نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 176-199

10.34785/J018.2021.828

هادی خیراللهی؛ صمد عالی؛ هوشنگ تقی زاده