نویسنده = %D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7 %D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7
الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 70-89

10.34785/J018.2023.006

محمد یونسی؛ فریز طاهری کیا؛ علیرضا روستا؛ سیاوش احمدی چهره برق


ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 75-91

10.34785/J018.2022.411

احمد اخلاقی؛ احمد عسکری؛ عبدالله نعامی؛ علیرضا روستا