نویسنده = وحید ناصحی فر
مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 23-43

10.34785/J018.2022.019

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ مهدی کیایی


شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 280-306

10.34785/J018.2022.673

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی؛ علی اصغری صارم