کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 117-139

10.34785/J018.2021.630

آرمین گلی؛ علی قلی پورسلیمانی؛ نرگس دل افروز


طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 46-67

10.34785/J018.2019.193

مونا جامی پور؛ محمد طالاری؛ مهناز بهادری