کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C
ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 251-279

10.34785/J018.2022.379

مسلم امیدی؛ محمد ایدی؛ یاسان الله پوراشرف


تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 1-21

10.34785/J018.2021.932

عباس شهنوازی؛ مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی؛ شهین شعبانی