نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 70-89

10.34785/J018.2023.006

محمد یونسی؛ فریز طاهری کیا؛ علیرضا روستا؛ سیاوش احمدی چهره برق


ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 75-91

10.34785/J018.2022.411

احمد اخلاقی؛ احمد عسکری؛ عبدالله نعامی؛ علیرضا روستا