publisher = {University of Kurdistan}, issn = {2717-0004}, eissn = {2717-0012}, doi = {}, abstract = {-}, keywords = {-}, title_fa = {رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی)}, abstract_fa = {فلسفة بازاریابی جهت حرکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای برآوردن نیازهای مشتریان و کسب سود را مشخص می‌کند. موفقیت استراتژی‌های هر شرکت می‌تواند در عملکرد آن شرکت منعکس گردد و عملکرد شرکت نیز را می‌توان بر حسب میزان خلق ارزش برای بخش های مختلف بازار مورد ارزیابی قرار داد. در این تحقیق رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد در شرکت‌های تولیدی- صنعتی مورد بررسی قرار گرفت. تحقیق حاضر بر حسب هدف، از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر روش انجام، تحقیقی توصیفی است. برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. پرسشنامه‌ها با استفاده از روش نمونه‌گیری در دسترس در بین 127 شرکت فعال تولیدی و در بین کارکنان بخش‌های مختلف بازاریابی و فروش، مالی و اداری، تولید و عملیات توزیع شد. یافته‌ها حاکی از آن است که بین فلسفه‌های محصول و بازاریابی اجتماعی با عملکرد مالی و غیرمالی رابطة معنی‌داری وجود دارد. همچنین بین فلسفه بازاریابی و عملکرد مالی نیز رابطة معنی‌داری وجود دارد. اما بین فسلفه‌های تولید و فروش و فلسفه بازاریابی و عملکرد غیرمالی نیز رابطه معنی‌داری وجود ندارد.}, keywords_fa = {فلسفه بازاریابی,فلسفه تولید,فلسفه محصول,فلسفه فروش,فلسفه بازاریابی اجتماعی,عملکرد}, url = {https://cbs.uok.ac.ir/article_41816.html}, eprint = {https://cbs.uok.ac.ir/article_41816_3aa7b96bb72aefb197659a3c0978a336.pdf} }