کلیدواژه‌ها = %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 136-159

10.22034/cbsj.2023.62922

محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز)

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 59-84

10.35066/J040.2019.301

ادریس محمودی؛ سیده زهرا سالاری؛ حاتم خلیلی پور؛ مرضیه حسینی سرتشنیزی